کنسول بازی اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/5 20:23:34

برای خرید کنسول بازی به بخش بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کنسول بازی اقساطی

خرید قسطی کنسول بازی

با خرید کنسول بازی می توانید به تجربه بهترین و باکیفیت ترین بازیهای روز جهان نشسته و از آنها لذت بسیاری ببرید. باما خرید کنسول بازی اقساطی بسیار می تواند لذت بخش تر باشد، زیرا می توانید با کنسول بازی اقساطی خود علاوه بر صرف هزینه اولیه بسیار کم، می توانید بازی های بسیار جذابی را نیز به صورت اورجینال خریداری کرده و با دوستان خود به صورت آنلاین اقدام به بازی بپردازید.

کنسول های بازی توانسته اند با داشتن بازی های اختصاصی و گرافیک های بسیار چشم نواز مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند و شرکت های بزرگی همچون سونی،مایکروسافت و... همراه سعی در ایجاد بهترین کنسول ها و بازی های رایانه ای برای جوانان می باشند.

اما خرید یک کنسول بازی به صورت نقدی برای جوانان کار بسیار سخت و دشواری می باشد، به همین دلیل می تواند به راحتی از سایت قسطی کلاب اقدام به خرید کنسول بازی اقساطی نمایید و هزینه های خود را به صورت ماهیانه مدیریت کرده و از آن در زندگی خود استفاده نمایید.

تیم بزرگ قسطی کلاب توانسته با گردآوری جدیدترین کنسول های بازی روز دنیا بهترین های موجود در جهان را به صورت خرید کنسول بازی اقساطی در اختیار ایرانیان عزیز قرار دهد، تا بتوانند علاوه بر ایجاد یک سرگرمی صحیح و جذاب برای نوجوانان قدرت خرید آنها را نیز افزایش دهد.

معرفی برخی محصولات موجود در سایت قسطی کلاب 

محصولات شرکت سونی

کاربران می توانند به راحتی و از طریق ورود به بخش سرگرمی کنسول های مختلف بازی را مشاهده کنند، یکی از این محصولات بسیار قدرتمند، کنسول PS4 و PS4 Pro می باشد که محصول شرکت قدرتمند سونی بوده و با پشتیبانی از جدیدترین سخت افزارهای روز دنیا میتواند، بهترین بازی های حال حاضر دنیا را با گرافیکی خارق العاده برای کاربران خود اجرا نماید.

همچنین کاربران سایت قسطی کالا می توانند از طریق بخش خرید کنسول بازی اقساطی به بسته های مختلف و افزونه های جذابی برای کنسول های خود دست پیدا کنند که شامل Move Motion – دوربین پلی استیشن 4 – عینک واقعیت مجازی و بسیاری از محصولات دیگر دسترسی یابند.

محصولات شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت با داشتن سابقه طولانی در امر بازی و کنسول های بازی، توانسته با تولید Xbox به یکی از رقیبان اصلی شرکت سونی در آمده و با تولید بازی های محبوب برای کنسول خود که دارای جدیدترین سخت افزارهای روز دنیا میباشد، کاربران زیادی را به خود جلب کند.

در بخش محصولات شرکت مایکروسافت کاربران می توانند به راحتی حسگر حرکتی این محصول را نیز تهیه کرده و یا با تهیه دسته های اضافه به راحتی بتوانند با دوستان خود به بازی پرداخته و لذت بازی با کنسول را با دوستان خود به اشتراک بگذارد.

روش خرید کنسول بازی از وب سایت قسطی کلاب

کاربران محترم می توانند به راحتی و با وارد شدن به صفحه هر محصول اقدام به خرید محصول به صورت قسطی نمایند، به منظور خرید کنسول بازی اقساطی کاربران می بایست 30درصد مبلغ کالای مورد نظر را پرداخت کرده و مابقی هزینه خود را به صورت قسطی و با مشخص کردن تعداد اقساط مورد نظر، پرداخت نمایند. این امکان به کاربران جوان خود این امکان را می دهد تا با صرفه جویی در هزینه ها پرداخت ماهیانه و سبک، از جدیدترین محصولات موجود در این زمینه بهره مند شوند.

1)ابتدا وارد سایت قسطی کلاب شوید و از طریق منوی اصلی به بخش سرگرمی بازی مراجعه نمایید.

2)حال از طریق ورود به بخش کنسول بازی می توانید به راحتی محصولات این دسته را مشاهده نمایید.

3)با ورود به این بخش می توانید محصولات مختلف این دسته بندی را مشاهده کرده و بر روی محصول مورد نظر خود کلیک نمایید تا وارد صفحه مخصوص آن شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي PS5

خرید اقساطي PS5
برترین و بهترین کنسول بازی دنیا با اختلاف PS5 می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطي PS5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی...

خرید قسطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب

خرید قسطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب
اگر قصد خرید قسطی پلی استیشن 5 از قسطی کلاب را دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...