فروش قسطی ایکس باکس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 06:35:23

کنسول بازی ایکس باکس یکی از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی مایکروسافت می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی ایکس باکس دارید به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی ایکس باکس

خرید کنسول بازی ایکس باکس سری وان اس

این کنسول نسل هشتم برای رقابت با ایکس باکس 5 در سال 2020 به بازار عرضه شده است. در سال 2013 بود که اولین اکران از ایکس باکس وان انجام شد. محصولات بعدی همگی فاقد کینکت بودند. طراحی باریک‌تر شده بود، ولی در عوض نرم‌افزارهای متعددی به آن اضافه شده بود.

در سال 2016 ایکس باکس وان اس در سه نسخه متفاوت 500 گیگابایت، یک و دو ترابایت، به بازار عرضه شد. مایکروسافت این محصول را با نام سفید روباتی نام گذاری کرده است. خرید اقساطی ایکس باکس در قسطی كلاب فراهم شده است.

این ایکس باکس نسبت به نسخه قبلی 40 درصد کوچک‌تر شده بود. یک روکش زیبا بر روی آن قرار داشت. همچنان پورت کینکت از آن حذف شد و اگر نسخه قبلی را داشتید، یک آدابتور و یک USB به شما داده می‌شد. تمامی وسایل جفت کنندگی نیز در پورت USB به قسمت جلو منتقل شده بود.

این کنسول از طراحی جدیدی در سیستم خنک کنندگی بهره‌مند شد تا بتواند به صورت افقی قرار بگیرد. همچنین کلید لمسی خازنی فیزیکی جایگزین کلید قبلی شد تا از احتمال خاموش شدن اتفاقی آن جلوگیری کند. با خرید قسطی ایکس باکس دور هم جمع شوید، بازی كنید و لذت ببرید!

واحد GPU نیز 7 درصد نسبت به نسخه قبلی خود بهبود یافت که البته زیاد محسوس نیست. برای استفاده از این کنسول باید از یک تلویزیون قابل پشتیبانی استفاده کرد. فناوری پخش صدا در این کنسول از عملکرد بهتری برخوردار است. با خرید اقساطی ایکس باکس یک تجربه متفاوت صوتی داشته باشید.

در این نسخه، پشتیبانی از دو فرمت 4K و HDR انجام می‌شود. متاسفانه در این کنسول، سرعت هارد کمی پایین است و امکان ارتقا نیز وجود ندارد. همچنین دارای یک کنترلر بی‌سیم به رنگ سفید روباتی است. 

دکمه‌های این کنترلر از طراحی جدیدی برخوردار شده است. بنابراین ارگونومی بهتری دارد. با خرید قسطی ایکس باکس بازی‌های مهیج خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

ایکس باکس وان اس مایکروسافت در ابعادی برابر 64 × 230 × 295 میلی‌متر مکعب و وزنی در حدود 2.9 کیلوگرم می‌باشد. از نظر رنگ نیز در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است.

از نظر مشخصات سخت افزاری، پردازنده اصلی یک پردازنده هشت هسته‌ای شرکت AMD است که از هسته سفارشی جگوار استفاده می‌کند و در محدوده فرکانسی 1.75 گیگاهرتز عمل می‌نماید.

پردازنده گرافیکی نیز مربوط به همین کارخانه می‌باشد و با فرکانس 914 مگاهرتز فعالیت دارد و از دایرکت ایکس 12 نیز پشتیبانی می‌کند. توان پردازنده پردازشی این سخت افزار 1.4 ترافلاپس است. همچنین از 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 نیز بهره‌مند است.

از نظر اتصالی می‌تواند به شبکه بی‌سیم متصل شود. همچنین، دارای درگاه شبکه، پورت HDMI، سه پورت USB و اتصال بلوتوث است. همراه با این محصول از یک آداپتور برق، یک دسته و کابل HDMI بهره‌مند می‌شوید. 

از نظر خروجی تصویر فقط برای پخش فیلم 4K و از نظر خروجی صوتی نیز دارای صدای دالبی اتموس DTS فراگیر 7.1 کانال است. البته این كنسول، توسط یک مبدل با کینکت سازگار می‌باشد. 

از دستورات صوتی پشتیبانی می‌کند. همچنین، دارای فناوری مادون قرمز است. با خرید قسطی ایکس باکس یک تجربه بی‌نظیر و مهیج داشته باشید!

در صورت نیاز می‌توانید با خریداری از دسته اضافی، کینکت، ریموت کنترلی، هدست استریو، تیونر تلویزیون، عنوان بازی، شارژر و باطری مخصوص، دسته کیبورد مخصوص چت و هدست مخصوص چت آنلاین برخوردار شوید.

خرید کنسول بازی ایکس باکس سری وان اس

برای خرید این كنسول جدید و بهره‌مندی از امكانات و قابلیت‌های ویژه آن می‌توانید به قسطی كلاب مراجعه نمایید و از خدمات موجود در این فروشگاه اینترنتی برخوردار شوید.

با یكی از چهار لیزینگ موجود در سایت قسطی كلاب، اعتبار اقساطی دریافت كنید، وام بگیرید و چند روز بعد كالاهای محبوب خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ایکس باکس از قسطی كلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps4 با سفته

خرید قسطی ps4 با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی ps4 با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی PS4 PRO بدون پیش پرداخت

خرید قسطی PS4 PRO بدون پیش پرداخت
یکی از پرطرفدارترین کنسول‌های بازی دنیا بی شک پلی استیشن پرو 4 می‌باشد. برای خرید قسطی PS4 PRO بدون پیش پرداخت به بخش کنسول....