خرید اقساطی گوشی a52s

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:32:30

نسل جدید گوشی‌های A52 با فناوری 5G روانه بازار شده و نام آن a52s می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a52s به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی گوشی a52s

معرفی و بررسی گوشی A52S

در سال 2021 برند سامسونگ از گوشی زیبا و خوش دست a52 رونمایی کرد. این گوشی مانند نسخه قبلی خود که a51 نام داشت، فروش فوق‌العاده‌ای را دربرداشت و توانست طرفداران خود را راضی نگه دارد. شرکت سامسونگ در همین چند ماه گذشته از گوشی A52S رونمایی کرد که نسل 5G این گوشی می‌باشد و فقط تغییرات اندکی در پردازنده آن صورت گرفته است.

 به طور حتم دیر یا زود نسل اینترنت 5G در ایران وارد خواهد شد و بهتر است گوشی‌ خریداری نمایید که از نسل 5G پشتیبانی کند. اگر علاقه‌مند به خرید گوشی A52S سامسونگ هستید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید تا علائه بر ویژگی‌ها از شرایط خرید اقساطی گوشی a52s نیز مطلع شوید. از اینکه همراه ما هستید بسیار خرسندیم!

گوشی زیبا و جذاب A52S

برنده گوشی a52s از نوع پلاستیک فشرده است که بسیار شبیه به آلومینیوم می‌باشد. با وجود اینکه بدنه این تلفن همراه از نوع پلاستیک است، اما بسیار مقاوم طراحی شده و دارای گواهی IP67نیز می‌باشد و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. رنگبندی این گوشی استثنایی بسیار جدید و مدرن می‌باشد،که از رنگ‌های آن می‌توان به سبز پاستیلی، یاسی، سفید، مشکی اشاره کرد. برای خرید قسطی گوشی a52s به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دوربین‌های استثنایی گوشی جذاب A52S

گوشی A52S دارای دوربین‌های باکیفیت و فوق‌العاده‌ای می‌باشد که شما می‌توانید با کمک آن‌ها بهترین عکس‌ها و ویدیوها را ثبت نمایید. دوربین اصلی این تلفن همراه 64 مگاپیکسل می‌باشد، همچنین یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز 5 مگاپیکسل عمق سنج دارد. فهرست دوربین‌های تعبیه شده در گوشی A52S بسیار زیاد می‌باشد که قصد داریم به بعضی از این حالت‌ها عکاسی موجود در این تلفن همراه اشاره کنیم.

 یکی از حالت‌های عکاسی پرطرفدار در این گوشی ، حالت عکاسی در شب است که جلوه بسیار زیبا و واضحی را به عکس‌های شما می‌بخشد. حالت‌های دیگر شامل فوکوس زنده، پاناراما، پرو، سینگل تیک و فان است که بسیار جذاب و باکیفیت طراحی شده‌اند. شما می‌توانید با تمامی این حالات از سوژه خود عکاسی کنید و حس داشتن یک دوربین عکاسی را داشته باشید. ناگفته نماند که دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسل می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a52s به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی اجمالی گوشی A52S در یک نگاه

گوشی جذاب سامسونگ قیمتی متوسط دارد، ولی همانند یک پرچمدار می‌باشد. این گوشی استثنایی دارای یک صفحه نمایشگر 6.5 اینچ سوپرامولد است که نرخ تازه سازی در آن 120 هرتز اندازه گیری شده، همچنین پردازنده آن Snapdragon 778G 5G می‌باشد و پردازنده گرافیکی آن Adreno 642L است.

از دیگر ویژگی‌های استثنایی این تلفن همراه می‌توان به حافظه داخلی 256 گیگابایتی آن اشاره کرد که برای کاربران بسیار لذت بخش است. با خرید اقساطی گوشی a52s از سایت قسطی کلاب یک خرید پر سود را تجربه کنید.

سیستم عامل گوشی a52s رابط کاربری One UI 3.1 بر پایه اندروید 11 می‌باشد و دارای یک باتری 4500 میلی آمپر بر ساعتی با شارژر 15 واتی است. با خرید قسطی گوشی a52s از سایت قسطی کلاب یک گوشی همه چیز تمام را خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب و شرایط فروش اقساطی کالا

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب جز برترین فروشگاه‌های آنلاین در کشور می‌باشد که بدون ضامن و با آسان‌ترین شرایط اقدام به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل، کالای دیجیتال و کنسول بازی کرده ‌است. وبسایت قسطی کلاب جدیدترین محصولات روز بازار را دارا می‌باشد و شما می‌توانید به صورت نقدی یا اقساطی از این سایت معتبر خرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی و یا خرید قسطی گوشی a52s به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a20s سامسونگ

خرید قسطی a20s سامسونگ
همان طور که اطلاع دارید برند سامسونگ تنوع بی‌نظیری در محصولات خود دارد و برای هر سلیقه و کاربردی محصولی منحصر به فرد طراحی کرده است...

هارد اکسترنال قسطی

هارد اکسترنال قسطی
از آنجایی که هاردهای اکسترنال قابلیت حمل کردن دارند و مانند هاردهای اینترنال برای اجرا به پاور و سیستم شخصی احتیاج ندارند به همین دلیل این نوع از ...