خرید قسطی ماشین ظرفشویی الگانس

تاریخ انتشار:
1403/2/14 09:30:13

برند الگانس یکی از بهترین شرکت‌ها می‌باشد که در حوزه لوازم خانگی فعالیت می‌کند. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی الگانس به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی ماشین ظرفشویی الگانس
معرفی ماشین ظرفشویی الگانس

ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL 9015 یکی از با کیفیت‌ترین و زیبا‌ترین محصولات تولید شده توسط برند الگانس می‌باشد و ویژگی‌های بارز آن باعث شده‌اند تا افراد بسیاری برای خرید نقدی و خرید قسطی ماشین ظرفشویی الگانس اقدام نمایند. این ماشین ظرفشویی 15 نفره برای خانواده‌های پرجمعیت طراحی شده است و قابلیت شستشوی 180 ظرف مختلف را دارد و مشکلی را از این بابت برای شما ایجاد نخواهد کرد. 

این محصول دارای ابعاد 850*600*600 میلی‌متر است و به راحتی در هر گوشه از آشپزخانه شما جای خواهد گرفت و شما می‌توانید با خرید اقساطی ظرفشویی الگانس از مزایای بیشمار آن بهره‌مند شوید. 

جالب است بدانید که این محصول پرفروش آب بسیار کم‌تری را برای شستشوی ظروف آشپزخانه مصرف می‌‌کند و تنها با استفاده از 10 لیتر آب می‌تواند با ظرفیت کامل خود به شستشوی ظرف‌ها مشغول شود و قرار گرفتن این ویژگی در کنار مصرف برق بسیار پایین این دستگاه موجب شده است تا خرید اقساطی ماشین ظرفشویی الگانس به انتخاب اول مردم و مشتریان تبدیل شود.

 این ماشین ظرفشویی زیبا و قدرتمند دارای 2 سبد مجزا برای قرارگیری انواع ظروف آشپزخانه و یک سبد اختصاصی برای قرار گرفتن قاشق و چنگال است و ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این سبد‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت عمودی را دارند و میزان فروش قسطی ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL 9015 تحت تاثیر این ویژگی قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید با ویژگی‌های منحصر به فرد و جالب این محصول بیشتر آشنا شوید. ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL 9015 بسیار زیبا و تاثیرگذار طراحی شده است. 

ویژگی‌های منحصر به فرد ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL 9015

1- دارای 8 برنامه برای شستشوی اختصاصی انواع ظروف 

ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL 9015 به عنوان یکی از بهترین لوازم خانگی موجود در بازار به 8 برنامه اختصاصی برای شستن انواع ظروف مجهز می‌باشد و شما می‌توانید با کمک این محصول تمامی ظرف‌های آشپزخانه خود را با بیشترین بازده و نهایت دقت شستشو دهید و تحت تاثیر عملکرد خیره کننده این دستگاه قرار بگیرید. 

از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این ماشین ظرفشویی می‌توان به مواردی همچون: قابلیت شستشوی ظرف‌ها با تاخیر، امکان شستشوی ظروف بزرگ و قابلمه‌ها و قابلیت شستشوی ظرف‌های قرار گرفته شده در یکی از طبقات اشاره کرد و این موارد تنها گوشه‌ای از کاربردهای گسترده این دستگاه محسوب می‌شوند. 

علاوه بر این موارد، شما حتی می‌توانید میوه‌ها و سبزیجات خود را با کمک این محصول به راحتی شستشو دهید و با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها می‌توان به راحتی متوجه شد که چرا میزان تمایل بانوان برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی الگانس این چنین بالا است. ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL 9015 دارای 8 برنامه اختصاصی برای شستشوی انواع ظرف‌ها می‌باشد. 

2- صدای بسیار پایین در هنگام شستشوی ظروف

موتور استفاده شده در فرایند ساخت ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL 9015 بر اساس جدید‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی شده است و کم‌ترین میزان صدا را در هنگام شستن ظرف‌ها ایجاد می‌کند. در واقع، میزان صدای این دستگاه برابر با 49 دسیبل می‌باشد که پایین‌تر از استانداردهای جهانی است و بدون شک صدای تولیدی این ماشین ظرفشویی باعث آزردگی شما نخواهد شد. 

3- قابلیت استریل کردن ظرف‌های آشپزخانه 

ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL 9015 دارای یک سیستم هوشمند برای از بین بردن آلودگی ظروف می‌باشد و این دستگاه با شستشوی ظرف‌های کثیف در دمای 80 درجه باعث از بین رفتن تمامی جرم‌ها، لکه‌ها و باکتری‌ها خواهد شد. 

چنانچه سلامتی اعضای خانواده برای شما مهم می‌باشد، بهتر است که با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی الگانس خیال خود را از بابت تمیز بودن ظروف آشپزخانه مطمئن کنید. قسطی کلاب بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی الگانس  می‌باشد. 

از کجا برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی الگانس اقدام کنیم؟

قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور در زمینه فروش قسطی ماشین ظرفشویی بهترین انتخاب برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی الگانس محسوب می‌شود و شما می‌توانید با کمک خدمات ارزنده این مجموعه لوازم خانگی مورد نیاز خود را با نازل‌ترین قیمت و بهترین شرایط خریداری نمایید.

قسطی کلاب از چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش لوازم خانگی برخوردار است و خدمات و محصولات بسیار گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و رضایت شما عزیزان جزو اولویت‌های اصلی این فروشگاه اینترنتی می‌باشد. بنابراین، بهتر است که همین امروز برای خرید اقساطی ظرفشویی از قسطی کلاب اقدام نمایید و به جمع مشتریان وفادار این مجموعه بپیوندید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین لباسشویی جی پلاس

خرید ماشین لباسشویی جی پلاس
ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه در هر خانه ای محسوب می شود. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس دارید به بخش ...

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ با چک

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ با چک
تلویزیون‌های سامسونگ جز برترین برندهای موفق در دنیاست! برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ با چک به بخش تلویزیون در دسته...