خرید قسطی گوشی a22 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 01:50:42

برند سامسونگ گوشی‌های بسیاری را روانه بازار کرده است. اگر به دنبال خرید یک گوشی جدید و کاربردی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید و خرید قسطی گوشی a22 سامسونگ را انجام دهید.


خرید قسطی گوشی a22 سامسونگ


گوشی a22 سامسونگ؛ یکی از بهترین میان‌رده های موجود در بازار

گلکسی a22 جدیدترین میان‌رده عرضه شده توسط سامسونگ است که این گوشی هوشمند از امکانات بی‌نظیری برخوردار می‌باشد. در شرایط کنونی خرید قسطی گوشی a22 سامسونگ راه ساده‌تری را برای تهیه این گوشی هوشمند در پیش‌روی شما قرار خواهد داد. همانطور که می‌دانید در سال های اخیر گوشی های هوشمند به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای موجود در جهان تبدیل شده‌اند. 

زیرا گوشی های هوشمند امکانات زیادی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. به عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از یک گوشی هوشمند به برقراری تماس تصویری یا صوتی بپردازید، همچنین گوشی های هوشمند به علت برخورداری از دوربین های با کیفیت، می‌توانند شما را در به ثبت رساندن تصاویری حرفه‌ای یاری نمایند. به طور کلی دنیای گوشی های هوشمند بسیار گسترده است و نمی‌توان آن را محدود به یک الی دو مورد دانست. 

به همین منظور اگر شما هم به دنبال انتخاب یک گوشی هوشمند حرفه‌‌ای با قیمت مناسب هستید، گلکسی a22 سامسونگ می‌تواند گزینه مناسبی برای این امر باشد. این گوشی میان‌رده با برخورداری از امکانات فوق‌العاده، بخش عمده‌ای از نیاز های شما را برآورده خواهد ساخت. همچنین گلکسی a22 از یک باتری قدرتمند برخوردار می‌باشد که این امر استفاده از این گوشی هوشمند را برای ساعات طولانی امکان پذیر خواهد کرد.

 به همین منظور شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی a22 سامسونگ، از امکانات این گوشی هوشمند بهره‌مند شوید، همچنین در صورت خرید قسطی گوشی a22 سامسونگ، می‌توان تمام هزینه‌های مربوط به خرید این گوشی هوشمند را در چندین قسط پرداخت نمود. 

با ویژگی‌های گلکسی a22 سامسونگ بیشتر آشنا شوید!

کمپانی مطرح سامسونگ، گلکسی a22 را در تاریخ 1 جولای 2021 به بازار های جهانی عرضه نمود. در حال حاضر از گلکسی a22 سامسونگ به عنوان جانشین Samsung Galaxy A21 یاد می‌شود. بهتر است بدانید سامسونگ برای طراحی گلکسی a22 از فریم پلاستیکی استفاده کرده است. همچنین قاب پشتی گلکسی a22 نیز از جنس پلاستیکی طراحی شده که این امر موجب جذابیت بیشتر این گوشی هوشمند شده است. 

علاوه بر آن، وجود بدنه پلاستیکی سبب شده تا کاربران در هنگام استفاده از گوشی a22 سامسونگ احساس بهتری را تجربه نمایند. گلکسی a22 سامسونگ مجهز به یک نمایشگر با کیفیت از نوع Super AMOLED با رفرش ریت 90 هرتز می‌باشد. وجود این نمایشگر سبب شده تا کاربران گوشی a22 سامسونگ بتوانند تمامی تصاویر خروجی را با کیفیت بیشتری تماشا نمایند. 

در قسمت سخت افزار گوشی a22 سامسونگ شاهد استفاده از تراشه " MediaTek MT6833 Dimensity 700 " هستیم. این تراشه یکی از توانمندترین قطعات طراحی شده توسط سامسونگ است که مسئولیت تامین قدرت گوشی a22 را بر عهده دارد. سامسونگ برای عملکرد بهتر گلکسی a22 در طراحی آن از یک پردازنده 8 هسته‌ای بهینه استفاده کرده است. همچنین این گوشی هوشمند دارای یک پردازنده گرافیکی از نوع " Mali-G57 MC2 " می‌باشد که وجود این پردازنده انجام بسیاری از بازی های موبایل را امکان پذیر خواهد کرد.

 اما نکته‌ای که ارزش خرید گلکسی a22 را به طرز چشمگیری افزایش داده، وجود یک دوربین چهارگانه اصلی در پیکره این گوشی هوشمند است. این دوربین چهارگانه از کیفیت های 48، 2، 8 و 2 مگاپیکسل برخوردار می‌باشد، همچنین سامسونگ در قسمت دوربین سلفی این گوشی هوشمند از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده کرده است. به این ترتیب می‌توان با استفاده از این گوشی هوشمند تصاویر با کیفیتی را خلق نمود. 

قیمت خرید گلکسی a22 سامسونگ

سامسونگ گلکسی a22 را با قیمتی در حدود 215 دلار به بازارهای جهانی عرضه کرده است. همچنین این گوشی هوشمند در بازارهای داخلی کشور با قیمتی در حدود 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. به همین منظور شما عزیزان می‌توانید گلکسی a22 را از فروشگاه قسطی کلاب خریداری نمایید.

خرید اقساطی گوشی a22 سامسونگ از فروشگاه قسطی کلاب

در شرایط فعلی فروشگاه های زیادی در زمینه عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی موبایل فعالیت می‌کنند. همچنین هریک از این فروشگاه ها شرایطی را برای ارائه محصولات خود در نظر می‌گیرند. به همین منظور اگر به دنبال خرید قسطی گوشی a22 سامسونگ از یک فروشگاه مطمئن هستید ما به شما فروشگاه قسطی کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. 

اما چرا فروشگاه قسطی کلاب؟ به این خاطر که فروشگاه قسطی کلاب یکی از با سابقه‌ترین فروشگاه های موجود در زمینه فروش اقساطی کالا می‌باشد. همچنین این فروشگاه با توجه به نیاز مخاطبان خود، شرایط مناسبی را برای خرید اقساطی گوشی a22 سامسونگ در نظر گرفته است. به این ترتیب شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ یا خرید نقدی آن، به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش گوشی نوکیا اقساطی

فروش گوشی نوکیا اقساطی
فروش موبایل نوکیا اقساطی امروزه خریداران بسیار زیادی را به سمت فروشگاه های نوکیا کشانده است. یکی از مزایای فروش اقساطی موبایل نوکیا برای کاربران...

دیجی کالا a70

دیجی کالا a70
گوشی سامسونگ دیجی کالا a70 یکی از بهترین گوشی های این روزهای بازار فروش جهانی است که سبک طراحی این گوشی با بقیه گوشی های این سری از سامسونگ...