خرید قسطی گوشی شیائومی poco f3

تاریخ انتشار:
1403/2/22 19:06:31

برند شیائومی محصولات متنوع و باکیفیتی دارد و جز برندهای موفق دنیا محسوب می‌شود. برای خرید قسطی گوشی شیائومی poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی شیائومی poco f3


معرفی گوشی شیائومی poco f3

گوشی poco f3 یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند طراحی شده توسط شرکت پوکو بوده که این شرکت به عنوان زیر مجموعه شیائومی محسوب می‌شود. خرید قسطی گوشی شیائومی poco f3 یکی از ساده‌ترین راه‌های موجود جهت استفاده از امکانات این محصول جدید پوکو است. بهتر است بدانید شرکت پوکو به عنوان یکی از شرکت‌های تازه تاسیس به شمار می‌رود. 

این شرکت در حال حاضر به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی مشغول به فعالیت می‌باشد. شرکت پوکو همیشه گوشی‌های هوشمندی را با کمترین قیمت و بهترین عملکرد طراحی می‌کند. محصول جدید این شرکت یعنی poco f3 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از سخت افزار فوق‌العاده برخوردار است. شرکت پوکو برای طراحی این گوشی هوشمند خود از ویژگی‌های سخت افزاری منحصر به فردی استفاده کرده است.

تراشه اسنپ دراگون 870 و نمایشگر 120 هرتزی تنها بخش کوچکی از ویژگی‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند. اما به‌طور کلی poco f3 از زمان عرضه تا به امروز عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته است. 

به گونه‌ای که بسیاری از افراد محصول جدید شرکت پوکو را برای خرید انتخاب می‌کنند. بنابراین شما نیز می‌توانید با خرید قسطی گوشی  poco f3 این گوشی هوشمند را تهیه نمایید. همچنین با خرید اقساطی گوشی شیائومی poco f3 می‌توان بخشی از هزینه‌های مربوط به خرید این گوشی را پس‌انداز نمود. 

مشخصات گوشی شیائومی poco f3

همانطور که عنوان گردید گوشی شیائومی poco f3 یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده توسط شرکت پوکو است. این شرکت گوشی poco f3 را در تاریخ 22 مارس 2021 به بازارهای جهانی عرضه نمود. در حال حاضر این گوشی در بازار های داخلی کشور با قیمتی در حدود 9.5 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اما برای آشنایی بیشتر با مشخصات این گوشی لازم است بدانید در طراحی poco f3 از یک نمایشگر AMOLED استفاده‌شده است. همچنین طراحی این نمایشگر در ابعاد 6.67 اینچ صورت گرفته که قابلیت پخش تصاویر با رزولوشن 1080 در 2400 را دارا می‌باشد.

 پوکو برای محافظت بیشتر از نمایشگر این گوشی از محافظ " کورنینگ گوریلا گلس 5" استفاده کرده است. وجود این محافظ، نمایشگر این گوشی را در برابر خط و خش مقاوم خواهد کرد. با خرید قسطی گوشی شیائومی poco f3 از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

گوشی poco f3 همانند بسیاری از گوشی‌های اقتصادی از بدنه پلاستیکی و براق بهره می‌برد. در سال های اخیر تمامی گوشی‌های هوشمندی که طراحی می‌شوند همگی از قابلیت استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان برخوردار هستند. در گوشی poco f3 نیز امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان، وجود دارد.

با گذر از ویژگی‌های ظاهری این گوشی نوبت به معرفی قلب تپنده و مهم‌ترین قسمت آن یعنی تراشه Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G می‌رسد. این تراشه یکی از قدرتمندترین تراشه‌هایی بوده که تاکنون ساخته شده است؛ همچنین استفاده از آن در کنار پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 650 قدرت قابل توجهی را به گوشی poco f3 بخشیده است. از دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

• سیستم عامل اندروید 11 در زمان عرضه

• برخورداری از سه دوربین اصلی باکیفیت‌های 48، 8 و 5 مگاپیکسل

• دوربین سلفی با کیفیت 20 مگاپیکسل

• حسگر اثرانگشت

• قابلیت شارژ سریع

• عرضه شده در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی

خرید اقساطی گوشی شیائومی poco f3 با شرایطی ایده آل

با مطالعه این مطلب اگر شما هم به دنبال تهیه یک گوشی هوشمند مناسب هستید پیشنهاد ما شیائومی poco f3 خواهد بود. به همین منظور شما می‌توانید از خرید قسطی گوشی شیائومی poco f3 برای تهیه این گوشی با شرایطی مناسب استفاده کنید. 

با خرید اقساطی گوشی شیائومی poco f3 می‌توان هزینه‌های مربوط به خرید این گوشی را در چندین قسط پرداخت نمود. امروزه شرکت‌های زیادی در حوزه عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی موبایل فعالیت می‌کنند. فروشگاه قسطی کلاب جزو آن دسته از فروشگاه‌هایی بوده که کالاهای خود را به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند.

این فروشگاه با حضوری فعال در زمینه عرضه و فروش قسطی موبایل توانسته رضایت شمار زیادی از مخاطبان خود را بدست آورد. بنابراین شما همراهان همیشگی می‌توانید جهت خرید اقساطی گوشی شیائومی و اطلاع از شرایط دریافت وام خرید اقساطی به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

ساعت هوشمند قسطی

ساعت هوشمند قسطی
پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری های جدید در ابعاد زندگی انسان ها، گجت های متنوع و مختلفی تولید و در اختیار افراد قرار گرفته است. بر این اساس....

خرید اقساطی گوشی ایفون x

خرید اقساطی گوشی ایفون x
کمپانی اپل تاکنون محصولات بی‌نظیری را روانه بازار کرده است و در سراسر دنیا طرفداران وفاداری دارد. اگر قصد خرید اقساطی گوشی ایفون x را دارید...