یخچال اسنوا قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/31 22:55:42

برند اسنوا برندی شناخته شده و مشهور در ایران و خاورمیانه با محصولاتی استثنایی طرفداران بسیاری دارد. برای خرید یخچال اسنوا قسطی به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


یخچال اسنوا قسطی


بررسی یخچال اسنوا

یخچال‌های اسنوا در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. اگر تمایل به خرید یخچال اسنوا قسطی دارید، در توضیحات زیر نکاتی در رابطه با انواع یخچال‌های اسنوا و طرح‌های مختلف آن‌ها ارائه شده است که قطعا راهنمای خوبی برای انتخاب و خرید می‌باشد.

مدل‌های مختلف یخچال اسنوا

اسنوا از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندهای داخلی در تولید لوازم خانگی به شمار می‌رود که در زمینه تولید یخچال نیز فعالیت می‌کند. برند اسنوا در حال حاضر 5 مدل مختلف از یخچال‌ها را تولید می‌کند که در برخی ویژگی‌ها و جزئیات تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

یخچال اسنوا مدل تک درب اسنوا

یکی از مدل‌های یخچال‌های اسنوا، مدل تک درب می‌باشد. این مدل عموما برای کاربرانی مناسب است که صرفا نیاز به یخچال و یا فریزر دارند. این مدل‌ها یک تکه می‌باشند و از نظر قیمتی نیز بسیار اقتصادی‌تر و به صرفه‌تر می‌باشند. برای خرید یخچال اسنوا اقساطی با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یخچال اسنوا مدل دو درب (فریزر پایین)

یکی دیگر از مدل‌های یخچال اسنوا، مدل دو درب و فریز پایین می‌باشد. این مدل از یخچال‌ها شامل دو بخش هستند که بخش پایینی آن‌ها مخصوص فریز کردن مواد غذایی، آب می‌باشد. عموما یخچال‌هایی که بخش فریزر آن‌ها در پایین دستگاه قرار دارد، به صورت کشویی طراحی می‌شوند.

علاوه بر آن، این مدل از یخچال‌ها فضای بزرگتری به نسبت یخچال‌های فریزر بالا دارند. لذا اگر از بخش فریزر یخچال استفاده مکرر و زیادی دارید، خرید یخچال اسنوا قسطی دو درب ( فریزر پایین) گزینه مناسبی برایتان است.

یخچال اسنوا مدل دو درب (فریزر بالا)

در یخچال‌های دو درب فریزر بالا، عموما قسمت یخچال دستگاه بزرگ‌تر می‌باشد. این مدل عمدتا برای کاربرانی مناسب است که استفاده زیادی از فریزر ندارند و بیشتر از بخش یخچال استفاده می‌کنند. از مزیت‌های خوب این مدل از یخچال‌های اسنوا می‌توان به صفحه نمایشگرهای دیجیتالی آن‌ها اشاره کرد.

این مدل از یخچال‌های اسنوا با نام نیو مورانو شهرت دارند. همچنین لازم به ذکر است که این دسته از یخچال‌های اسنوا مجهز به آبریز بیرونی و یخساز هستند. مصرف انرژی یخچال‌های دو درب فریزر بالا عمدتا پایین‌تر و بهینه‌تر از سایر مدل‌ها است و رده کیفیت بالایی دارند. با خرید یخچال اسنوا اقساطی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا

یخچال‌های ساید بای ساید جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های روز به شمار می‌روند. یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا از نظر تکنولوژی و فنی در کیفیت بسیار مطلوبی تولید می‌شوند. کمپرسورهای به کار رفته در این یخچال‌ها از جدیدترین فناوری روز برخوردارند و در حین کارکرد هیچ گونه صدایی تولید نمی‌کنند.

میزان مصرف انرژی در این مدل از یخچال‌های اسنوا بسیار بهینه است و درجه کیفی A+ دارند. این مدل از یخچال‌ها از نظر گنجایش و ظرفیت، فضای بسیار بزرگی دارند. اگر تمایل به خرید یخچال اسنوا قسطی مدل ساید بای ساید دارید، می‌توانید از طریق سایت اقدام نمایید.

یخچال‌های دو قلو اسنوا

این مدل از یخچال فریزرها عمدتا برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است، زیرا بخش یخچال و بخش فریزر به طور کامل از یکدیگر جدا هستند. این یخچال فریزرها مصرف انرژی پایین تری دارند و کارایی به مراتب بهتری نیز دارند.

خرید یخچال اسنوا اقساطی در تهران

سایت قسطی کلاب در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت جدی و گسترده‌ای دارد. چنانچه تمایل به خرید یخچال اقساطی دارید، می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب، مدل‌های مختلف یخچال‌های اسنوا را مشاهده و انتخاب کنید. قسطی کلاب طرح‌های مختلفی برای فروش نقدی و قسطی لوازم خانگی به کاربران خود ارائه می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید آبمیوه گیری اقساطی

خرید آبمیوه گیری اقساطی
مصرف آبمیوه طبیعی و تازه به صورت مستقیم وارد جریان خون شده و در عرض مدت زمانی کوتاهی مواد مورد نیاز و مغذی را به بخش های مختلف بدن می رساند...

خرید قسطي ماشین ظرفشویی سامسونگ

خرید قسطي ماشین ظرفشویی سامسونگ
کمپانی سامسونگ در تولید لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده و محصولات فوق مدرنی را ساخته است. برای خرید اقساطي ماشین ظرفشویی ...