فروش تبلت سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/17 13:53:07

تبلت‌های سامسونگ از لحاظ تکنولوژی و فناوری رتبه اول دنیا را دارند و بسیار زیبا و جذاب طراحی شده‌اند. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش تبلت سامسونگ

تبلت‌های سامسونگ 

سامسونگ در کنار خطوط تلفن هوشمند خود تعداد زیادی تبلت نیز ساخته است که با نام گلکسی تب شناخته می‌شوند. تبلت‌های جدید سامسونگ ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. با تکنولوژی 5G به وای فای متصل می‌شوند. 

طراحی صفحه نمایش آنها به صورت لبه به لبه است. باتری ماندگاری دارند که به راحتی می‌توانید در طول روز به انجام بازی و کارهای دیگر خود بپردازید. از نظر طراحی نیز این تبلت‌ها دارای یک قلم خوش‌دست هستند.

تبلت‌ها، سبک وزن هستند. با تکنولوژی‌های قدرتمند شرکت سامسونگ تولید شده‌اند و به گونه‌ای هستند که می‌توانند جایگزین رایانه شخصی شما شوند. تبلت‌های سامسونگ یک سرگرمی برای همه افراد هستند.

این تبلت‌ها طوری طراحی شده‌اند تا شما آن‌ها را به خانه خود بیاورید. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ تمامی کارهای روزانه خود را با لذتی وصف‌ناپذیر انجام دهید. 

سری کهکشان 

تبلت‌های سری کهکشان با صفحه نمایش‌های همه جانبه، صدای عالی و باتری‌هایی طولانی مدت طراحی شده‌اند و سبب می‌شوند تا تجربه‌های سینمایی را به خانه بیاورید! 

سری بوک 

کهکشان‌های سری کتابی یا بوک همیشه فعال و متصل، عمل می‌کنند و به شما امکان می‌دهند تا بر روی شبکه‌های فوق‌العاده سریع عمل کنید. فایل‌های بزرگ و حتی فیلم‌های کامل را به راحتی بارگیری کنید. با خرید اقساطی تبلت سامسونگ همیشه متصل و فعال باشید! 

تبلت‌های روزمره 

تبلت‌های روزمره سامسونگ برای اکتشافات شما طراحی شده‌اند تا به راحتی کتاب های الکترونیکی بخوانید و بازی‌های کودکان را در آن‌ها اجرا کنید. 

تبلت‌های مربوط به کارهای تجاری 

دستگاه‌های تجاری نیز سبب می‌شوند تا راه حل‌های متحرک را برای ایجاد تحول در محل کار کشف نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ، کارهای تجاری خود را با موفقیت بیشتر به آسانی انجام دهید. در ادامه با چند مدل پرفروش از تبلت های شرکت سامسونگ آشنا می‌شویم. 

سامسونگ گلکسی تب اس 

سامسونگ گلکسی تب اس، به عنوان گل سر سبد تبلت‌های سامسونگ شناخته می‌شود و از جدیدترین تبلت‌ها و پرچمدار سامسونگ است. یک قلم زیبا دارد و با یک شارژ 15 ساعت دوام می‌آورد! 

از پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 855 به همراه 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند است. به علاوه این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا صفحه کلید و لوازم جانبی دیگر را با آن جفت کنید و دستگاه خود را به یک لپ‌تاپ موقت تبدیل نمایید. 

تبلت گلکسی‌های A 10.1 

این تبلت‌ها با نام نیروگاه هسته‌ای شناخته می‌شوند. دستگاه‌هایی هستند که تمامی سرگرمی‌های دیجیتالی شما را در سفر با خود همراه می‌کند. با خرید اقساطی تبلت سامسونگ یک تبلت در حد لپتاپ داشته باشید! 

این امر همراه با باتری بادوام 13 ساعته، سیستم بلندگوهای دالبی اتموس و صفحه نمایش بسیار جذاب 10.1 اینچی ارائه شده است و اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید نیز، یک کارت اسلات میکرو اس‌دی درون آن تعبیه شده است. 

سامسونگ گلکسی تب 8 

اگر شما مایل هستید تا آنچه روی میز می‌آورید با ظاهر کوچک‌تری ارائه شود، می‌توانید با این نسخه 8 اینچی تبلت همراه شوید. اندازه کوچک به معنی قیمت کم‌تر است، اما مشخصات زیادی برای تولید سرگرمی برای شما وجود دارد. 

بنابراین، یک طرح فلزی با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و باتری 5100 میلی آمپری دارید. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت سامسونگ با آرامش فراوان سفر کنید! 

سامسونگ گلکسی تب A نسخه 8 کودکان 

این تبلت یک جعبه سپر از پیش نصب شده است که به بیش از 10 هزار ساعت محتوای مناسب مجهز شده است. یک باتری نیرومند دارد و لحظات شادی را برای کودکان به ارمغان می‌آورد. بچه‌ها تا هر زمانی که نیاز داشته باشند، مشغول به کار خواهند بود! 

تبلت سامسونگ قسطی 

اگر می‌خواهید يك تبلت ایده‌آل برند سامسونگ تهیه کنید، این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. قسطی‌کلاب فروشگاهی آنلاین است در زمینه ارائه خدمات نقدی و یا اقساطی کالا به کاربران ایرانی فعالیت می‌کند.

برای خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت عمل کنید. با خرید اقساطی تبلت سامسونگ لحظاتی شیرین را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a72 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a72 سامسونگ
یکی از جدیدترین گوشی‌های ارائه شده سامسونگ در سال 2021 مدل استثنایی a72 می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a72 به بخش...

فروش قسطی ویدئو پروژکتور

فروش قسطی ویدئو پروژکتور
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد این می باشیم که کاربرد وسایلی نظیر ویدئو پروژکتور افزایش پیدا کرده است. ویدئو پروژکتور دستگاهی است که....