خرید پلی استیشن 4 قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 02:54:04


جهت خرید پلی استیشن 4 قسطی به بخش وسایل سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

                     


خرید پلی استیشن 4 قسطی

در گذشته کودکان فعالیت بیشتری داشتند. آن ها بیشتر وقت خود را با دوستانشان می گذراندند. امروزه شرایط فرق کرده است. کودکان امروزی بیشتر وقت را خانه هستند و برای پر کردن وقت خود از وسایل سرگرمی استفاده می کنند. امروزه ما شاهد گسترش وسایلی هستیم که جنبه سرگرمی دارند. 

در این وسایل از فناوری های جدید استفاده می شود. اگر به دنبال خرید این وسایل برای فرزند خود هستید در ابتدای امر بهتر است سلیقه شخصی او را در نظر بگیرید. اکثرا کودکان به بازی های رایانه ای علاقه دارند و سعی می کنند که به وسیله کنسول بازی خود را سرگرم کنند. کنسول بازی در کنار تمام معایبی که دارد، مزایای زیادی برای فرزند شما دارد. یکی از مزایای کنسول های بازی این است که بهره هوشی فرزند شما را بالا می برد. 

همچنین این وسیله قدرت تصمیم گیری کودکان را افزایش می دهد. شما برای تشویق یک کودک به درس خواندن یا هر کار دیگری می توانید از کنسول بازی استفاده کنید. بسیاری از خانواده ها فرزند پشت کنکوری دارند. این خانواده ها فکر می کنند که فرزند آن ها باید تمام وقت خود را به درس خواندن اختصاص دهد، این فکر کاملا اشتباه است و اثرات نامطلوبی دارد.

از شرکت های سازنده کنسول های بازی شرکت سونی است. این شرکت سابقه درخشانی در حوزه ساخت کنسول های بازی دارد. در سال های اخیر این شرکت چند مدل از کنسول های بازی خود را روانه بازار کرد. این شرکت با تولید PS4 توانست تحول بزرگی در زمینه ساخت کنسول های بازی به وجود آورد.

یکی از کنسول های بازی این شرکت پلی استیشن 4 اسلیم است. واژه اسلیم به معنی باریک است. اگر شما در هر دستگاهی این کلمه را دیدید باید بدانید که آن نسخه، یک نسخه باریک تر و جمع و جورتر است. از نظر ابعادی پلی استیشن 4 معمولی 27 در 30 در 5.2 سانتیمتر است اما ابعاد پلی استیشن 4 اسلیم 26 در 28.35 در 3.85 سانتیمتر است. توان مصرفی دو دستگاه پلی استیشن 4 معمولی و پلی استیشن 4 اسلیم نیز با هم فرق دارد. توان مصرفی مدل اسلیم 165 وات و توان مصرفی مدل معمولی 250 وات است.

پلی استیشن 4 پرو یکی از کنسول های بازی دیگر است که توسط شرکت سونی در سال های اخیر ساخته شده است. قابلیت اصلی این کنسول بازی این است که قادر است بازی ها را با کیفیت 4K نشان دهد. البته اگر تلویزیون 4K ندارید، پیشنهاد ما به شما این است که از این کنسول بازی استفاده نکنید. از نظر پورت، پورت HDMI به نسخه 2 ارتقا یافته است. از نظر سخت افزاری پلی استیشن 4 اسلیم حدود 30 درصد کوچکتر شده است. پردازنده گرافیکی در این کنسول نسبت به پلی استیشن 4 معمولی دو برابر قوی تر شده است.

بطور کلی اگر عاشق بازی هستید و از همه جور بازی استفاده می کنید، می توانید به پلی استیشن 4 پرو فکر کنید.

جهت خرید قسطی پلی استیشن 4 می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و سفارش خود را اینترنتی انجام دهید. خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط سه روش صورت می‌پذیرد. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و وارد شدن به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی، یکی از سه روش خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان یا لیزینگ فراز اندیشان را انتخاب کنید و از خرید اقساطی خود نهایت لذت را ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی xbox one s

خرید اقساطی xbox one s
شرکت مایکروسافت مدل‌های مختلف و متنوعی از کنسول بازی را ارائه می‌نماید. یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار این کمپانی بزرگ به کنسول بازی xbox one s ....

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با سفته

خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با سفته
یکی از کنسول‌های بازی که رقیب سرسختی برای ps5 است مدل جدید مایکروسافت می‌باشد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با سفته...