فروش قسطی PS5

تاریخ انتشار:
1403/2/16 08:20:31

جدیدترین کنسول بازی کمپانی سونی PS5 می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی PS5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی PS5


پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 نسل نهم کنسول‌های سونی می‌باشد. این کنسول از قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. در این دستگاه از یک حافظه ssd با ظرفیت 825 گیگابایت استفاده شده است. 

با وجود رسیدن به سرعت باور نکردنی 5.5 گیگابایت بر ثانیه، با یکی از سریع‌ترین حافظه‌های موجود در گجت‌های دنیا روبه‌رو هستیم. باید بگوییم پلی استیشن5 به صورتی باور نکردنی سریع‌تر از پلی استیشن 4 می‌باشد. 

هر چند با وجود حافظه کمتر بر روی این کنسول، بازی‌های کمتری قابل نصب است، ولی می‌توانید از روی حافظه جانبی این بازی‌ها را اجرا نمایید. قابلیت خرید اقساطی PS5 از قسطی کلاب می‌باشد.

طراحی بی‌نظیر

از نظر طراحی نیز این کنسول فوق‌العاده عمل کرده است. ابعاد بزرگی دارد و به دو صورت ایستاده و افقی قرار می‌گیرد. البته بهتر است تا از پایه که در جعبه  قرار داده شده است، استفاده نمایید. شکل افقی آن حالتی نامتقارن دارد. بنابراین قرار گرفتن به صورت عمودی از جمله اهداف طراحی این کنسول بوده است.

در این کنسول می‌توانید پنل‌های کناری را جدا کنید و بدنه اصلی کنسول را تمیز نمایید. اگر به بدنه نگاهی بیندازید، حس داشتن یک محصول گرانقیمت به شما دست می‌دهد. نوع پلاستیک استفاده شده در پنل‌ها مستحکم و زیبا می‌باشد. 

بدنه مشکی دستگاه نیز حالتی براق و درخشنده دارد. در این قسمت دکمه‌های پاور و همچنین خروجی دیسک قرار می‌گیرد. به علاوه، یک گذرگاه USB که سرعت انتقال 10 گیگابایت بر ثانیه دارد و از نوع تایپ C می‌باشد، کمی بالاتر از آن‌ها قرار گرفته است. با خرید قسطی PS5 از قسطی کلاب زیبایی در طراحی را مشاهده نمایید.

مزایای کنسول پلی استیشن 5

در مجموع در کنسول پلی استیشن 5، چهار پورت usb پرسرعت دارید. از جمله مزایای این کنسول کم صدا بودن آن می‌باشد. همچنین، گرمای کمتری تولید می‌شود. 

رزولوشن موجود در این کنسول 4K واقعی است. همچنین، قابلیت hdr نیز به شما نمایش داده می‌شود. با خرید اقساطی PS5 از قسطی کلاب سرعت اجرای واقعی را تجربه کنید!

منوی اصلی

اگر به صفحه اصلی در این پلی استیشن نگاهی بیاندازید، متوجه می‌شوید که منوها و دکمه‌ها همگی به گوشه منتقل شده است. ردیف بازی‌ها و نرم‌افزارها نصب شده و در قسمت بالا قرار گرفته است. تنظیمات حساب کاربری، تروفی‌ها و موارد دیگر نیز از این کنسول حذف شده است و بیشتر پیش زمینه اصلی در صفحه مربوط به انتخاب بازی است.

البته می‌توان گفت برای تنظیمات مورد نیاز باید زحمت بیشتری انجام شود و بین فضاهای کلیدی، کلیپ‌های بیشتری در سیستم عامل انجام می‌گردد. قسمت دانلود و منوی تنظیمات در قسمت متفاوت قرار گرفتند که عادت کردن به این موارد شاید به کمی وقت نیاز داشته باشد.

اما می‌توان به عنوان یک مزیت بیان کرد که پی اس ان به صورت یک برنامه جدید و جدا نیست، بلکه به یکی از موارد در منوی اصلی، وارد شده است. با خرید قسطی PS5 از قسطی کلاب به شیوه جدیدی بازی کنید!

قابلیت جدید

در این کنسول از کارت‌های فعالیت ویدیوهای راهنمایی بهره‌مندیم. می‌توانید یک بار دکمه پلی استیشن را فشار دهید و کارت‌های شخصی‌سازی شده که مرتبط با هر بازی می‌باشد، را ببینید و دیگر لازم نیست تا برای بازی کردن به منوی اصلی باز گردید. 

در هر مرحله از بازی می‌توانید از کارت‌های کمکی برخوردار شوید. محل مخفی شدن آیتم‌های مختلف، با یک ویدیو نمایش داده شود. با خرید قسطی PS5 از قسطی کلاب دنیایی از هیجان داشته باشید.

خرید پلی استیشن 5

برای خریدن این کنسول نسل نهم می‌توانید، به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این وبسایت تسهیلاتی اندیشیده شده است تا بتوانید از خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز خود بهره‌مند شوید. از لیزیگ‌های معتبر در سایت وام بگیرید و چند روز بعد کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی PS5 از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کنسول پلی استیشن 4

خرید قسطی کنسول پلی استیشن 4
کنسول‌های بازی سونی جز برترین کنسول‌های باری دنیا می‌باشند که به تمام کشورهای دنیا صادر می‌شوند. برای خرید قسطی کنسول پلی...

خرید اقساطی Xbox

خرید اقساطی Xbox
ایکس باکس جز برترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد که تنوع بازی بسیار بالایی دارد و از قیمت مناسب‌تری نسبت به پلی استیشن...