خرید قسطی تلویزیون

تاریخ انتشار:
1403/2/17 00:39:50

خرید قسطی تلویزیون و لوازم منزل


برای خرید قسطی تلویزیون به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.




خرید اسان در سایت قسطی کلاب با یک کلیک خرید کنید و به صورت اسان درب منزل تحویل بگیرید                                                                  

یکی از اختراعاتی که در صد سال اخیر توانست محبوبیت زیادی کسب کند تلویزیون می باشد این دستگاه در ابتدا به شکل جعبه سیاهی بود که تنها قادر بود تصاویر سیاه و سفید را نشان دهد با گذشت زمان قابلیت های جدیدی به این محصول اضافه شد کمپانی های بسیاری در زمینه ساخت و تولید تلویزیون فعالیت می کنند.

سامسونگ و ال جی از شرکت های فعال در زمینه ساخت صفحه نمایشگرها می باشند سامسونگ در سال 2018 از تلویزیون جدید خود با نام 8K QLED رونمایی کرد این تلویزیون  Q900FNنام دارد از ویژگی های این تلویزیون می توان به رزولوشن 8k واقعی و آپ اسکیل تصاویر به وسیله هوش مصنوعی اشاره کرد این تلویزیون حداکثر روشنایی 4000 نیت را به نمایش می گذارد این تلویزیون در کنار ویژگی های یاد شده ویژگی های تلویزیون های qled شرکت سامسونگ را نیز دارد و از اکثر ویژگی های این تلویزیون ها پشتیبانی می کند.

ال جی در سال های اخیر همواره برای تلویزیون های هوشمند خود از سیستم عامل webOS استفاده کرده است این تلویزیون ها از یک دستیار صوتی هوشمند مختص این سیستم عامل استفاده می کنند این کمپانی می خواهد از دستیار هوشمند گوگل در تلویزیون های خود استفاده کند با استفاده از دستیار هوشمند گوگل کاربران قادر خواهند بود که دستورات بیشتری در ارتباط با عملکرد تلویزیون خود بیان کنند بطور مثال بعد از تمام شدن یک برنامه تلویزیونی شما می توانید از تلویزیون بخواهید که خاموش شود ال جی در نظر دارد علاوه بر این هوش مصنوعی از پردازنده تصویری جدیدی در تلویزیون های خود استفاده کند که آلفا9 نام دارد این قابلیت میزان نویز تصویر را کاهش می دهد همچنین باعث می شود که تلویزیون تصاویر واقعی تری را نشان دهد.

با توجه به اینکه قابلیت تلویزیون ها به سرعت در حال گسترش است بسیاری از افراد تمایل دارند که از فناوری های روز دنیا استفاده کنند.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است. برای خرید لوازم خانگی مورد نیاز خود می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ چکی

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ چکی
اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ چکی دارید به بخش تلویزیون سامسونگ در دسته بندی لوازم خانگی ...

خرید قسطي لوازم خانگی جی پلاس

خرید قسطي لوازم خانگی جی پلاس
آیا شما هم به دنبال خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس هستید؟ تنها کافی است به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید ...