خرید قسطی ساید بای ساید ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 07:16:36

برند ال جی یکی از بهترین برندهای موفق در دنیا است. برای خرید قسطی ساید بای ساید ال جی به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ساید بای ساید ال جی


ویژگی های ساید بای ساید ال جی 

یخچال فریزرهای ساید بای ساید ال جی از جمله لوازم خانگی دیجیتال است با کارایی و کیفیت بالا که خرید آن را به شما توصیه می‌کنیم. محصولی از شرکت LG ظریف با ابعاد استاندارد، جادار و مناسب برای آشپزخانه کوچک و بزرگ می‌‍باشد. دارای نشان انرژی +A، کم مصرف در انرژی برق و دوستدار محیط زیست به شمار می‌رود. با رنگ‌های سفید، نقره‌ای و تیتانیومی به بازار عرضه شده است دارای آبسردکن و یخساز نیز می‌باشد. خرید نقدی و خرید قسطی ساید بای ساید ال جی به صورت آنلاین از سایت ما امکان پذیر است. 

خرید اقساطی ساید بای ساید ال جی از مهمترین ویژگی‌های این محصول می‌باشد. در این اوضاع اقتصادی خرید وسایل برقی، کمی مشکل شده است بنابراین قیمت مناسب و خرید اقساطی می‌تواند کمکی برای خریدار باشد. این محصول دارای قفل کودک و هشدار دهنده درب باز دارد. دارای کمپرسور اینورتر خطی می‌باشد، امکانات برای تازه نگهداشتن هوای یخچال، میوه‌ها و سبزیجات است.

طبقات یخچال زیاد است و دارای ارتفاع قابل تنظیم برای قرار دادن ظروف بلند و بزرگ در طبقات می‌باشد. دارای نمایشگر دیجیتال و LED می‌باشد بر روی درب می باشد. یک درب کوچک بر روی درب یخچال تعبیه شده است که فضا را بزرگتر و دسترسی را آسان تر می‌کند. به خاطر این ویژگی‌ها لوازم خانگی LG در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. فروش قسطی محصول در کنار زیبایی و کارایی مشتری را ترغیب به خرید می‌کند.

مشخصات جنرال

•مصرف انرژی نشان دهنده نوع +A است.
•یخچال و فریزر از نوع ساید بای ساید می‌باشد.
•نوفراست یا ضد برفک است.

ویژگی های محصول

•قفل کودک: دارد
•علامت هشدار درب: دارد
•آبسردکن: دارد
•یخساز: دارد
•نوفراست: دارد
•فیلتر تصفیه آب: دارد
•نمایشگر: دارد

راهنمای خرید قسطی ساید بای ساید ال جی

لوازم خانگی جزو کالاهایی است که برای خانه لازم و ضروری است. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی از پرفروش‌های 2022 و 2023 می‌باشد. کیفیت قطعات، امکانات بالا و قیمت مناسب از ویژگی‌هایی است که مشتریان را به سمت خرید آن سوق داده است. خرید اقساطی ساید بای ساید ال جی اورجینال در فروشگاه‌های با گارانتی معتبر توصیه می‌شود. قیمت این محصول بستگی به عوامل مختلف از جمله رنگ و مدل آن دارد. رنگ سیلور این محصول در بازار به نسبت دیگر رنگ‌ها کمی بالاتر است. ظرفیت ساید ال جی از 28 فوت تا 40 فوت می‌باشد و گنجایش آن به نوع مدلی که انتخاب کرده‌اید بستگی دارد. 

خرید قسطی ساید بای ساید ال جی

قیمت ساید بای ساید ال جی بسته به نوع، مدل و رنگ یخچال متفاوت است. امروزه به دلیل نوسانات قیمت ارز، قیمت لوازم خانگی نیز تاثیر پذیرفته است. فروش قسطی لوازم آشپزخانه کمک بزرگی برای خرید جهیزیه برای زوج‌هایی است که زندگی خود را تازه آغاز می‌کنند. پیشنهاد ما به زوج‌های جوان که قصد خرید اقساطی ساید بای ساید ال جی دارند توجه به فضای آشپزخانه و راه پله ساختمان است. آیا فضای کافی برای نصب و حمل و نقل آن را دارید یا خیر؟ آیا در محل مسکونی شما آسانسور باربر برای جابجایی وجود دارد؟ در صورت جواب منفی بهتر است به مدل‌های بالا و پایین یا یخچال‌های دوقلو ال جی نیز فکر کنند.

فروش قسطی سایت قسطی کلاب

فروش قسطی انواع ساید بای ساید ال جی در سایت قسطی کلاب با ارائه چک و سفته انجام می‌گردد. لوازم خانگی مورد نیاز شما با ارائه چک در اقساط کوتاه مدت و بلند مدت عرضه می‌گردد. خرید قسطی یخچال و فریزر ال جی از لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان در سایت قسطی کلاب امکان پذیر است. طبق قواعد قسطی کلاب هم چک و هم سفته برای ضمانت قابل قبول است و بازنشتگان نیز مشمول این قوانین می‌باشند. قسطی کلاب برای خرید جهیزیه عروس نیز پلن‌های تخفیفی و خرید اقساطی ویژه‌ای در نظر گرفته است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اجاق گاز دوو

خرید قسطی اجاق گاز دوو
برند دوو یکی از پرفروش‌ترین برندهای موجود در ایران است که محصولات با کیفیتی را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید قسطی...

خرید قسطی سماور برقی میگل

خرید قسطی سماور برقی میگل
برند میگل یکی از برندهای موفق در دنیا است که محصولات استثنایی دارد. برای خرید قسطی سماور برقی میگل به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی...