کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس

تاریخ انتشار:
1403/2/11 04:21:15

در این روزهای کرونایی یکی از بهترین سرگرمی‌ها کنسول‌های بازی می‌باشد که بسیار طرفدار دارد. برای خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس


کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس

جدیدترین کنسول شرکت مایکروسافت به تازگی عرضه شده است و به زودی روانه بازار خواهد شد. قیمت این کنسول کمی بالاتر از کنسول جدید مایکروسافت می‌باشد و نسبت به مدل ایکس باکس سری اس نیز از قیمت بیشتری برخوردار است. قابليت خرید قسطی کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس در قسطی كلاب فراهم شده است.

مشخصات پردازنده‌ها

پردازنده هر سه محصول از نوع سفارشی AMD Zen 2 می‌باشد. این پردازنده هشت هسته‌ای قادر است تا در فرکانس 3.8 گيگاهرتز عمل کند. یعنی 16 رشته در فرکانس 3.6 گیگاهرتز عمل كنند.

پردازنده گرافیکی نيز همانند قبل مدل AMD RDNA 2 سفارشی می‌باشد و می‌تواند با قدرت 12.15 ترافلاپس يا 52 واحد كنترلی با فرکانسی برابر 1.825 گيگاهرتز عمل کند. با خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس قدرت، سرعت و كيفيت را تجربه كنيد!

مشخصات حافظه

از نظر حافظه و گذرگاه نیز دارای 16 گیگابایت رم از نوع GDDR6 با عرض 320 بیتی برای پردازنده گرافيكی و 192 بيتی برای پردازنده اصلی و سایر اجزا می‌باشد. 

از نظر پهنای باند حافظه نيز با 560 گیگابایت بر ثانیه برای بخش 10 گیگابایتی و 336 گیگابایت بر ثانیه برای بخش 6 گیگابایتی می‌باشد. به علاوه، این کنسول دارای یک ترابایت حافظه SSD سفارشی است که دو برابر محصول ایکس باکس سری اس است.

سرعت ورودی خروجی معادل 2.4 گیگا بایت بر ثانیه در حالت خام و 4.8 گیگابایت بر ثانیه در حالت فشرده می‌باشد. همچنین، قابلیت ارتقای حافظه ذخیره سازی تا یک ترابایت به همراه کارت سفارشی NVMe میسر است. اين کنسول از هارد دیسک USB با استاندارد USB 3.2 پشتیبانی می‌کند.

درايور نوری

یکی از امتیازات ویژه این کنسول، وجود درایو نوری با کیفیت بلوری، 4K و UHD می‌باشد. خروجی تصویر از طریق HDMI 2.1 می‌باشد. همچنین از فرمت‌های 4K به همراه صد 120 هرتز، VRR و 8K نیز پشتیبانی می‌شود. با خرید قسطی کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس فرزند دلبند خود را شادمان سازيد!

ویژگی‌های صوتی و اتصالی

این کنسول از ويژگی‌های Dolby Atmos ،DTS:X و ویندوز سونيک را دارد. از نظر گذرگاه‌های خارجی نیز قابلیت اتصال به اترنت، USB 3.2، HDMI 2.1، شکاف گسترده ذخیره‌سازی و توان ورودی است.

کنترلر

کنترلر ایکس باکس سری ایکس، طراحی ارگونومیکی دارد و بسیار خوش‌دست است. نسبت به کنترلر نسل قبلی یک دکمه اشتراک گذاری نیز به دسته اضافه شده است و سبب می‌شود که توسط آن تمامی ویدیوها و تصاویر بازي به راحتی اشتراک گذاری شود. 

البته در قسمت دیپد و اجزای کنترلر هم بهبودهايی حاصل شده است. از دیگر نکات فوق‌العاده این کنسول جدید، آن است كه قابلیت پشتیبانی از دسته ایکس باکس سری ایکس را هم دارد. با خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس با لذت دو چندان بازي كنيد!

سوييچ بين بازی‌ها

در اين كنسول قابليتی فراهم شده است تا بتوانيد بدون تمام كردن بازی‌ها با حفظ بازی از جايی كه آن را رها كرده‌ايد، بين چندين بازی سوييچ نماييد!

سرويس‌های اجرا شونده

در اين كنسول می‌توانيد علاوه بر سرويس گیم پس لایو گلد، از سرويس‌های ایکس باکس آلتیمیت و EA Play هم استفاده كنيد. با خرید قسطی کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس از جديدترين و مهيج‌ترين بازی‌های جديد دنيا لذت ببريد!

خريد کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس

با خرید جدیدترین کنسول بازی شرکت مایکروسافت از قسطی کلاب با جدیدترین قابلیت‌های نسل جدید بازی‌ها آشنا شوید. هیجان را تجربه کنید و تفاوت را احساس نمایید.

برای خرید این محصول می‌توانید به صورت اقساطی و یا نقدی اقدام فرمایید. همانطور که می‌دانید در صورت خرید غیرنقدی باید درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید. البته، قسطی‌کلاب امکان دریافت این اعتبار را با چهار روش متمایز در فروشگاه خود قرار داده است. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps5 بدون پیش پرداخت

خرید قسطی ps5 بدون پیش پرداخت
کنسول بازی پلی استیشن 5 جز برترین محصولات شرکت سونی است. برای خرید قسطی ps5 بدون پیش پرداخت به بخش کنسول بازی در دسته بندی...

فروش اقساطی ps5 بدون ضامن

فروش اقساطی ps5 بدون ضامن
اگر تمایل به خرید اقساطی ps5 بدون ضامن دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...