لوازم برقی آشپزخانه کنوود

تاریخ انتشار:
1403/2/13 16:48:26


جهت مشاهده شرایط خرید قسطی لوازم برقی آشپزخانه کنوود به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



لوازم برقی آشپزخانه کنوود

اطلاعاتی درباره لوازم برقی آشپزخانه کنوود

کنوود یک شرکت الکترونیکی چینی است که محصولات خود را تحت لیسانس انگلستان تولید و عرضه می کند. کنوود تولید کننده انواع لوازم خانگی مانند جاروبرقی، لباسشویی، مایکروویو، یخچال فریزر و لوازم خانگی خرد است. 

محصولات با کیفیت این شرکت، سال ها است که در ایران نیز عرضه و مصرف می شوند. این برند در لوگو تجاری و انحصاری خود، شعار کیفیت، سرعت و رضایت مشتریان را نشان داده است. درباره کیفیت لوازم خانگی کنوود نیازی به صحبت نیست. زیرا در سال های اخیر، با رضایت مصرف کنندگان، قدرت و کیفیت خود را نشان داده است.

در این مطلب می خواهیم درباره لوازم برقی آشپزخانه کنوود صحبت کنیم. این گروه از محصولات کنوود بسیار گسترده و وسیع هستند که به تفصیل درباره آن ها صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

لوازم برقی آشپزخانه کنوود

با توجه به طیف وسیع و گسترده محصولات این شرکت، در این بخش درباره بعضی از تولیدات مهم آن صحبت خواهیم کرد. برای معرفی آسان تر محصولات و لوازم برقی آشپزخانه کنوود، قسمتی از آن ها را به دسته هایی تقسیم می کنیم و در مورد هر دسته توضیحات مفید و مهمی ارائه می دهیم.

  • بخار پز کنوود: این محصول دارای برنامه های پخت متعدد جهت پخت میگو، تخم مرغ، ماهی و.. است. جنس آن در سبد پلی کربنات ، در بدنه پلی پروپیلن ودر پایه های فلزی از استیل ضد زنگ است. این محصول با سه سبد با ظرفیت های 2.6 لیتری، 3.5 لیتری و 4.5 لیتری مجموعا 10.6 لیتر ظرفیت دارد.
  • انواع ساندویچ ساز و گریل کنوود: این محصولات با توان های متفاوت (معمولا 1300وات)، چراغ نمایشگر روشن بودن دستگاه، محفظه های تهیه ساندویچ، بشقابک های کباب کن دنده ای، ظرف جمع آوری روغن اضافه در حالت کبابی و دفترچه راهنمای فارسی از محصولات با کیفیت کنوود می باشند.
  • غذاساز و مخلوط کن کنوود: نوع خاصی از این محصول با ظرفیت کاسه غذا ساز 3 لیتری و ظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیتری و همچنین دارا بودن مخلوط کن، خردکن، همزن، رنده کن، خمیر زن، آب عصاره گیر و آب پرتقال گیر، یک وسیله چند کاره برای شما است.
  • سرخ کن کنوود: یکی دیگر از لوازم برقی آشپزخانه کنوود، سرخ کن 2.5 لیتری است. این سرخ کن با ظرفیت ماکزیمم روغن 2.5 لیتری توانایی سرخ کردن 1.3 کیلوگرم چیپس را در ظرف خود دارا می باشد. 
  • شستشوی آسان فیلتر بو گیر دائمی، مخزن قابل برداشتن با رویه نچسب، دکمه اختصاصی روشن و خاموش، پنل کنترل دما بصورت فشاری، قاب فیلتر با دوام، پنجره بازدید برای کنترل آسان تر فرایند پخت، بدنه خنک در طول پخت، قابلیت جداسازی بخش کنترل دستگاه از بدنه، سهولت در شستن بدنه و چراغ نشانگر تغییرات روغن، از دیگر مشخصات ویژه این محصول است.
  • آبمیوه گیری کنوود: این گروه شامل مدل های زیادی محصول با قابلیت های متعدد می باشند. مثلا مدل آبمیوه گیری JEP010 کنوود دارای مشخصات و ویژگی های ظرفیت پارچ آبمیوه گیر 600 میلی لیتری، ظرفیت مخزن تفاله گیری 1.4 لیتری، محفظه نگهداری سیم و ... است.
  • چرخ گوشت کنوود: یکی دیگر از گروه لوازم برقی آشپزخانه کنوود، چرخ گوشت کنوود است. مدل 700 این محصول با مشخصات دهانه بزرگ ورودی گوشت، دکمه دور معکوس تعداد سه شبکه توری و قابلیت های چرخ گوشت، سوسیس ساز، کبه ساز و رنده، از برترین محصولات برند کنوود می باشد.
  • پلوپز و بخارپز کنوود: این نوع از لوازم برقی آشپزخانه کنوود هم پلوپز و هم بخار پز است. این محصول با ظرفیت 1.8 لیتر برنج، خاموش کن اتوماتیک، ظرف داخلی با پوشش نچسب، سیستم گرم نگهدارنده، چراغ نمایشگر روشن بودن دستگاه، چراغ نمایشگر وضعیتهای پخت و گرم نگهدار، کفگیر و سینی بخار و پایه و دسته های نسوز، یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب می باشد.

محصولات معرفی شده، فقط قسمتی از مهم ترین لوازم برقی آشپزخانه کنوود می باشند. ما می توانید برای دریافت لیست قیمت و اطلاعات کامل محصولات برقی آشپزخانه کنوود با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر هیمالیا با چک

خرید قسطی یخچال فریزر هیمالیا با چک
برند هیمالیا یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال فریزر هیمالیا با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید قسطی جاروبرقی بلک اند دکر

خرید قسطی جاروبرقی بلک اند دکر
برند بلک اند دکر یکی از برترین برندهای دنیا است. برای خرید قسطی جاروبرقی بلک اند دکر به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت...