فروش قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/29 08:47:50

یکی از برندهای ایرانی و موفق در حوزه لوازم خانگی برند x.vision می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن


راهنمای خرید قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن

در این مقاله قصد داریم در خصوص خرید اقساطی یخچال و فریزر ایکس ویژن صحبت نماییم. پیش از ورود به این مبحث لازم است به یک سوال مهم پاسخ داده شود. چه پارامترهایی را هنگام خرید یخچال بایستی مدنظر قرار دهیم؟ با توجه به اینکه یخچال یکی از گرانترین لوازم خانگی می‌باشد، از این رو باید در خرید آن نهایت دقت را به کار گرفت.

پارامترهای موثر جهت انتخاب یخچالی مناسب نیاز شما عبارتند از: ظرفیت فضای داخلی، میزان مصرف انرژی، نوع کمپرسور یخچال، گارانتی و خدمات پس از فروش، میزان بودجه شما جهت خرید یخچال می‌باشد. یکی از مزایای خرید قسطی یخچال ایکس ویژن، تنوع ظرفیت فضای داخلی آن می‌باشد.

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید قسطی یخچال ایکس ویژن مدنظر مشتریان می‌باشد، ظرفیت فضای داخلی یخچال است. عمدتا از واحد لیتر جهت بیان ظرفیت فضای داخلی یخچال استفاده می‌شود. مطمئنا ظرفیت داخلی یخچال مورد نیاز برای یک خانواده پرجمعیت با یخچالی که یک خانواده کم جمعیت نیاز دارد، یکسان نمی‌باشد. لذا شرکت ایکس ویژن با توجه به نیاز مشتریان یخچال‌هایی با ظرفیت‌های مختلف تولید می‌نماید. 

یخچال‌های ساید بای ساید، دوقلو و دو طبقه مدل‌هایی از یخچال ایکس ویژن هستند که ظرفیتی از حدود 280 تا 1160 لیتر را پوشش می‌دهد. برای خرید قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مزیت خرید یخچال ایکس ویژن، مصرف بهینه انرژی آن است!

مصرف انرژی یکی از دغدغه‌های مهم مشتریان هنگام خرید تجهیزات برقی می‌باشد. خصوصا زمانی که این تجهیز یکی از مصرف کنندگان اصلی انرژی در منزل باشد. یخچال‌های ایکس ویژن دارای برچسب مصرف انرژی A هستند. به همین خاطر از لحاظ میزان مصرف انرژی مقرون به صرفه می‌باشند. لذا با خرید قسطی یخچال و فریزر ایکس ویژن می‌توانید هزینه‌های جانبی ناشی از مصرف انرژی را نیز به حداقل برسانید. با خرید قسطی یخچال ایکس ویژن مدل ساید بای ساید، از تکنولوژی روز کمپرسور یخچالی بهره مند گردید.

کمپرسور قلب تپنده یخچال است و در صورت آسیب دیدن هزینه گزافی را روی دستتان خواهد گذاشت. از این رو هنگام خرید یخچال بایستی نوع کمپرسور آن را نیز مد نظر قرار دهید. کمپرسورهای یخچالی در دو نوع معمولی و اینورتر در بازار موجود هستند. اگر قصد خرید اقساطی یخچال و فریزر ایکس ویژن را دارید، به شما مدل ساید بای ساید پیشنهاد می‌گردد. نوع کمپرسور این یخچال اینورتر می‌باشد. 

تفاوت کمپرسورهای معمولی و اینورتر

طراحی کمپرسورهای معمولی یخچال به صورت تک سرعته می‌باشد. بدین معنا که بر اساس دمای ترموکوپل یخچال، کمپرسور روشن یا خاموش می‌گردد. این نوع از کمپرسور با ظرفیت حداکثر خود، کار می‌کند. کارکرد کمپرسور با حداکثر توان در فصول گرم سال سبب تامین سرمای مورد نیاز یخچال می‌شود. مشکل اینجا است که این نوع کمپرسور در فصول سرد سال نیز با تمام توان کار می‌کند.

درحالی که در زمستان به توان حداکثر کمپرسور نیاز نداریم. در نتیجه مصرف انرژی افزایش می‌یابد. راه حل این مساله استفاده از کمپرسورهای اینورتر می‌باشد. این کمپرسورها در مواقع لازم سرعت خود را تغییر می‌دهند. این اقدام سبب صرفه جویی 20 تا 40 درصدی در هزینه‌های مربوط به انرژی می‌گردد. به عبارت دیگر کمپرسور اینورتر به جای اینکه دائما روشن و خاموش شود، سرعت خود را تغییر می‌دهد.

مزیت‌های مهم دیگر یخچال ایکس ویژن

گردش هوای هوشمند، بدنه استیل ضد لک، فیلترهای ضد باکتری و فریزرهای بدون برفک، مزیت‌های مهم دیگر یخچال‌های ایکس ویژن می‌باشند.

خرید اقساطی یخچال و فریزر ایکس ویژن از سایت قسطی کلاب

جهت خرید قسطی یخچال‌های ایکس ویژن، سایت قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی معتبر و مشهور، طرحی ویژه را ارائه نموده است‌. در این طرح مشتریانی که توان خرید نقدی ندارند نیز می‌توانند محصول مدنظر خود را تهیه نمایند. همچنین این سایت برای مشتریانی که خرید نقدی انجام می‌دهند، تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است. ضمانت مرجوعی برای لوازمی که هنگام تحویل دارای مشکلات احتمالی باشند، مزیت مهم دیگر خرید از مجموعه عظیم قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی اینترنتی

خرید قسطی لوازم خانگی اینترنتی
اگر شما به دنبال خرید قسطی لوازم خانگی اینترنتی هستید، به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

فروش قسطي تلویزیون اسنوا

فروش قسطي تلویزیون اسنوا
برند اسنوا با ارائه بهترین تلویزیون‌های ایرانی، رتبه اول فروش را در بازار ایران دارد. برای خرید قسطي تلویزیون اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت ...