خرید نقدي ماشین لباسشویی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/27 01:41:10

برند پاکشوما با ارائه بهترین محصولات تاکنون توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما به سایت قسطی کلاب و بخش لوازم خانگی مراجعه کنید.


خرید نقدي ماشین لباسشویی پاکشوما


ماشین لباسشویی پاکشوما ظرفیت 9 کیلویی مدل TFU-94407

این ماشین لباسشویی دارای دو ورودی مستقل مربوط به آب گرم و آب سرد می‌باشد. زاویه باز شدن درب ماشین، 180 درجه است و از یک صفحه نمایش زیبایی LED نیز بهره‌مند می‌باشد. 

مجهز به قفل کودک است و قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو را دارد. بر روی درب اين ماشين يک محافظ قرار گرفته است که به طول عمر دستگاه كمک می‌كند. میزان صدا در این وسیله تنها در حدود 59 دسی بل می‌باشد. در ادامه قصد داریم تا اين ماشین لباسشويی را بیشتر معرفی نماییم.

ظرفيت مناسب

همانطور که می دانید پاکشوما یکی از محبوب‌ترین برندهای باکیفیت ایرانی است و طراحی جذابی دارد. ظرفیت 9 کیلوگرمی این دستگاه سبب می‌شود تا بتوانید هر بار، حجم زیادی از لباس‌هایتان را در داخل مخزن قرار دهید و آنها را به خوبی شستشو نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما از سرعت، دقت و پاکیزگی لذت بريد!

وجود نمايشگر

اين ماشین با قدرتی وصف‌ناپذیر قادر است تا هرگونه کثیفی و آلودگی را از روی لباس‌های شما برطرف سازد. نمایشگر موجود بر روی بدنه این دستگاه از نوع LED است و تمامی اطلاعات ضروری را نمایش می‌دهد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما همه اطلاعات مهم را در نمايشگر مشاهده نماييد!

خوشبو سازی با بخار آب

یکی از قابلیت‌های جالب و موجود در این ماشین، خوشبوزایی است. مطابق با هرگونه پارچه‌ای، اين ماشین لباس‌ها را خوشبو می‌سازد! شستشو با بخار بدون ايجاد حساسيت ناشی از مواد شيميايی، علاوه بر ضدعفونی به بوی خوب لباس‌ها نيز منجر می‌شود!

كم سرو صدا

كم بودن صدای این ماشین سبب می‌شود تا با توجه به رعایت حقوق همسایگان با خیال راحت، این ماشین را در هر ساعت از شبانه روز، به کار بیندازید. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما مراعات حال همسايگان را داشته باشيد!

بدنه مناسب

بدنه این ماشین از کیفیت و استحکام مناسبی برخوردار است. اين دستگاه در دو رنگ پرفروش سفید و سيلور موجود است که به راحتی با بقیه لوازم خانه، ست می‌شود.

راحتی استفاده

به علاوه، باز شدن درب تا زاویه 180 درجه، کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید دستگاه خود را باز و بسته نمایید و تمامی لباس‌های خود را در آن جای دهید. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما آسان كار كنيد!

مصرف بهينه انرژی

دارا بودن رتبه مصرف انرژی A+++ سبب می‌شود تا این دستگاه، به بهینه‌سازی مصرف انرژی بپردازد. همچنین، جدا بودن ورودی لوله‌های آب سرد و گرم نیز، به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما در مصرف انرژی صرفه جويی نماييد!

برنامه مخصوص پاكيزگی اتاق خواب!

از ویژگی‌های جالب این ماشین، داشتن برنامه شستشوی مخصوص ملحفه‌ها و روتختی‌های شما است و باعث اين می‌شود تا از یک اتاق خواب پاکیزه بهره مند شوید!

برنامه‌های متنوع و قابليت‌های مختلف

وجود برنامه شستشوی لباس‌های نخی و کتان، لباس‌های رنگی، لباس‌های حجیم و لباس‌های ورزشی کمک می‌کند تا از شستشوهای ویژه و اختصاصی بهره‌مند شوید. اين لباسشویی قادر است تا دمای آب را بین 20 تا 90 درجه سانتی گراد تنظیم نماید.

همچنین، می‌توانید سرعت دور خشک کن را نیز، بین 600 تا 1400 دور در دقیقه تنظیم نمایید. گاهی لازم می‌شود تا لباس‌های خود را در ماشین انداخته باشيد، ولی زمان شستشو را به آینده موکول کنید! این ماشین قابلیت تاخیر زمانی شستشو تا 24 ساعت را خواهد داشت. در زمان عجله نیز می‌توانید از شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای بهره‌مند شوید!

خريد ماشین لباسشویی پاکشوما

اگر مایلید تا اين ماشين لباسشويی فوق‌العاده را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامین کننده لوازم خانگی بهره‌مند شوید. 

در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید قسطی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و از طریق یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما از قسطی‌کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباس شویی اسنوا

خرید قسطی لباس شویی اسنوا
برند اسنوا دارای بهترین محصولات خانگی است و تنوع بالایی دارد. برای خرید قسطی لباس شویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 2020

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 2020
برای اطلاع از شرایط قیمت‌ها و امکانات تلویزیون جدید سامسونگ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه نمایید و خرید اقساطی...