قیمت گوشی های سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:05:53

سامسونگ یکی از شرکت های تولید کننده در زمینه گوشی های پیشرفته به همراه تکنولوژی روز است. به منظور مشاهده قیمت گوشی های سامسونگ به بخش لوازم دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.                                              

                             


گوشی های پیشرفته سامسونگ

سامسونگ یکی از برند های معروف و باکیفیت در طراحی، ساخت و تولید گوشی های روز دنیا است که با دیگر برند های تولید کننده گوشی در حال رقابت می باشد. گوشی های به روز سامسونگ با توجه به تنوع و کیفیت آن ها در سه رده بندی قرار می گیرد. رده های پایین، متوسط و بالا یکی از گزینه های افزایش قیمت گوشی سامسونگ می باشد که استفاده کننده آن ها با توجه به نیاز خود، گوشی مورد نظر را تهیه می کنند.

سامسونگ با ارائه گوشی های هوشمند در سال های اخیر توانسته است، جایگاه ویژه ای را در بازار فروش بدست آورد. ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های میان رده ای این شرکت یعنی گلکسی A3 را به شما معرفی کنیم.

گوش گلکسی A3 سامسونگ

همانطور که گفته شد، سامسونگ در حال به روز رسانی گوشی های خود است تا با توجه به تکنولوژی روز دنیا طرفدار های بیشتری را جذب کند و به همین منظور به صورت مداوم در حال طراحی و تولید گوشی های جدید است. در این بخش با گوشی گلکسی A3 آشنا خواهید شد.

این گوشی با وجود شباهت به نسل های قبلی خود از ویژگی هایی مانند مقاوت در برابر آب و گرد و غبار بهره می برد. در این موبایل تراشه 64 بیتی اگزینوس 7870 در نظر گرفته شده است که هشت هسته پردازنده با معماری کورتکس A53 با قدرت پردازش 1.6 گیگاهرتزی دارد.

2 گیگا بایت در کنار این سخت افزار وجود دارد که پردازش اطلاعات را آسان می کند. حافظه داخلی این گوشی 16 گیگا بایت می باشد و می تواند کارت حافظه جانبی را تا 256 گیگا بایت پشتیبانی کند. صفحه نمایش 4.7 اینچی این گوشی مجهز به پنل OLED و فناوری Super AMOLED می باشد.

این نمایشگر می تواند تصاویر را با اشباع رنگ و تراکم مناسب 312 پیکسل به ازای هر اینچ به تصویر بکشد و برای حفاظت از آن نیز از جدید ترین نسخه گوریلاگلس استفاده شده است. این نمایشگر قابلیت دریافت 5 لمس همزمان را دارد و برای دیدن فیلم و بازی مناسب می باشد.

دوربین این موبایل دارای دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی می باشد که با داشتن امکانات بالا می تواند تجربه فوق العاده ای را به شما در ثبت عکس ها دهد. دوربین اصلی به فلش از نوع LED مجهز است که در مکان هایی با نور کم نیز عملکرد خوبی دارد و همچنین ظرفیت باتری آن 2350 میلی آمپر بر ساعت است، به گونه ای که از وظیفه تامین انرژی این موبایل به خوبی بر می آید.

ویژگی های کلی گوشی گلکسی A3 سامسونگ

بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار

حافظه داخلی

حافظه جانبی

دوربین 13 مگاپیکسل

دوربین 8 مگاپیکسل

ظرفیت بالای باتری

شرایط فروش ویژه گوشی گلکسی A3 در قسطی کلاب

خرید گوشی های گلکسی به صورت نقدی و با توجه به شرایط اقتصادی در جامعه امروزی کمی دشوار است. از این رو فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با توجه به نیاز مشتری ها و کابر های خود، شرایط ویژه ای را برای فروش گوشی های گلکسی در نظر گرفته است.

خرید به صورت اینترنتی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر است و فروش اقساطی موبایل های هوشمند در رنگ بندی زیبا و کاربرد های بالا فراهم شده است.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور خرید اقساطی گوشی می باشد که شما با مشاهده قیمت گوشی های سامسونگ می توانید خرید را به صورت اقساطی انجام دهید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی سامسونگ با چک
برند سامسونگ یکی از بهترین کمپانی‌های روز دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی

خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی
ساعت های هوشمند به عنوان یک فناوری تقریبا جدید در عرصه ی تکنولوژی شناخته می شوند که مدت زیادی از عرضه ی آن ها ...