خرید قسطی ایرپاد3

تاریخ انتشار:
1403/2/30 16:28:39

یکی از هدفون‌های روز دنیا متعلق به برند اپل است. برای خرید قسطی ایرپاد3 به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی ایرپاد3


مروری بر دنیای ایرپاد 

غیرممکن است طرفدار محصولات اپل باشید، اما برای داشتن یکی از هدفون‌های بی سیم این شرکت علاقه‌ای از خود نشان ندهید. با عبور از ایرپادهای نسل 1 و 2 در حال حاضر اپل با ایرپادهای نسل 3 خودنمایی می‌کند. محصولی که اگرچه رقیبان سرسختی مانند گلکسی بادز را پیش روی خود می‌بیند، اما توانسته نبض بازار را در دستان خود بگیرد. 

حتی اگر از گوشی‌های اندروید استفاده می‌کنید، جدیدترین نسل از هدفون‌های بی سیم اپل شما را شگفت زده خواهد کرد. در این میان شاید قیمت بالای این کالا شما را از خرید منصرف کرده باشد. خوشبختانه خرید قسطی ایرپاد3 می‌تواند به دغدغه مالی شما برای خرید یکی از بهترین هدفون‌های وایرلس دنیا پایان دهد. 

کمپانی Apple اولین نسل از ایرپادهای بازار خود را در سال 2016 رونمایی کرد. همزمان با رونمایی از این محصولات آیفون 7 نیز وارد بازار شد. این در حالی است که ورود این گوشی به دلیل حذف جک 3.5 میلی متری خبرساز شده بود. با حذف این جک کاربران این شرکت برای پخش موسیقی و هر صدایی باید از ایرپاد استفاده می‌کردند. در واقع اپل با این کار به دنبال حذف هدفون‌های سیمی از محصولات خود بود. هدفی که به نظر می‎رسد به خوبی پیاده سازی شده باشد.

ایرپاد 3 کالای دیجیتال جدید این شرکت است که پس از موفقیت نسل اول و دوم طراحی و ساخته شد. هدفونی که شباهت زیادی به نسخه‌های قبلی دارد، با این حال امکانات بی نظیر آن می‌تواند برای هر کاربری خیره کننده باشد. اگرچه ایرپاد 3 با دستگاه‌های اپل مانند آیفون، آیپد یا مک بوک سازگار است، اما این محصول با دستگاه‌های اندرویدی هم به خوبی جفت می‌شود.

بنابراین چه با گوشی آیفون کار می‌کنید، چه از طرفداران گوشی‌های سامسونگ یا شیائومی باشید، تهیه این کالای دیجیتال یک پیشنهاد بی نظیر برای شما خواهد بود. پیشنهادی که بدون شک از انجام آن پشیمان نخواهید شد. برای خرید اقساطی ایرپاد3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات ایرپاد 3

نسل سوم ایرپادهای اپل به همراه محفظه شارژ طراحی شده است. این هدفون با وجود ظاهری ساده اما نمایی جذاب دارد که توانسته طیف گسترده‌ای از افراد را به استفاده از آن ترغیب کند. بدون اغراق چنین کالای دیجیتالی باید کیفیت بالایی داشته باشد که همین طور هم هست. ایرپاد 3 ضمن بهره مندی از ساختاری باکیفیت امکانات فوق العاده‌ای دارد که شاید در ذهن مخاطبان نگنجد.

طراحی بدنه هدفون کامل ارگونومیک بوده، بنابراین پس از ساعت‌ها استفاده از آن هیچ گونه ناراحتی ایجاد نمی‌کند. محصولی که تنها با یکبار شارژ قادر است تا 6 ساعت شما را سرگرم نگه دارد. چیپست به کار رفته در این مدل Apple H1 بوده که به معنای واقعی کلمه قدرت بالایی دارد. برای خرید قسطی ایرپاد3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات ایرپاد 3

اجازه دهید کمی از ویژگی‌های این کالای دیجیتال عبور کنیم و به بررسی محفظه آن بپردازیم. محفظه‌ای که قادر است دستگاه شما را بدون سیم شارژ کند. این امر باعث می‌شود در مسافرت یا خارج از خانه دیگر دغدغه تمام شدن باتری نداشته باشید. جالب است بدانید این مدل در برابر رطوبت هم مقاوم است، بنابراین می‌توانید زیر باران یا برف هم از گوش کردن به موسیقی لذت ببرید.

در یک کلام ایرپاد 3 بی نظیر است و رابط کاربری جذابی دارد، به گونه‌ای که تنها با یک لمس می‌توانید به بسیاری از امکانات نظیر رفتن به siri، پخش یا توقف موسیقی و حتی تغییر آهنگ دسترسی پیدا کنید. برای خرید اقساطی ایرپاد3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

با توجه به قیمت بالا، احتمالا داشتن این هدفون برای شما یک رویای دست نیافتنی باشد. اما اگر به شما بگوییم ایرپاد 3 را در طرح‌های فروش قسطی بخرید، چطور؟ در قسطی کلاب ضمن خرید نقدی می‌توانید از خدمات خرید قسطی لذت ببرید.

خرید قسطی ایرپاد3 از قسطی کلاب

شاید در نگاه اول خرید اقساطی ایرپاد3 یک شوخی باشد، اما پس از آشنایی با قسطی کلاب این شوخی به واقعیت تبدیل خواهد شد. دیگر نیازی به حسرت داشتن کالاهای لوکس ندارید، بلکه با طرح‌های خرید اقساطی می‌توانید با خیالی راحت کالای خود را تهیه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه دی جی کالا

فروشگاه دی جی کالا
در شرایط اقتصادی امروز که خرید نقدی کالاهای زیادی برای مردم سخت شده است، انجام خرید قسطی می تواند بسیار مفید باشد. با مراجعه به سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ چکی

خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی s23 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای...