خرید قسطی گوشی a01 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/22 23:10:50

برند سامسونگ علاوه بر طراحی و ساخت لوازم خانگی به طراحی و تولید تلفن همراه نیز می‌پردازد و تنوع بالایی در محصولات خود دارد. برای خرید اقساطی گوشی a01 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a01 سامسونگ


گوشی سامسونگ A01 

این گوشی مجهز به نمایشگر اینفینیتی V است و با طراحی پرزرق و راحتی ساخته شده است. دوربین دوگانه عکاسی شما را به اعماقی جدید می‌برد. این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز به بازار عرضه شده است. در این گوشی از یک حافظه 16 گیگابایتی برخورداريد.

اگر بخواهیم اين گوشی را در 4 عبارت توصیف کنیم، شامل نمایشگری بی‌نهایت، دوربینی دوگانه و پردازشگر 8 هسته‌ای است كه با سرعت 2 و 1.45 عمل می‌كند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی A01 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است. 

با نمایشگر اینفینیتی وی بیشتر از آنچه انجام می‌دهید را مشاهده نماييد! 

این نمایشگر به فناوری TFT مجهز است و با کیفیت HD می‌توانید ساعت‌ها در آن بازی کنید و یک تجربه عالی داشته باشید. تصاویر شما برای اهداف گویا شبیه‌سازی شده است. 

صفحه نمایش بی انتها با یک صفحه شیشه‌ای بدون حاشیه و نمایشگر لبه‌به‌لبه هراه است که این امکان را دارید تا به صورت مورب و یا مستقیم فیلم‌های خود را تماشا کنید. 

ناحیه قابل مشاهده واقعی به دلیل گوشه‌های گرد بیشتر است. با خرید اقساطی گوشی A01 سامسونگ فیلم‌هایی بی‌نظیر تماشا نمایید. 

طراحی براق که به راحتی در ذهن شما ساخته شده است! 

با رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز مات و مدرن زیبایی آن تشدید می‌شود! بدنه باریک ۸.۳ میلی‌متری دارد و به راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را به مدت طولانی‌تری حفظ کنید! 

با دوربین دوگانه عکاسی به اعماقی جدید فرو روید!   

عکس‌های شفاف و زیبا را در نور آفتاب و یا مکان کم‌نور ضبط کنید. می‌توانید قبل یا بعد از گرفتن عکس از فوکوس مستقیم در دوربین عقبی استفاده کنید تا تاری را در پیش زمینه کم کنید. دوربین عمق محیط اطراف را نرم کند و چهره دوستانتان را به جلو می‌برد.

با گرفتن عکس‌های سلفی مناسب از هرگونه ویرایشی بی‌نیاز شوید. سلفی‌هایی خیره‌کننده که با فوکوس سلفی در دوربین جلویی، درخشش را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی تاری پس زمینه را به صورت ملایمی به دست می‌آورد و شما را به ستاره تصویری تبدیل می‌کند. با استفاده از تایمر سلفی نیز می‌توانید از گرفتن ژستی مناسب قبل از کلیک شاتر اطمینان حاصل کنید. 

قدرت بیشتر برای حرکت سریعتر و طولانی‌تر 

با رم ۲ گیگابایتی سرعت بالا را در بازی‌ها و جریان‌های زنده گرافیکی کنترل کنید. تا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده هشت هسته‌ای و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی فضای کافی و انرژی لازم را برای جریان، بارگیری و ارسال فراهم آورید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی A01 سامسونگ با آرامش به سفر روید. 

ظاهر شما را برای باز کردن سریع تشخیص می‌دهد! 

می‌توانید تلفن خود را فوری با نگه داشتن آن در مقابل چهره خود باز کنید. تکنولوژی شناسایی چهره، دسترسی تلفن همراه را فقط برای شما فراهم می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که داده‌های شخصی شما ما به اشتباه توسط دیگری دیده نمی‌شوند. با خرید اقساطی گوشی A01 سامسونگ مطمئن و ایمن باشید. 

برای استفاده آسان طراحی شده است! 

رابط One CI UI به شما کمک می‌کند تا روی آنچه اهمیت دارد، تمرکز کنید. سخت‌افزار و نرم‌افزار برای تحویل بصری مختلف و ویژگی‌ها در نوک انگشتان شما هماهنگ شده است. کمک می کند تا نور را در روز کم کنید، زیرا به حالتی تاریک تبدیل می‌شود تا بتوانید به استراحت شبانه چشم‌ها کمک کنید. 

با دالبی اتموس تئاتر را تجربه کنید! 

با Dolby Atmos صدایی پر و واضح خواهید داشت. هدفون خود را وصل کنید، موسیقی و فیلم‌های خود را انتقال دهید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی A01 سامسونگ تجربه شنیداری مطلوبی داشته باشید. 

خرید قسطی گوشی A01 سامسونگ 

اگر می خواهید يك گوشی A01 سامسونگ تهیه کنید، این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین در زمینه ارائه خدمات نقدی و یا اقساطی کالا به کاربران ایرانی است.

برای خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت عمل کنید. با خرید اقساطی گوشی A01 سامسونگ لحظاتی خوب را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرو مکس

خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرو مکس
گوشی جذاب آیفون 13 پرومکس یکی از بهترین محصولات برند اپل است. شما می‌توانید برای خرید قسطی موبایل آیفون 13 پرو مکس به بخش...

خرید لپ تاپ ایسوس قسطي

خرید لپ تاپ ایسوس قسطي
انتخاب یک لپ تاپ خوب و کار آمد بسیار تصمیم سختی است. اگر تمایل به خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت ...