چرخ خیاطی اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 23:26:24

جهت مشاهده خرید چرخ خیاطی اقساطی به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.

چرخ خیاطی اقساطی

الزام خرید چرخ خیاطی

در گذشته آموزش خیاطی و استفاده از چرخ خیاطی برای زنان مخصوصا زنان خانه دار جز واجبات بوده است زیرا هنوز مشغله های بانوان  و مادران  از لحاظ رسیدگی به امورات خانه و بیرون از خانه به مانند زندگی های امروزی نبوده است و زنان از بابت  پر نمودن اوقات خود به این رشته هنری گرایش فراوانی داشته اند.

بانوان از چرخ خیاطی برای دوخت لباسهای مختلف  با جنس های متفاوت استفاده می نمودند وبا استفاده از یکی از این چرخ های خانگی قادر به انجام هر نوع دوختی می بودند

البته باید خاطر نشان نمود که از چرخ خیاطی های خانگی فقط در مصارف خانگی می توان استفاده نمود و در دوختهای با وسعت بیشتر نمی توان استفاده نمود

انواع چرخ خیاطی

چرخ خیاطی ها را می توان  برحسب  استفاده  آن‌ها ، همچنین کاربرد  و امکاناتشان به 4 نوع زیر دسته‌بندی نمود .

-    چرخ خیاطی دستی

این نوع چرخ خیاطی از همان چرخ های قدیمی می باشد که در خانه بسیاری از مادر بزرگها یافت می شود که نیازی به نیروی برق ندارد و بصورت مکانیکی و از طریق به گردش درآوردن دسته چرخ خیاطی کار می‌کند. از آن در دوختبسیاری از  پارچه‌های نیمه‌ضخیم و نازک استفاده می شده است .

شاخص ترین مشخصه این چرخ های خیاطی قیمت پایین و دوام قطعات و هزینه ناچیز سرویس آنها می باشد. البتهد این چرخ ها دارای معایبی نیز بوده اند که از آن جمله سرعت دوخ پاییین آنها نسبت به چرخ های فعلی و نبود آپشنهای اضافه ای که منجر به یک دوخت حرفه ای گردد.

-    چرخ خیاطی برقی

این نوع چرخ ها نسبت به چرخ های دوره قبل که با عملکرد دست کار می کردند  از قابلیت های بسیار بالاتری برخوردار می باشند . به همین دلیل  کار با آنها  حتی برای نا آشناترین افراد به عملکرد چرخ خیاطی، بسیار آسان نموده است.

البته جهت آشنایی با بسیاری از قابلیتهای این چرخ خیاطی بایستی زمان بیشتری را صرف  نمود . اجزای اصلی تشکیل دهنده این نوع از چرخ‌ خیاطی  یک موتور و پدال برقی می‌باشد که برق را به سمت سوزن هدایت می کند.

نحوه عملکرد آن بر اساس سرعت چرخ با میزان فشاری که به وسیله پا بر روی پدال وارد می‌شود، کنترل می‌گردد که در نهایت منجر به دوخت پارچه می شود.

 این چرخ خیاطی دارای آپشن هایی چون صفحه دکمه است که انواع کوک‌ها و طول آنها دارا می باشد. در بیشتر موارد این چرخ ها دارای عملکرد اتوماتیک می باشند. معمولا این نوع چرخ ها قابلیت دوخت انواع پارچه ها را دارند. چرخ خیاطی ها

-    چرخ خیاطی کامپیوتری

در دوخت های حرفه ای تر از این نوع چرخ ها استفاده می شود. وجود یک صفحه نمایش که انواع دوختها را نمایش میدهد کار را برای خیاطان آسان می نمایید .

تمامی دوختها در این نوع چرخ  توسط اتصال به کامپیوتر و وجود نرم افزارهای جانبی قابل برنامه ریزی می باشد

هستند. استفاده مستمر و مداوم از آنها بر روی این نوع چرخ ها تاثیر نمی گذارد و کیفیت دوخت چرخ های کامپیوتری بسیار عالی است و برای گلدوزی بسیار مناسب می باشند.

-    چرخ خیاطی سردوز

البته چرخ های کوچک دیگری نیز وجود دارند که به مینی چرخ خیاطی‌ها یا چرخ خیاطی‌های بسیار کوچک معروف می باشند که با توجه به حمل و نقل و کاربری بسیار آسانشان ، برای استفاده در سفر گزینه مناسبی می‌باشند.

با توجه به مطالب ذکر شده وجود یکی از این نوع چرخ ها در تمامی خانه ها برای بسیاری از بانوان  ضروری می باشد چنانچه در خرید آن، از لحاظ قیمت مشکلی داشته باشید پیشنهاد ما به شما خرید چرخ خیاطی اقساطی می باشد .

شما به راحتی بدون صرف هیچ وقت و هزینه اضافه ای می توانید به راحتی با مراجعه به یکی از سایتهای معتبر  به مانند قسطی کلاب مدلهای مختلف چرخ خیاطی  را مشاهده نموده و سپس با مطالعه شرایط خرید اقساطی که معمولا بین 3 تا 12 ماه می باشد اقدام به خرید چرخ خیاطی اقساطی نمایید .

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ
برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ با شرایطی استثنایی به بخش تلویزیون جی پلاس در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال 55 با چک

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال 55 با چک
برند تی سی ال را می‌توان یکی از برندهای میان رده و موفق در یاران دانست. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال 55 با چک به بخش تلویزیون در...