ساعت هوشمند شیائومي

تاریخ انتشار:
1403/1/31 22:19:29

گجت‌های پوشیدنی شیائومی تنوع و طراح‎‌های گوناگونی دارند و شما با داشتن یکی از این ساعت‌های هوشمند، استایل خود را تغییر خواهید داد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومي به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ساعت هوشمند شیائومي

ساعت هوشمند شیائومی

امروزه ساعت‌های هوشمند یکی از رایج‌ترین گجت‌های محبوب دنیا هستند. یکی از برندهای معروف سازنده ساعت‌های هوشمند شرکت شیائومی است که هر روز با محصولات پیشرفته و ناباورکردنی، طرفداران بیشتری را جذب می‌نماید.

در ادامه قصد داریم تا با یکی از محصولات پرفروش ساعت‌های هوشمند شرکت شیائومی آشنا شویم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومي در قسطی کلاب فراهم شده است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mijia Quartz

این محصول در سه رنگ زیبای خاکستری، سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. رنگ مشکی بندی سیاه دارد و ساعت سفید بندی دارای بندی آبی است. همچنین ساعت خاکستری، بندی هم رنگ خود را دارا است. 

جنس بند این ساعت ها از چرم گاو است که در ایتالیا ساخته شده است. علت این انتخاب تنفس بهتر پوستی و کمک به سلامتی است. این ساعت‌ها به صورت دو بعدی طراحی شده‌اند و طراحی آن‌ها به صورتی بوده که آن را مناسب خانم‌ها و آقایان کرده است. با خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومي شیک و خوش استایل باشید!

جنس بدنه از فولاد ضد زنگ تهیه شده است که در برابر خوردگی مقاوم است و حتی در برابر آب نیز نفوذ ناپذیر می‌باشد. به علاوه این ساعت دارای آلارم است و می‌توانید برای زمانبندی اتوماتیک از آن استفاده نمایید. دارای شمارش مرحله و یادآوری تماس می‌باشد. 

می‌توانید در صورت سفر رفتن، ساعت را با محل اقامت خود تنظیم نمایید. در عملکرد تا 10 منطقه زمانی را برای شما تنظیم می‌نماید. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومي به راحتی سفر کنید!

یکی از قابلیت‌های ویژه این محصول، وجود حسگرهای حرکتی است. این قابلیت باعث می‌شود تا تعداد قدم‌هایی را که برمی‌دارید، از طریق عقربه کوچکی که بر روی ساعت است، مشاهده کنید. به علاوه ساعت، میزان کالری مصرفی شما را که در حین پیاده روی انجام می‌دهید، محاسبه می‌کند. 

همه چیز در دستان شما است!

با بلند کردن مچ دست، شاهد تمامی فعالیت‌های ماهانه، روزانه و هفتگی خواهید بود. میجیا کوآرتز، دارای چهار شاخص کلی است که آن‌ها عبارت از تعداد قدم ها، مدت زمان ورزش کردن، میزان مصرف انرژی و مسافت پیموده شده می‌باشند. با خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومي متناسب بمانید!

به علاوه، سنسور یادآوری تماس نیز تماس‌هایی را که به شما ارسال می‌شود، به صورت ویبره اطلاع رسانی می‌کند. با وجود در دست داشتن این ساعت، هیچ تماسی را از دست نخواهید داد!

اگر گوشی شما سایلنت و یا حتی خاموش باشد، تماس‌های ده نفر از مخاطبان اصلی خود را خواهید داشت و از طریق ویبره روی دست از آنها مطلع شوید و با آن‌ها تماس حاصل نمایید. 

کسانی که در حال مطالعه هستند و یا کارمندانی که اداری می‌باشند می‌توانند از ویژگی هشدار پایان زمان استفاده نمایند و با تنظیم زمان دلخواه از یادآور استفاده نمایند. 

حتی این انتخاب را دارید که تا ده هشدار را اضافه نمایید و پس از ارتعاش به وجود آمده، از زمان خود مطلع شوید. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومي از همه چیز مطلع شوید!

یکی از ویژگی‌های بسیار مناسب این ساعت هوشمند آن است که قادرید تا با هر دو سیستم اندروید و ios به گوشی متصل شوید. وضعیت باتری را مشاهده کنید، زمان را تنظیم کنید و هشدارها را دریافت نمایید. این گوشی قادر است که فشار آب را تا عمق 30 متری تحمل نماید.

از هر چند قابلیت شارژ ندارند، ولی ماندگاری طولانی مدت و 6 ماهه این باتری‌ها از نکات مثبت و کاربردی آن‌ها می‌باشد. با خرید ساعت هوشمند شیائومي به راحتی به فعالیت‌های خود مشغول شوید.

خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی

اگر مایلید تا این ساعت هوشمند شرکت شیائومی را تهیه نمایید، از طریق قسطی کلاب اقدام فرمایید! این پلت‌فرم در تامین کالاهای مورد نیاز شما فعالیت می‌کند.

در صورت نیاز به خرید اقساطی می‌توانید از یکی از 4 روش موجود در سایت، درخواست اعتبار اقساط نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومي است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت مایکروسافت

خرید قسطی تبلت مایکروسافت
انتخاب فروشگاه اینترنتی برای خرید قسطی تبلت مایکروسافت، بر اساس فاکتورهایی چون اطمینان از سلامت و اصل بودن کالا، به مقصد رساندن کالا ...

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی
این روزها اسپیکرهای بلوتوثی در میان کاربران بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، اگر علاقمند به خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی هستید، می توانید از طرح .....