خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس

تاریخ انتشار:
1403/2/6 03:05:41

یکی از جذاب‌ترین و جالب‌ترین کنسول‌های بازی در دنیا متعلق به شرکت مایکروسافت است. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ایکس باکس سری ایکس


ایکس باکس سری ایکس

ایکس باکس ایکس، سری جدید کنسول شرکت مایکروسافت است که نسل نهم کنسول‌ها به حساب می‌آید. پیش از این مایکروسافت، این کنسول را با نام اسکارلت معرفی کرده بود. 

وزن این ایکس باکس در حدود 5 گرم است و در رنگ زیبای مشکی ارائه شده است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس سری ایکس در قسطی کلاب فراهم شده است.

این کنسول دارای قدرت پردازش چهار برابر نسبت به کنسول ایکس باکس وان ایکس است و طراحی آن دو حالت متفاوت افقی و عمودی را دارد. کنترلر این مدل ایکس باکس وایرلس می‌باشد و طراحی مناسبی دارد. 

برای مثال یک دکمه بر روی آن اضافه شده است که سبب می‌شود تا هر موقع مایل هستید عکس بگیرید و ویدیو ضبط کنیم. این کنسول با کنسول ایکس باکس وان و ویندوز 10 سازگار است.

سخت افزار بی‌نظیر

پردازنده اصلی این کنسول یک پردازنده 8 هسته‌ای است که با فرکانس 3.7 گیگاهرتز عمل می‌کند. این پردازنده یک مدل مخصوص از خانواده Zen 2 شرکت AMD می‌باشد. پردازنده گرافیکی نیز مدل خاص RDNA 2 است که قدرت پردازشی 12 ترافلاپس را دارد.

ایکس باکس از 16 گیگابایت حافظه GDDR6 برخوردار است. در حدود 10 گیگابایت آن حافظه اس 560 گیگابایت دارد و باقی مانده حافظه اس 336 گیگابایت دارد. 

در حدود یک ترابایت حافظه SSD از نوع NVME تعبیه شده است و در صورت نیاز می‌توان تا یک ترابایت هم از حافظه جانبی برخوردار شد. همچنین می‌توانید به این کنسول یک هارد اکسترنال نیز متصل کنید. 

حافظه‌های SSD سبب می‌شوند تا سرعت بازی‌ها بیشتر شود در این کنسول از یک معماری خاص استفاده شده است که کمک می‌کند تا عوامل سخت افزاری و نرم افزاری با یکدیگر به صورت تنگاتنگ عمل کنند.

این ارتباط ناشی از یک معماری جدید به نام Velocity است. با خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس قدرت و سرعت را احساس تجربه کنید!

قدرت نمایشی کنسول

در این کنسول قدرتمند، بازی‌ها با رزولوشن 4K و نرخ تازه سازی 60 فریم بر ثانیه قابل اجرا می‌باشند و حتی تا 120 فریم بر ثانیه قابلیت ارتقا دارند. به علاوه می‌توانید با Quick Resume در میان بازی‌ها سوئیچ کنید و آنها را از جایی که بازی کرده‌اید، ادامه دهید. 

استفاده از این ایکس باکس زمانی بهتر می‌شود که از یک مانیتور با رزولیشن مطلوب 4K استفاده نمایید. همانطور که پیشتر نیز گفته شد در این کنسول تاخیر تا جای ممکن از بین رفته است.

یک فناوری جدید به نام DLI یا تاخیر پویا در ورودی، سبب می‌شود تا در ارتباط بین کنترلر و کنسول، تاخیر تا حد امکان کم شود. با خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس سری ایکس لذت دید را تجربه کنید!

سازگاری

یکی از ویژگی‌های مثبت این کنسول، ویژگی سازگاری است. این مدل سری‌های قبلی را از نظر سخت افزاری لوازم جانبی پشتیبانی می‌کند. برای مثال شاید نیاز نداشته باشید که دسته دوم را خریداری نمایید. 

همچنین این ایکس باکس از درایورهای نوری و بازی‌های فیزیکی به صورت خوبی پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس با خیال راحتی با دستگاه‌های قبلی خود ارتباط برقرار نمایید!

قدرت اتصال

از نظر اتصالات، این گوشی به شبکه بی سیم، بلوتوث، درگاه شبکه HDMI جایگاه مخصوص حافظه اتصال SSD متصل است. با خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس سری ایکس همیشه متصل بمانید!

خرید ایکس باکس سری ایکس

در صورتی که مایل به تهیه یک کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس هستید به شما توصیه می‌کنیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ایکس باکس سری ایکس از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ps5

فروش اقساطی ps5
کنسول بازی جدید سونی با نام پلی استیشن 5 وارد بازار شده است و بسیار طرفدار دارد. برای خرید اقساطی ps5 به بخش بازی سرگرمی در سایت...

خرید نقدی ایکس باکس سری ایکس

خرید نقدی ایکس باکس سری ایکس
کنسول های بازی با سرعت باورنکردنی در حال پیشرفت و توسعه هستند. به زودی خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس سری ایکس در بخش بازی سرگرمی...