بهترین سایت خرید اینترنتی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 14:40:35

امروزه افراد با توجه به شرایط ترافیک در کلان شهر ها و همچنین گسترش فضای مجازی و اینترنت، ترجیح می دهند که خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهند. از این رو سایت های مختلفی از جمله قسطی کلاب و دیجیکالا، فروش اینترنتی را راه اندازی کرده اند. برای خرید اینترنتی نیاز های خود به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بهترین سایت خرید اینترنتی


خرید کالای اینترنتی به صورت قسطی

امروزه با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی و تمایل روز افزون اقشار مختلف جامعه به خرید اینترنتی، شرکت‌های مختلفی در راستای ارائه خدمات غیر حضوری شکل گرفته اند. از جمله این شرکت‌های اینترنتی دی جی کالا و قسطی کلاب هستند که با ایجاد پلت فرمی مناسب و قابل اعتماد به فروش کالاهای مورد نیاز افراد مختلف جامعه پرداخته‌اند.

 اما در این میان خریدارانی نیز هستند که به دلیل شرایط اقتصادی خود و یا بنابر تمایلات ترجیح می‌دهند تا اجناس مورد نیاز را در قالب قسط‌های ماهانه یا روزانه به راحتی خریداری کنند. شرکت قسطی کلاب برای این دسته افراد تمهیداتی اندیشیده است و در راستای بهبود و تسهیل این خدمت رسانی، قسطی کلاب به صورت نقدی و اقساطی فروش انواع کالاهای مورد نیازمردم را به صورت اینترنتی در سراسر کشور طراحی کرده است. 

در واقع اینطور بگوییم که قسطی کلاب برای مشتری های خود نقد را ول می ‌کند و نسیه را می‌ چسبد! تا مشتریان خود را به ارزوی داشتن کالاهای لوکس و گران قیمتی که در زمان خاصی مقدور به خرید آن‌ها نیستند، برساند. در قسطی کلاب ناممکن‌ها ممکن می‌شود و هر فرد با هر توان مالی کالای رویایی خود را در قالب قسط‌های طولانی مدت صاحب می‌شود.  

معرفی شرکت قسطی کلاب (اهداف و ویژگی‌ها)

قسطی کلاب اولین فروشگاه اینترنتی اقساطی در ایران است و با ایده‌ی نوین اقساطی کردن کالاها در فرمت اینترنتی در ایران تا به امروز بسیاری از مشتریان خود را به کالاهای رویایی خود رسانده است. 

 شرایط فروش اقساطی این شرکت به گونه‌ای تنظیم شده‌اند تا رضایت و موجبات آرامش خاطر مشتریان خود را فراهم گرداند و در کمترین زمان ممکن با تهیه‌ کالا به تامین نیازهای مشتریان خود می‌پردازد. سعی و تلاش شرکت قسطی کلاب همواره جلب رضایت مشتریان خود با ارائه خدمات مختلف مانند عرضه‌ اقساط و ایجاد فرصت‌های طلایی و تخفیفات ویژه بوده است تا تمام کاربران و مشتریان بتوانند به کالای مورد نظر و ایده‌آل خود با قیمتی مناسب و با شرایطی ویژه دست پیدا کنند.

 اقساط به صورت قیمت‌های مناسب و استاندارد روزانه یا ماهانه تنظیم می‌شوند. از ویژگی‌های مطلوب خرید در این شرکت آن است که برای کالاهای زیر 7 میلیون تومان نیازی به پیش پرداخت نیست و تنها با ارائه مدارک مربوطه صاحب کالای مورد نیاز خود خواهید شد و پس از آن به پرداخت قسط‌های خود خواهید پرداخت.

ویژگی‌های سایت (دسترسی‌ها و امکانات) 

انواع کالاهای مورد نیاز به صورت دسته‌بندی‌های متنوع و مناسب در سایت بروز رسانی می‌شوند که با یک جستجوی آسان خریدار می‌تواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند و ویژگی‌های فنی و ظاهری آن را دریابد و با استفاده از عکس‌ها و ویدیوهای موجود در سایت به اطلاعات کامل‌تری درباره‌ کالا پی ببرد و از نظرات کاربران و کسانی که کالا را خریده‌اند بهره ببرد و از خرید خود اطمینان حاصل نماید.

  از دیگر ویژگی‌های مطلوب و جدید این شرکت تنوع اجناس موجود می‌باشد که شاید در بسیاری از سایت‌ها امکان دسترسی به آن‌ کالاها موجود نباشد. شرکت قسطی کلاب با ایجاد بخش تامین در سایت خود امکان همراهی فروشندگان را با سایت امکان پذیر می‌نماید و با اعلام تمایل خود در این قسمت به فروشندگان فرصت همکاری و فروش کالای خود با بازدید بالا را می‌دهد و با این ایده به دو هدف تامین کالاهای متنوع در سایت و در عین حال سودرسانی به فروشندگان، می‌رسد.

 از دیگر ویژگی‌های سایت سفارش کالای ناموجود است. قسطی کلاب در این قسمت به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا اگر کالای موردنظر خود را پیدا نکرده‌اند در این قسمت ثبت سفارش خود را با تمام مشخصات دقیق انجام دهند و در کم‌ترین زمان ممکن همان کالای مدنظر خود را دریافت نمایند.                   

 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a22

خرید قسطی a22
گوشی‌های سامسونگ دارای امکانات و ویژگی‌های بسیار عالی هستند. شما می‌توانید برای خرید قسطی a22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گلکسی واچ5

خرید قسطی گلکسی واچ5
یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ Galaxy watch 5 نام دارد. برای خرید قسطی گلکسی واچ5 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...