مانیتور سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/31 07:34:31

مانیتور سامسونگ یکی از برترین کالاهای دیجیتالی دنیا است که محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید اقساطی مانیتور سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


مانیتور سامسونگ

معرفی مانیتور سامسونگ 

مانیتورهای خانگی سامسونگ، معرف حضور همه هست. این محصول بیشترین فروش ممکن را در ایران دارد. البته برندهای دیگری مثل سونی و توشیبا نیز کیفیت خوبی دارند، ولی قیمت سامسونگ در کنار کیفیت و امکاناتی که دارد، موجب شده تا پرفروش‌ترین مانیتور در ایران باشد. 

در ادامه یکی از مدل‌های پرفروش مانیتور سامسونگ را معرفی می‌کنیم. با خرید اقساطی مانیتور سامسونگ از قسطی کلاب، یک محصول فوق‌العاده با کیفیت خریداری نمایید. 

مدل C27R500 

این مانیتور 27 اینچی کیفیتی فول اچ دی دارد، انحنای 1800 و تمامی سه طرف آن بدون حاشیه است. در این مانیتور تماشایی آسان و همه جانبه را با صفحه‌ای خمیده تجربه کنید. این مانیتور طراحی فوق‌العاده‌ای دارد. 

شیک و مدرن است و به راحتی می‌توانید بازی‌هایی اسموت و صاف را با پردازشگر نمایشگر AMD در حالت بازی، هم‌گام سازی کنید. حس خوبی را در خرید نقدی یا اقساطی مانیتور سامسونگ از قسطی کلاب، تجربه کنید. 

مانیتوری با انحنای فریبنده 

با این مانیتور خود را در محل کارتان یا در حین بازی غوطه‌ور سازید. حس می‌کنید که صفحه خمیده دور شما پیچیده می‌شود. گویی شما را به سمت خودش می‌کشد و متمرکز می‌شوید. 

با وجود استفاده طولانی، فشار به انحنای چشمتان کاهش می‌یابد. با خرید اقساطی مانیتور سامسونگ از قسطی کلاب، حسی متفاوت در تماشای فیلم و انجام بازی‌های مورد علاقه‌تان داشته باشید. 

صفحه نمایش فوق‌العاده 

این مانیتور با سبکی در ذهن طراحی شده است. کشیدگی کم‌تر مانیتور به علت وجود سه جهت از لبه که از زیباشناسی مینیمالیستی استفاده کرده است. نمایی بیرونی و خاکستری رنگ و تیره و پایه‌ای آبی و یو شکل که به میز شما جلوه‌ای شیک و مدرن می‌بخشد. 

همه کارها بدون ذره‌ای تاخیر 

سرگرمی بی‌نهایت روان را تجربه کنید! با هم‌گام‌سازی مجانی مانیتور و پردازشگر رادئون AMD به کاهش تاری تصویر کمک می‌کند. کلی فیلم تماشا کنید و بدون هیچ مشکلی بازی کنید. حتی صحنه‌های اکشن سریع، یکدست یکدست به نظر می‌رسند. 

قدرت بیشتر در بازی 

لبه، تنظیمات ایده‌آل بازی را به شما می‌دهد. تنظیمات بهینه رنگ و کنتراست تصویر را به دست آورید تا صحنه‌ها با وضوح بیشتری مشاهده شود و دشمنان را در تاریکی مخفی کنید. 

حالت بازی را تنظیم کنید تا صفحه نمایش را با هر جزئیات نمایشی پر کند. نهایت لذت را در خرید نقدی یا اقساطی مانیتور سامسونگ از قسطی کلاب، ببرید! 

جزئیات واقعی را ببینید! 

هر صحنه‌ای، فوق‌العاده تعریف شده است. فن آوری خلاقانه VA Panel سامسونگ نسبت کنتراست برجسته 3000:1 را با سیاهی‌های عمیق‌تر و سفیدی‌های درخشان‌تر نمایش می‌دهد. ذره نوری کوچک از گوشه‌ای به گوشه دیگر، حتی تصاویر بسیار تاریک یا روشن بر روی صفحه نمایش شما مانند کریستال است. 

آسانی تمرکز در دید 

از چشمان‌تان محافظت کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. فن‌آوری پیشرفته راحتی چشم CR50 باعث کاهش فشار چشم برای محاسبات طولانی‌تر می‌گردد.

فن‌آوری Flicker Free یا شلیک رایگان، به طور مداوم لرزش صفحه خسته کننده و تحریک کننده را از بین می برد، در حالی که حالت محافظ چشم، نور آبی ساطع شده را به حداقل می‌رساند. چشمان شما طولانی‌تر بدون آزار کار می‌کند. 

خرید اقساطی مانیتور سامسونگ از قسطی کلاب 

قسطی کلاب سایتی فوق‌العاده در زمینه تامین کالای دیجیتال و لوازم خانگی مورد نیاز مردم ایران است. در این فروشگاه آنلاین با تسهیلات ویژه‌ای می‌توانید کالای مورد نیاز خود را به صورت نقدی یا اقساطی خریداری نمایید. 

یکی از این شرایط انتخاب زمان و مقدار مبلغ اقساط می باشد که با توجه به توان مالی‌تان خودتان آن را تعیین می‌کنید، ضمن آن ‌که کالا را در کمتر از ۷۲ ساعت درب منزل خود توسط مسئول ارسال، تحویل می‌گیرید.

 پیشنهاد می‌کنیم تا همین حالا نسبت به خرید نقدی یا اقساطی مانیتور سامسونگ از قسطی کلاب اقدام نمایید. تنها کافی است نوع خرید از طریق بای چک یا لیزینگ را انتخاب کرده و یک خرید اقساطی موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور

خرید اقساطی هارد اکسترنال سیلیکون پاور
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و توسعه فن آوری های مدرن نگه داشت اطلاعات از درجه اهمیت بالایی برخودار می باشد لذا برای این منظور افراد نیازمند ...

خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ

خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ
برند ایسوس بهترین برند تولید کننده لپ تاپ در دنیا است. برای خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...