لوازم برقی آشپزخانه سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 12:49:54



جهت مشاهده لوازم برقی آشپزخانه سامسونگ به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.



لوازم برقی آشپزخانه سامسونگ


اطلاعات درباره محصولات برقی سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های دیجیتال در دنیا است. این شرکت در سال 1987 توسط بی یونگ چول در کره جنوبی ساخته شد. در قدرت و گستردگی این شرکت باید بدانید که در سراسر جهان به طور مستقیم نزدیک به 500 هزار نفر کارمند دارد و در چند نقطه از دنیا دفاتر بزرگ دارد. ساختمان مرکزی این شرکت در سئول پایتخت کره جنوبی واقع شده است.

به جرات می توان گفت مشهور ترین برند دیجیتال در ایران سامسونگ است. این برند معتبر جهانی لوازم برقی آشپزخانه را با کیفیت بسیار بالا تولید می کند. 

یکی از دلایل اصلی استقبال از این برند در سراسر دنیا همین است؛ کیفیت بالا و خدمات پس از فروش سامسونگ زمانی که محصولات خود را به یک کشور صادر کند، تیم قدرتمند پشتیبانی و خدمات پس از فروش را نیز طراحی می کند تا رضایت مشتریان از این برند در کشور به حداکثر مقدار ممکن برسد.

حال که اطلاعاتی درباره این شرکت و اعتبار و کیفیت محصولات آن می دانیم، بیایید با یکدیگر لوازم برقی آشپزخانه سامسونگ را بررسی کنیم. در این مطلب همچنین اطلاعاتی درباره خرید اقساطی لوازم برقی سامسونگ به شما خواهیم داد. با ما همراه باشید.

لوازم برقی آشپزخانه سامسونگ

سامسونگ در لوازم برقی آشپزخانه، دارای محصولات متنوع و فراوانی است. در این قسمت از مقاله، چند محصول از گروه لوازم برقی آشپزخانه سامسونگ را به عنوان نمونه بررسی می کنیم.

  • يخچال و فريزر سامسونگ مدل G26: 

این مدل یخچال، یکی از یخچال های ساید بای ساید سامسونگ است. گنجایش کل این یخچال 637 لیتر است که همین عدد نشان دهنده فضا و ظرفیت بزرگ یخچال است. 

قسمت یخچال این محصول دارای 4 طبقه اصلی و 5 طبقه روی درب همراه با 2 عدد کشو است. گنجایش این قسمت 414 لیتر است و درب آن به سمت راست باز می شود. فریزر این یخچال 223 لیتر است و برخلاف قسمت یخچال به سمت چپ باز می شود. این قسمت نیز دارای 4 طبقه اصلی و 3 طبقه روی درب و 2 کشو است.

رده مصرف انرژی آن B است. همچنین از قابلیت های این یخچال می توان به آبريز بيروني يخساز اتوماتيک (آب شهري)، سیستم خنک کننده‌ی دوگانه Twin Cooling، جریان برودتی یکنواخت Multi Flow، فیلتر بوگیر و آب، داشتن فضای داخلی بیشتر با Space Max، سیستم هوشمند تنظیم رطوبت و دما Smart Eco System اشاره کرد.

  • ماشين لباسشويي سامسونگ مدل Q1255: 

این مدل لباسشویی با رده انرژی  A++ دارای  ظرفیت شستشوی 8 کیلوگرمی است. دور خشک کن این لباسشویی دارای 1200 دور بر دقیقه است. 

بیش از 5 برنامه شستشوی مخصوص، قفل کودک Child Lock، سیستم انتخابگر Jog-Dial، سیستم حفاظتی در نوسانات برق Volt Control، شستشوی خودکار دیگ Eco Drum Clean، سیستم عیب یاب هوشمند Smart Check، موتور UNT تسمه ای، تکنولوژی Wobble جهت جلوگیری از چروک شدن لباس و دیگ الماسه جهت حفاظت از الیاف پوشاک از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی است.

  • مایکروویو سامسونگ مدل ME201 :

یکی دیگر از لوازم برقی آشپزخانه سامسونگ، مایکروویو سامسونگ مدل ME201 است. این مدل با ظرفیت 20 لیتری و یخ زدا و دارا بودن قابلیت تنظیم زمان، 12.5 کیلوگرم وزن دارد. این محصول دارای صفحه نمایش LED، سیستم پخت یکنواخت با TDS و حداکثر زمان آشپزی 99دقیقه و 59ثانیه است.

طرح فروش اقساطی لوازم برقی آشپزخانه سامسونگ

سایت و مجموعه قسطی کلاب با آگاهی از قیمت بالای لوازم برقی آشپزخانه سامسونگ و شرایط سخت مشتریان برای خرید نقدی، جهت آسایش و راحتی هرچه بیشتر شما، اقدام به ارائه طرح فروش اقساطی می کند. 

در این طرح شما با حداقل مقدار ممکن پیش پرداخت و کمترین افزایش هزینه نسبت به حالت نقدی، می توانید لوازم برقی آشپزخانه سامسونگ را به صورت اقساطی خرید کنید. این یک فرصت فوق العاده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش، با ما ارتباط بگیرید.  

سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی تلویزیون جی پلاس

فروش نقدی تلویزیون جی پلاس
برند جی پلاس یکی از بهترین و مدرن ترین برندهای ایرانی می‌باشد که به تازگی در بازار ایران وارد شده است. به همین سبب فروش نقدی یا اقساطی تلویزیون...

قیمت کتری برقی فلر

قیمت کتری برقی فلر
افزایش سرعت زندگی روزمره باعث شده است که افراد به دنبال استفاده از وسایلی باشند که عملکردی با کیفیت و در عین حال سریع داشته باشد...