خرید اقساطی گوشی

تاریخ انتشار:
1403/2/16 17:49:11

گوشی های موبایل و به طور کلی تکنولوژی در جای جای زندگی روزمره اغلب ما قابل مشاهده هستند و زندگی بدون این کالاها بسیار دشوار است. در صورت تمایل برای خرید قسطی یا نقدی انواع محصولات دنیای تکنولوژی می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.
خرید اقساطی گوشی

امکان خرید قسطی گوشی موبایل

در زندگی سریع امروزی که اغلب افراد جامعه مشغول کارهای مختلفی هستند، خرید و فروش کالا نیز شکل دیگری به خود گرفته است. امروزه خرید و فروش اینترنتی جای روش خرید سنتی را گرفته است.

اکثر فروشگاه های اینترنتی کالاهای خود را به صورت نقدی می فروشند که با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی، از نظر مالی چندان نمی تواند کمک حال شهروندان جامعه باشد. در این شرایط اقتصادی تنها چیزی که کمی می تواند یاری دهنده باشد، امکان خرید نقدی کالاهای مختلف است که توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب ارائه می شود.

در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب کالاهای مختلفی اعم از کالاهای دیجیتال قسطی و بالطبع گوشی های اقساطی به فروش می رسند. گوشی قسطی قسطی کلاب باعث می شود که کاربر های مختلف با هر میزان توان مالی بتوانند خرید قسطی گوشی انجام دهند و از مزایای بهترین گوشی های موجود در بازار بهره مند شوند.

در زیر یکی از گوشی های اقساطی که در قسطی کلاب با شرایط ویژه به فروش می رسد را معرفی کرده ایم.

معرفی گوشی شیائومی نوت ۳

شیائومی در چند سال اخیر با تولید گوشی های متنوع ثابت کرده است که می تواند در عرصه ساخت گوشی های هوشمند با بسیاری از شرکت های بزرگ از جمله کمپانی های سامسونگ و اپل رقابت کند. این شرکت با ساخت گوشی هایی که به برندهای بزرگ شباهت دارد ثابت کرده است که گوشی های این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار است از جمله مزایای گوشی های آن قیمت مناسب گوشی های آن می باشد شما با بهره گیری از این گوشی ها می توانید بسیاری از فعالیت های خود را انجام دهید.

ما در اینجا قصد داریم به  شما گوشی Xiaomi Mi Note3 معرفی کنیم این موبایل توسط شرکت شیائومی تولید می شود که از نظر طراحی شبیه به آیفون می باشد طراحی ظاهری این دستگاه زیبا می باشد و دارای بدنه شیشه ای می باشد این موبایل در دو رنگ مشکی و آبی روانه بازار شده است وزن این موبایل 163 گرم است صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ می باشد رزولوشن تصویر در این موبایل 1080 در 1920 پیکسل است در این صفحه نمایش از پنل IPS LCD استفاده شده است پردازنده این موبایل اسنپدراگون 660 است که 8 هسته ای می باشد این گوشی می تواند اطلاعات را با فرکانس 2.2 گیگاهرتز پردازش کند پردازنده گرافیکی این موبایل ادرینو 512 است حافظه رم این موبایل 6 گیگابایت است حافظه داخلی این موبایل 128 گیگابایت است همچنین ظرفیت باتری آن 3500 میلی آمپر بر ساعت است.

دوربین اصلی این موبایل به صورت دو گانه است که هر دو 12 مگاپیکسل می باشد دوربین سلفی آن نیز 16 مگا پیکسل است.

شرایط خرید اقساطی گوشی از قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب یک سایت در حوزه فروش اقساطی موبایل است شما به منظور خرید اقساطی گوشی می توانید از طریق این سایت اقدام کنید شما با مشاهده قیمت گوشی ها می توانید انواع مختلف گوشی ها را مشاهده کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

به یاد د اشته باشید که در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل می توانید با کارشناسان سایت قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو گیمینگ

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو گیمینگ
برند لنوو یکی از معروفترین برندهای دنیا است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی لپ تاپ لنوو گیمینگ به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک

خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرو مکس با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال...