فروش تلویزیون ال ای دی سامسونگ اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 22:18:06

تلویزیون جزو لوازم خانگی است که در دسته سرگرمی ها قرار می گیرد و از این رو برند سامسونگ در تلاش است که تلویزیون های باکیفیت تولید کند. جهت خرید اینترنتی می توانید تلویزیون ال ای دی سامسونگ را در سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی خریداری نمایید.

فروش تلویزیون ال ای دی سامسونگ اقساطی 

فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ 

یکی از تلویزیون های ساده و در عین حال کارآمد شرکت سامسونگ، تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 40M5860 سایز 40 اینچ تلقی می شود. این مدل تلویزیون با اندازه و ابعاد مناسب خود برای استفاده در فضا های کوچک و کم مساحت، گزینه ایده آل و هوشمندانه ای به شمار می رود. کیفیت و وضوح تصویر این مدل تلویزیون Full HD بوده و در مقایسه با ابعاد و اندازه های خود، از کیفیت تصویر مطلوب و مناسبی بهره می برد.

 سیستم صوتی در نظر گرفته شده برای تلویزیون سامسونگ از کیفیت صدایی مناسب و فراگیر برخوردار می باشد. تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 40M5860 سایز 40 اینچ دارای فناوری نمایشگر ال ای دی تخت بوده و دارای نسبت تصویر 16:9 می باشد. لازم به ذکر است که این مدل تلویزیون 40 اینچ سامسونگ از قابلیت هایی مانند HDR ، 3D و  افزایش کیفیت تصاویر برخوردار نمی باشد. 

در پایین تلویزیون های 40 اینچ سامسونگ، بلندگو ها تعبیه شده است. تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 40M5860 سایز 40 اینچ از جمله تلویزیون های غیر هوشمند به شمار می رود. بر همین اساس، استفاده از آن برای کاربرانی که به دنبال یک محصول ساده و کاربردی می باشند، انتخاب مفید قلمداد می گردد. همچنین این مدل تلویزیون از امکاناتی مانند قفل کودک در ساختار خود برخوردار می باشد.

ویژگی های مهم تلویزیون ال ای دی سامسونگ

در ساختار تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 40M5860 سایز 40 اینچ یک عدد درگاه ارتباطی USB و دو عدد درگاه ارتباطی HDMI تعبیه شده است. به همین جهت استفاده از درگاه های ارتباطی موجود می توان فلش مموری و پخش کننده های صوتی و تصویری متناسب با این درگاه ها را به تلویزیون متصل نمود.

همچنین با استفاده از درگاه ارتباطی یو اس بی می توان انتقال فایل تصویری یا صوتی مختلف به تلویزیون را عملیاتی کرد. این مدل تلویزیون در هنگام نمایش تصاویر ضمن کاهش اختلال و نویز، کیفیت تصویری بسیار شفاف و دارای کنتراست بالا را به بینندگان عرضه می نماید. 

با استفاده از قابلیت ارتقا دهنده طیف وسیع رنگی علاوه بر آشکار شدن جزئیات رنگ ها، کیفیت و وضوح تصویر نیز به میزان چشمگیری افزایش پیدا می کند. تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 40M5860 سایز 40 اینچ از وضوح تصویر 1920 در 1080 بهره می برد. توان خروجی صوتی این مدل تلویزیون به وسیله دو عدد بلندگوی به توان 10 وات انجام می پذیرد. شایان ذکر است که این محصول علاوه بر استفاده رومیزی، قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارا می باشد. 

این مدل تلویزیون 40 اینچ سامسونگ مجهز به گیرنده دیجیتالی داخلی می باشد. بر همین اساس، امکان دریافت شبکه های داخلی به راحتی و آسانی فراهم می باشد. همچنین این محصول از یک عدد رابط کامپوننت در ساختار خود بهره می برد. تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 40M5860 سایز 40 اینچ به انضمام ریموت کنترل، کابل برق و دفترچه راهنما به علاقمندان و مصرف کنندگان این محصول ارائه می گردد.

قسطی کلاب و فروش اقساطی تلویزیون ال ای دی سامسونگ 

مجموعه قسطی کلاب در ادامه طرح فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ، این بار فروش اقساطی تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 40M5860 سایز 40 اینچ را به خریداران و دوستداران این برند محبوب عرضه نموده است. طرح فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ به ویژه تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 40M5860 سایز 40 اینچ در قسطی کلاب، از جمله طرح های مقرون به صرفه و کاربردی به شمار می رود. 

بسیاری از افراد به دنبال تهیه تلویزیون های سامسونگ و استفاده از این محصول می باشند، اما در این بین، به علت عدم تامین منابع مالی در بسیاری مواقع از خرید این محصول صرف نظر می نمایند. در این شرایط فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ از سوی قسطی کلاب می تواند راه حل مفید و مطلوبی به شمار رود.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی چای ساز میگل با چک

فروش قسطی چای ساز میگل با چک
یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی برند میگل است که کیفیتی مثال زدنی دارد. برای خرید قسطی چای ساز میگل با چک به بخش...

خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی

خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی
طرح خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی در سایت قسطی کلاب با ارائه پیشنهادات مختلف از ماشین لباسشویی های ال جی، یکی از برترین گزینه ها برای خریداری ...