خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/27 15:36:41

برند شیائومی برندی موفق و شناخته شده است. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو


آیا تصمیم به خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو دارید؟

آیا تصمیم به خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 پرو را دارید؟ امروزه برند شیائومی توانسته است وارد بازار رقابت گوشی‌های برتر و محبوب نظیر سامسونگ و آیفون شود. در این بین شاهد عملکرد قوی و کیفیت بالا خصوصا در برخی از مدل‌های این برند بوده‌ایم. در ادامه این مطلب به مشخصات گوشی شیائومی مدل 12 پرو و شرایط خرید اقساطی آن می‌پردازیم. این مدل در 28 دسامبر 2021 به بازار معرفی شد. 

مشخصات گوشی شیائومی 12 پرو

با خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو، امکان استفاده از دو سیم‌کارت از نوع نانو را خواهید داشت. گوشی از طریق usb type C و به صورت فست شارژ قابل شارژ بسیار سریع است. شارژر 120 وات آن توانایی فول شارژ کردن در 18 دقیقه را دارد. شارژهای سریع بی‌سیم 50 وات و بی سیم معکوس 10 وات نیز برای این مدل وجود دارد. سیستم عامل آن از نوع اندروید 12 و باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپری از نوع لیتیوم پلیمر می‌باشد. این باتری امکان درآوردن یا تعویض را ندارد.

از مشخصات اصلی و مورد توجه کاربران هنگام خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 پرو می‌توان به کیفیت دوربین، حافظه و رم اشاره کرد. گوشی شیائومی 12 پرو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. وجود تراشه Snapdragon 8 Gen1 ساخت شرکت کوالکام و قدرت پردازش بالای آن، سبب ارائه کیفیت عالی تصاویر و هارمونی خوب میان رنگ‌ها می‌شود. از قابلیت‌های دوربین می‌توان به panamora، تشخیص چهره، HDR، فوکوس لمسی و فلش دوگانه LED اشاره کرد.

این گوشی قابلیت قرار دادن SD card یا رَم را ندارد. اما در سه مدل حافظه داخلی و رم به صورت حافظه 128 با رم 8، حافظه 256 با رم 8 و یا حافظه 256 با رم 12 ارائه می‌شود. از نظر ظاهری، این گوشی دارای وزن 204 گرم و ابعاد 8.2 در 163.6 در 74.6 میلی متر می‌باشد. جنس آن ترکیبی از آلومینیوم و شیشه است. رنگ بندی آن نیز به صورت صورتی، مشکی، سبز و یا آبی است. 

صفحه نمایش این مدل 6.73 اینچ از نوع LTPO AMOLED با رزولوشن فوق‌العاده 1440 در 3200 است. قابلیت چند لمسی نیز روی این صفحه نمایش وجود دارد. این گوشی قابلیت NFC، اینفرارد و اینترنت 5G را نیز دارد. از جمله سنسورهای به کار رفته در این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت، قطب نما، طیف رنگ، شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشار سنج، حسگر مجاورت و نور زیر نمایشگر اشاره کرد.

از مشکلات این کالای دیجیتال می‌توان به نبود جک 3.5 میلی متری هدفون و همچنین رادیو اشاره کرد. در نتیجه برای استفاده از هدست‌ها باید از نوع بلوتوثی و یا تبدیل جک 3.5 میلی متری به یو اس بی type C استفاده کرد.

سایر ویژگی‌های گوشی شیائومی 12 پرو

•پردازنده 8 هسته‌ای 64 بیتی
•فرکانس 3 گیگاهرتز
•فناوری محافظ از نوع کورنینگ Gorilla Glass Victus
•حسگر ضربان قلب
•قابلیت پشتیبانی از تبدیل OTG
•نسخه 5.2 بلوتوث
•مادون قرمز
•پشتیبانی از شبکه‌های 2G، 3G، 4G، 5G
•قابلیت فیلمبرداری 8k، 4k، فول اچ دی و اچ دی
•پشتیبانی از شبکه‌های LTE، HPSA، 5G، GSM، EVDO و CDMA

بهترین راه برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو چیست؟

با توجه به ویژگی‌های کاربردی و قدرتمند این کالای دیجیتال، افراد زیادی تمایل به یافتن بهترین راه برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 پرو دارند. سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال دارای سابقه درخشان است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و مطالعه شرایط مختلف خرید اقساطی، به سادگی اقدام به خرید کنید. قسطی کلاب، کالای مورد نظر شما را با تضمین سلامت و در زمان سریع به دست شما خواهد رساند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با سفته

خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با سفته
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و با کیفیت سامسونگ مدل a14 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک به...

خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی

خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی
اوج هیجان با هدست‌های واقعیت مجازی امکان پذیر خواهد شد. برای خرید اقساطی هدست واقعیت مجازی به بخش ...