خرید قسطی اسپرسو ساز مباشی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 03:20:26

برند مباشی یکی از برندهای موفق در دنیا است. برای خرید قسطی اسپرسو ساز مباشی به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی اسپرسو ساز مباشی


معرفی پرطرفدارترین اسپرسوساز مباشی ( نیمه صنعتی)

در این مطلب قرار است شرایط خرید قسطی اسپرسو ساز مباشی بررسی شود؛ اما قبل از آن بهتر است بدانید که کمپانی مباشی در زمینه تولید اسپرسوسازهای نیمه صنعتی و خانگی فعالیت چشمگیری دارد. 

در ادامه یکی از بهترین مدل‌های اسپرسوسازهای نیمه صنعتی مباشی را بررسی خواهیم کرد. اسپرسوساز نیمه صنعتی مباشی مدل 2015 : بدنه این قهوه ساز از جنس استیل می‌باشد. توان مصرفی این دستگاه 1140 وات است. ظرفیت مخزن این اسپرسوساز 1.5 لیتر است. از امکانات این دستگاه می‌توان به سیستم خاموشی خودکار، صفحه گرم کن فنجان، سینی چکه گیر اشاره کرد. با این دستگاه اقلامی همچون دو عدد فیلتر تک و دو اسکوپ و فیلتر نیز به فروش می‌رسند. این دستگاه اسپرسوساز دارای سیستم کاپوچینوساز هم می‌باشد. با این دستگاه می‌توانید نوشیدنی‌هایی مثل اسپرسو، موکا، کاپوچینو، آب جوش، فوم شیر را تهیه و نوش جان کنید.   

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2009  

این دستگاه بیشتر برای مصارف خانگی، مغازه‌های کوچک یا کافه‌های کوچک به کار می‌رود. این دستگاه قهوه ساز خانگی، ظاهری فانتزی دارد و همچنین از رنگ بندی خوبی برخوردار است. این دلایل باعث شده تا این محصول بسیار مورد توجه قرار بگیرد. توان مصرفی این دستگاه 1100 وات است. ویژگی‌های این اسپرسوساز عبارت‌اند از صفحه نگه دارنده فنجان، سینی چکه گیر، قابلیت تولید کاپوچینو سینی چکه گیر باعث می‌شود تا دستگاه همیشه تمیز باشد و لکه‌های قهوه روی دستگاه باقی نماند. برای خرید اقساطی اسپرسو ساز مباشی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اسپرسوساز کمپانی مباشی مدل ECM2020 

این دستگاه قهوه ساز خانگی یکی دیگر از تولیدات فانتزی و کلاسیک کمپانی مباشی است. توان مصرفی این دستگاه 1350 وات است. وزن دستگاه حدود پنج کیلوگرم است و ظرفیت مخزن آن 1.5 لیتر است. این مدل  دارای نازل بخار و سینی چکه گیر می‌باشد. این دستگاه قابلیت تولید اسپرسو، کاپوچینو، لاته، ماکیاتو، موکا، آب جوش را دارد. همچنین این محصول با تمپر، فیلتر دو اسکوپ، پیمانه پلاستیکی به فروش می‌رسد. برای خرید قسطی اسپرسو ساز مباشی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اسپرسوساز مباشی مدل ECM2021 

این دستگاه دارای توان مصرفی 1100 وات می‌باشد و ظرفیت مخزن آن حدود 1.5 لیتر می‌باشد. این دستگاه را می‌توان یک دستگاه کاپوچینوساز هم دانست. ویژگی‌های این دستگاه اسپرسوساز عبارت‌اند از نشانگر سطح آب، تولید کف شیر، فشار بخار 20 بار، خاموشی خودکار، نازل بخار این دستگاه قابلیت تولید نوشیدنی‌هایی مثل اسپرسو، لاته، کاپوچینو، موکا، ماکیاتو، آب جوش را دارد. نکته قابل توجه این است که شما می‌توانید با تنظیم درجه بخار این دستگاه فوم شیر را با غلظت‌های مختلفی تهیه کنید. برای خرید اقساطی اسپرسو ساز مباشی به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اسپرسوساز کمپانی مباشی مدل ECM2500 

این دستگاه نیز مانند مدل قبلی قابلیت تولید کاپوچینو را دارد. توان مصرفی این دستگاه 1250 وات می‌باشد و ظرفیت مخزن آن هم 1.5 لیتر می‌باشد. همچنین وزن آن 5 کیلوگرم است. این دستگاه ویژگی‌های زیادی مثل نشانگر سطح آب، سیستم خاموشی خودکار، سیستم گرم کننده فنجان، فیلتر آب دارد. از آنجایی که این دستگاه دارای فشار 15 بار است؛ شما می‌توانید به راحتی از این دستگاه فوم شیر تهیه کنید. همراه این دستگاه تمپر و پیمانه قهوه نیز فروخته می‌شود. 

خرید قسطی اسپرسو ساز مباشی صنعتی و خانگی

اگر قصد خرید اقساطی اسپرسو ساز مباشی و آشنایی بیشتر با انواع دستگاه‌های قهوه ساز را دارید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. این سایت برای فروش قسطی محصولات خود شرایط باورنکردنی را قرار داده است. اگر قصد خرید اقساطی یا حتی خرید نقدی لوازم خانگی را دارید؛ این سایت به شما کمک زیادی می‌کند.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس با ارز دیجیتال

خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس با ارز دیجیتال
شما می‌توانید برای خرید اقساطی جاروبرقی فیلیپس با ارز دیجیتال به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با چک

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با چک
تلویزیون‌های جی پلاس یکی از بهترین محصولات این برند ایرانی است. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به بخش تلویزیون در دسته بندی...