دي جي کالا

تاریخ انتشار:
1403/2/27 21:35:22

دی جی کالا یک سایت فروش کالا است که به صورت انلاین و نقدی کالا های خود را به فروش می رساند. بسیاری از افراد با توجه به شرایط مالی خود، توان خرید نقدی کالا ها را ندارند، از این رو سایت قسطی کلاب فروش کالا های مورد نظر شما را به صورت اقساطی امکان پذیر کرده است. برای خرید تمام اقلام مورد نیاز خود به صورت قسطی می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 


دي جي کالا


فروشگاه آنلاین دي جي کالا

هنگامی که بحث خرید اینترنتی پیش می آید، اولین فروشگاه آنلاینی که به یاد اغلب افراد جامعه می آید سایت دي جي کالا است. این مساله نشان از موفقیت بی حد وحصر این سایت در زمینه فروش اینترنتی دارد.

آمار مربوط به این سایت هم نشان می دهد که دي جي کالا تا چه حد در جلب توجه و علاقه کاربران موفق بوده است. به طوری که طبق اخرین امار منتشر شده دي جي کالا روزانه بیش از دو میلیون بازدید دارد و ۷۰ درصد بازار آنلاین ایران را به خود اختصاص داده است.

جالب است که دي جي کالا در سال ۸۳ توسط دو برادر تاسیس شد و فقط با چند کارمند کار خود را شروع کرد و در سال های ابتدایی تنها به فروش کالاهای دیجیتال می پرداخت. اما اکنون پس از گذشته یک دهه بیش از دو هزار کارمند دارد و هر نوع کالایی به فروش می رساند.

کار کردن بیش از دو هزار نفر در سایت دي جي کالا در عین این که نشان دهنده موفقیت این شرکت در طول سال های فعالیت آن است، نقش موثر آن را در کارآفرینی برای قشر جوان نیز نشان می دهد.

گفتنی است دي جي کالا فقط به فروش کالا قانع نشده و در حال حاضر بخش های دیگری را نیز راه اندازی کرده است که عبارت اند از: دیجی استایل، دیجی کالا نکست، دیجی کلاب، دیجی پی، و فیدیبو.

شاید بتوان گفت یکی از دلایل موفقیت سایت دي جي کالا در مقایسه با رقبای خود، دارا بودن یک طراحی رابط کاربری عالی است که امکان دسترسی به تمام بخش های سایت را به راحتی در اختیار کاربران خود قرار می دهد و دسته بندی بی نقص دي جي کالا باعث می شود که کاربر بدون این که متوجه گذر زمان باشد ساعت ها در بخش های مختلف سایت بگردد.

هر کاربری هر نوع کالایی که در نظر داشته باشد را می تواند به راحتی از سایت دي جي کالا خریداری نماید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرد. جالب است که کاربر حتی می تواند ساعتی که تمایل دارد کالا را تحویل بگیرد را نیز مشخص کند.

خرید قسطی از قسطی کلاب 

شاید بتوان گفت تنها مشکلی که کاربران ممکن است در رابطه با دي جي کالا داشته باشند این است تمام کالاهای موجود در این سایت به صورت نقدی به فروش می رسد و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه که اغلب افراد دیگر توانایی خرید نقدی محصولات را ندارند، این مساله ممکن است اذیت کننده باشد.

از این رو سایت هایی مانند قسطی کلاب به وجود آمده اند که در کنار فروش نقدی، فروش اقساطی را نیز راه اندازی کرده اند. در قسطی کلاب تمام کالاهای موجود در دي جي کالا را می توان به صورت قسطی خریداری کرد.

در صورتی که کالایی را که نیاز داشتید نتوانستید در سایت قسطی کلاب پیدا کنید با مراجعه به بخش سفارش کالای نا موجود، می توانید آن را سفارش داده و آن را در عرض ۳ تا ۵ روز کاری تحویل بگیرید.

قسطی کلاب با به کار گیری کادری مجرب و کاربلد تمام تلاش خود را می کند تا بتواند بهترین خدمات را برای کاربران خود ارائه دهند. در قسطی کلاب تمام کالاهای مورد نیاز خود را می توانید در قالب اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه خریداری کنید.

با وجود قسطی کلاب دیگر لازم نیست که کاربران به دلایل مالی کالاهایی با کیفیت کم خریداری کنند و می توانند بدون نگرانی از بابت هزینه تنها به کیفیت کالاهای مورد نظر خود توجه کنند.

جالب توجه است که با اینکه مدت زمان معدودی از راه اندازی شرکت قسطی کلاب گذشته است، اما خوشبختانه جای خود را در میان کاربران باز کرده و استقبال باور نکردنی‌ای از آن شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي poco x4 pro

خرید قسطي poco x4 pro
برای خرید قسطي poco x4 pro بدون نیاز به ضامن به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه...

خرید قسطی گوشی NOVA 8i

خرید قسطی گوشی NOVA 8i
اگر به دنبال خرید یک گوشی جذاب و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی NOVA 8i از بخش موبایل در دسته بندی کالای...