بهترین گوشی برند سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 14:11:40

گوشی های سامسونگ یکی از برند های معروف و باکیفیت در تولید گوشی های روز دنیا است که برای جلب رضایت مشتری های خود سعی در پیشرفت گوشی های خود دارد. برای مشاهده بهترین گوشی برند سامسونگ به بخش فروش اقساطی موبایل سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


بهترین گوشی برند سامسونگ

                                                                 

گوشی های هوشمند و پیشرفته سامسونگ 

همانطور که می دانید یکی از برند های معروف در زمینه تولید و طراحی گوشی های پیشرفته، شرکت سامسونگ است. سامسونگ برای رفاه بیشتر کاربر های خود سعی دارد که تولید گوشی های پیشرفته را روانه بازار کند.

برند سامسونگ یکی از برند های محبوب در ایران است. گوشی های گلکسی سامسونگ یکی از محبوب ترین گوشی ها در سرتاسر جهان می باشند. محصول های این شرکت علاوه بر زیبایی ظاهری، دارای قابلیت های بالایی می باشند که باعث محبوبیت این گوشی ها شده است.

گوشی های سامسونگ در رده بندی های مختلف

سامسونگ یکی از برند های باکیفیت در زمینه تولید گوشی های روز دنیا است. گوشی های سامسونگ در رده بندی های پایین، میانی و بالا قرار دارد تا کاربر های با توجه به شرایط مالی و بهره مندی از قابلیت ها، از این گوشی ها استفاده کنند.

سامسونگ با ارائه گوشی های مختلف بالا رده ای و میان رده ای توانسته است، تمام کاربر ها را راضی نگه دارد. ما در اینجا قصد داریم، یکی از گوشی های موفق این شرکت را به شما معرفی کنیم.

گوشی گلکسی S9 سامسونگ

گوشی گلکسی اس 9 یک گوشی فوق العاده با قابلیت بالا است و به جرات می توان آن را یکی از موفق ترین محصول های شرکت سامسونگ دانست. این گوشی 189 گرم وزن دارد.

جنس گوشی گلکسی S9 از شیشه می باشد. اندازه نمایشگر این محصول 6.2 اینچ است. نوع پنل استفاده شده در این گوشی سوپر امولد است و نسبت نمایشگر به بدنه در این محصول 84.2 درصد است. در این موبایل از دوربین دو گانه 12+12 مگاپیکسلی استفاده شده است.

این موبایل در سه حافظه داخلی 64, 128 و 256 گیگ بایت روانه بازار شده است. حافظه رم این موبایل 6 گیگا بایت است. در این موبایل از سیستم عامل اندروید 8 استفاده شده است و همچنین ظرفیت باتری آن 3500 میلی آمپر بر ساعت می باشد.

سامسونگ برای بدنه این موبایل از شیشه استفاده کرده است که دارای کیفیت بالایی است و برای نمایشگر این موبایل از پوشش گوریلاگلس استفاده شده است تا صفحه نمایش در برابر خش و ضربه مقاوم باشد.

در گلکسی اس 9 حسگر اثر انگشت به پایین لنز دوربین تغییر مکان داده است به این ترتیب دسترسی به حسگر اثر انگشت راحت شده است.

صفحه نمایش این موبایل توانایی نمایش 2960 در 1440 پیکسل را دارد و طراحی خمیده صفحه نمایش در طرفین گوشی علاوه بر زیبایی قابلیت های خاصی را به صورت نرم افزاری ارائه می دهد.

ویژگی های کلی در گوشی گلکسی S9 سامسونگ

همان طور که توضیح داده شد، گوشی های سامسونگ یکی از تولید کننده های گوشی های به روز دنیا است. این شرکت به صورت مداوم در حال به روز رسانی گوشی های خود است تا بتواند یک رقابت سالم در فضای تکنولوژی داشته باشد. از این رو ویژگی های کلی این گوشی ها به شرح زیر است:

وزن پایین گوشی

دارای حافظه داخلی و قابلیت حافظه جانبی

ظرفیت بالای باتری در گوشی 

تعبیه حسگر اثر انگشت 

صفحه نمایش مقاوم در برابر خش و ضربه

شرایط و فروش ویژه در فروشگاه قسطی کلاب

همانطور که در جریان شرایط اقتصادی هستید، خرید نقدی گوشی های سامسونگ امکان پذیر نیست. از این رو فروشگاه قسطی کلاب برای رفاه و بهره مندی بیشتر کاربر های خود شرایط قسطی را فراهم کرده است تا افراد به صورت اقساطی، گوشی های سامسونگ را خریداری کنند.

برای اینکه بتوانید از بهترین گوشی برند سامسونگ استفاده کنید، می توانید از طریق سایت قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را انجام دهید و گوشی مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 13

خرید اقساطی گوشی آیفون 13
جدیدترین محصول برند اپل با نام آیفون 13 به تازگی روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی galaxy watch 5 pro

خرید اقساطی galaxy watch 5 pro
جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ با طراحی جذاب روانه بازار شد. برای خرید اقساطی galaxy watch 5 pro به بخش ساعت هوشمند در دسته...