خرید اقساطی گوشی m12 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 18:21:46

یکی از گوشی‌های خوش قیمت سامسونگ مدل m12 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m12 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی m12 سامسونگ


ویژگی های گوشی m12 سامسونگ

گوشی هوشمند سامسونگ m12 از جمله گوشی‌های مقرون به صرفه و میان رده سری M به شمار می‌آید. این مدل گوشی هوشمند در تاریخ 5 فوریه 2021 به صورت رسمی به کاربران معرفی گردید. بر اساس اعلام سازنده، گوشی Samsung galaxy m12 در رنگ‌های سبز، آبی و خاکستری موجود می‌باشد. خرید قسطی گوشی m12 سامسونگ از راهکارهای کاربردی برای تهیه این گجت هوشمند محسوب می‌شود. 

بهره مندی از نمایشگر با نرخ به روز رسانی بالا، یکی از مشخصات خرید اقساطی گوشی m12 سامسونگ به حساب می‌آید. نرخ به روز رسانی این مدل گوشی هوشمند برابر با 90 هرتز اعلام گردیده است. کمپانی سامسونگ برای گوشی میان رده m12 از یک نمایشگر 6.5 اینچی نوع PLS IPS با رزولوشن 720×1600 پیکسل استفاده نموده است. همچنین، نمایشگر دستگاه قابلیت نمایش 270 پیکسل در هر اینچ را دارد. صفحه نمایش گوشی در هنگام تماشای فیلم‌ها و انجام بازی کیفیت مطلوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

طراحی منحصر به فرد و جذاب را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی گوشی m12 سامسونگ قلمداد نمود. در نمای روبرویی گوشی طراحی ناچ ضد آب دستگاه به خوبی جلب توجه می‌کند. در بریدگی قطره‌ای شکل و مرکزی نمایشگر دستگاه سنسور مربوط به دوربین سلفی قرار گرفته است. 

در بخش قاب پشتی گوشی ام 12 چهار دوربین متنوع با معماری مربعی شکل طراحی شده است. در فریم کناری دستگاه و روی دکمه پاور، قابلیت امنیتی حسگر اثر انگشت تعبیه گردیده است. این قابلیت در قفل گشایی سریع گوشی نقش بسزایی ایفا می‌نماید. همچنین، طراحی Hands on گوشی هوشمند m12، میزان لیز خوردن و افتادن گوشی در هنگام استفاده را به حداقل رسانده است. 

سایر مشخصات گوشی سامسونگ M12

مجهز شدن به دوربین اصلی قدرتمند، دیگر ویژگی فروش قسطی گوشی m12 را در بر می‌گیرد. دوربین اصلی گوشی به یک لنز از نوع عریض 48 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین دوم تعبیه شده در قاب پشتی گوشی دارای لنز فوق عریض 5 مگاپیکسل با زاویه دید 123 درجه می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m12 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همچنین، دو سنسور دوربین از نوع سنجش عمق و ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل، دیگر دوربین‌های گوشی هوشمند m12 سامسونگ را تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی دستگاه در زمینه ثبت تصاویر باکیفیت و جذاب خوب و موثر عمل می‌کند. ضمنا، سنسور دوربین سلفی دستگاه توانایی ثبت تصاویر با رزولوشن 8 مگاپیکسل را برای کاربران فراهم می‌آورد.

دیگر ویژگی خرید قسطی گوشی m12 سامسونگ به بخش سخت افزاری دستگاه مربوط می‌شود. گوشی میان رده گلکسی ام 12 به پردازنده مرکزی Exynos 850 با معماری 8 نانومتری مجهز گردیده است. بهره مندی تراشه دستگاه از هشت هسته قوی، عملکرد مطلوب و مناسبی را در اجرای بازی‌ها و پردازش فعالیت‌های روزمره، نشان می‌دهد. 

علاوه بر این، باتری در نظر گرفته شده برای این میان رده محبوب، دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر می‌باشد. باتری لیتیوم یون باکیفیت دستگاه به ازای هر بار شارژ کامل، قابلیت کارکرد به مدت دو روز را در حالت معمولی دارد. ناگفته نماند که قاب پشتی و فریم گوشی گلکسی m12 از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. همچنین، قاب در نظر گرفته شده برای بخش جلوی گوشی از جنس شیشه می‌باشد. 

نحوه خرید اقساطی گوشی m12 سامسونگ

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور افزایش سطح رفاه خریداران، طرح خرید اقساطی گوشی سامسونگ را به مرحله اجرا درآورده است. متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت Ghesticlub.com از ضوابط، شرایط و تسهیلات این طرح، اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند. همچنین، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی، برای کاربران میسر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ با قیمتی مناسب و ظاهری بالارده روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ به بخش موبایل در...

خرید قسطی گوشی آیفون 14

خرید قسطی گوشی آیفون 14
به زودی شرایط ویژه خرید قسطی گوشی آیفون 14 در بخش موبایل دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد. بهترین...