فروش اقساطی apple watch 7

تاریخ انتشار:
1403/2/8 20:29:03

اگر به دنبال خرید اقساطی apple watch 7 با شرایطی عالی هستید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی apple watch 7


بررسی apple watch 7

در تاریخ 23 شهریور 1400 بود که اپل در رویداد بزرگ خود، به طور رسمی از نسل هفتم ساعت هوشمندهای خود رونمایی کرد. در این مقاله قصد داریم تا این ساعت را به طور کامل بررسی کرده و آن را به شما دوستان معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه باشید. یکی از عوامل مهمی که باید در خرید قسطی apple watch 7 حتما باید به آن دقت کنید، وزن ساعت مد نظر شما است. وزن ساعت از آن جهت حائز اهمیت است که اگر وزن ساعت هوشمند شما زیاد باشد، ممکن است در استفاده‌های طولانی مدت به سلامتی شما آسیب برساند. لازم به ذکر است که وزن این ساعت 32 گرم می‌باشد.

دیگر عامل مهمی که در کم بودن وزن این ساعت تاثیر بسزایی دارد، جنس بدنه آن است. جنس بدنه این ساعت هوشمند از جنس آلومینیوم است. از مزیت‌های مهم این بدنه آلومینیومی این است که در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد. همچنین این ساعت دارای گواهی IP6X است و در برابر گرد و غبار مقاومت خوبی را در آزمایشات از خود نشان داده است.

در نگاهی اجمالی به این ساعت متوجه صفحه نمایشی زیبا و باکیفیت خواهید شد. این نمایشگر 1.9 اینچی از نوع Retina LTPO OLED است و دارای رزولوشنی 484 در 396 پیکسلی می‌باشد. یکی از نکات مثبتی که برند اپل در این سری از ساعت‌های هوشمند خود استفاده کرده است، محافظ ضد خش Ion-x است. برای خرید اقساطی apple watch 7 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اپل واچ 7 بهترین ساعت هوشمند جهان

کمپانی اپل در این سری از ساعت‌های هوشمند خود از سیستم عامل watchOS 8.0 استفاده کرده است. اما نکته قابل توجه آن است که کاربر می‌تواند پس از خرید این ساعت، سیستم عامل آن را به نسخه 8.1 ارتقا دهد. اگر بخواهیم درباره تراشه استفاده شده در سری 7 اپل واچ صحبت کنیم، باید بگوییم که اپل یکی از بهترین تراشه‌های خود را در این ساعت به کار برده است یعنی تراشه S7 اپل که دارای پردازنده مرکزی دو هسته‌ای می‌باشد. همچنین پردازنده گرافیکی استفاده شده در این ساعت نیز از سری PowerVR است.

شاید یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید قسطی apple watch 7 باید به آن توجه کنید، ظرفیت باتری آن است. به جرات می‌توانیم بگوییم که اپل در سری 7 ساعت‌های هوشمند خود از یکی از قوی ترین باتری‌های موجود در بازار استفاده کرده است. باتری 309 میلی آمپر ساعت که در مقایسه با رقبای خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. طبق ادعای کمپانی اپل، با وجود این باتری قدرتمند، این ساعت می‌تواند با یک بار شارژ کامل تا 18 ساعت در حالت استندبای قرار بگیرد. با خرید اقساطی apple watch 7 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

یک ویژگی که قبل از خرید قسطی apple watch 7 باید به آن توجه کنید، حسگرهای موجود در ساعت مورد نظر شما است. مهم ترین قسمتی که برندهای بزرگ تولید کننده ساعت‌های هوشمند سر آن رقابت دارند و سعی می‌کنند تا در هر سری از ساعت‌های خود آن را بهبود ببخشند قسمت حسگرهای ساعت است. از حسگرهای موجود در این ساعت می‌توانیم به حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، نسل سوم حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، الکتروکاردیوگرام، فشارسنج، ارتفاع‌سنج، قطب‌نما اشاره کنیم. در پایان، سری 7 ساعت هوشمند اپل یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن در رنچ قیمت خود است. این ساعت علاوه بر ظاهری زیبا، صفحه نمایشی باکیفیت و باتری قدرتمند، دارای حسگرهای متعدد و کاربردی نیز می‌باشد. 

خرید اقساطی apple watch 7

شاید امروزه با، بالا رفتن قیمت کالای دیجیتال و وسایل مصرفی، خرید به صورت نقدی کاری دشوار باشد. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای راحتی هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز اقدام به اضافه کردن قابلیت خرید اقساطی کرده است. طرح‌های فروش قسطی سایت ما در چهار نوع می‌باشد که شما می‌توانید هر کدام از این طرح‌ها را به دلخواه انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی

خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی
ساعت هوشمند شیائومی گجت پوشیدنی مدرن و مقرون به صرفه‌ای است. برای خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی به بخش ساعت هوشمند در...

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو با چک

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی لپ تاپ لنوو با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...