خرید سرویس قابلمه دلمونتی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 16:17:53

داشتن یک سرویس قابلمه مدرن با برند دلمونتی خواسته هر کدبانویی است. برای خرید اقساطی سرویس قابلمه دلمونتی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید سرویس قابلمه دلمونتی


تاریخچه کلمه قابلمه 

قابلمه کلمه‌ای ترکی است. در فارسی به آن دیگ می‌گفتند. قابلمه عبارت است از ظرفی که علاوه بر پختن انواع خورش، پلو و موارد دیگر در نگهداری، جابجایی و شستن مواد خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

قدمت این وسیله در تاریخ زندگی بشر به نه هزار سال پیش برمی‌گردد. اولین بار جنس سنگی قابلمه در مکزیک کشف شد. در ایران از دیگ‌های سفالی و سنگی که در اصطلاح به آن دیزی گفته می‌شود برای پختن آبگوشت استفاده می‌شود.

جنس قابلمه از چیزهای مختلف است. در بخشی از تاریخ، ایرانیان از جنس مس استفاده می‎‌کردند. امروزه جنس مسی گران است و قابلمه‌های مسی به عنوان عتیقه فروخته می‌شوند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی سرویس قابلمه دلمونتی در قسطی کلاب و در بخش لوازم خانگی فراهم است. 

چرا قابلمه در پختن غذا مهم است؟ 

بیشتر افراد به صورت مستقیم و غیر مستقیم با قابلمه و سر و کار دارند. یعنی یا خودشان آشپزی می‌کنند و یا غذايی می‌خورند که در قابلمه پخته شده است. پس یکی از وسایل بسیار ضروری در زندگی امروزی قابلمه می‌باشد. همچنین غذاهای کمی یافت می‌شود که در قابلمه پخت نشود.

این وسیله کاربردی، در انواع خارجی و ایرانی تولید می‌شود. در هر آشپزخانه‌ای وجود دارد و جز ابزارهای کاربردی خانم‌های خانه است. از نظر جنس قابلمه‌ها در چند گروه طبقه بندی می‌شود.

این گروه‌ها شامل چدنی، استیل، تفلون، سرامیک، گرانيت، شیشه، مس، آلومینیوم، رويی، لعابی و سیلیکونی می‌باشد. در ادامه مختصری هر کدام را توضیح می‌دهیم. با خرید اقساطی سرویس قابلمه دلمونتی یک غذای سالم بخورید.

برند استثنایی دلمونتی

قابلمه‌های سرامیکی از نسل جدید هستند، روکشی نچسب دارند، فاقد مواد مضر هستند. در برابر خوردگی و خراش هم مقاومت لازم را دارند. همچنین گرما را به خوبی توزیع می‌کنند. با خرید نقدی یا اقساطی سرویس قابلمه دلمونتی طعمی رویایی بچشید!

جنس لعابی قابلمه دلمونتی

قابلمه‌های لعابی بر روی ظروف چدنی و آهنی کشیده می‌شود. برای گرم نگه داشتن کنسروها گزینه خیلی خوبی است. بر اثر سرما و گرما ترک برمی‌دارد و آهن زیر آن هم احتمال زنگ زدن را دارد. 

قابلمه‌های سیلیکونی شبیه به کائوچو می‌باشد و بیشتر در تهیه شیرینی‌جات به کار می‌رود و زمان پخت در آن بسیار کوتاه است. نکاتی که توضیح دادیم در خرید قابلمه بسیار مهم است.

باید دقت کنیم که برند هم یکی از موارد تاثیرگذار در خریدن سرویس‌های قابلمه می‌باشد. دلمونتی یک برند شناخته شده ایتالیایی است. قابلیت خرید سرویس قابلمه دلمونتی در قسطی کلاب فراهم شده است.

برند معتبر دلمونتی

دلمونتی برندی معروف و شناخته شده و بسیار با کیفیت است. همان چیزی است که یک خانم خانه دار واقعا به آن نیاز دارد. برای خرید محصولات خانگی دلمونتی دلمونتی به سایت قسطی کلاب و بخش لوازم‌خانگی رجوع نمایید.

کیفیت یک کالا می‌تواند سبب جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود شود. این شرکت همیشه سعی دارد تا بر طبق آخرین فناوری‌های روز جهان خود را مطابقت دهد و محصولاتی ایده آل تولید نماید.

طراحی زیبا و با سلیقه محصولات تولیدی دلمونتی طوری است که هم متریال خوبی در آنها استفاده شده است و هم ظاهری مشتری پسند دارد. بدنه لوازم خانگی دلمونتی از نوع بهترین مواد است.

همچنین این مواد، ضد خراش و ضربه هستند و سلامت لوازم هم قابل تایید می‌باشد و عمر مصرف بالایی دارند. با خرید اقساطی سرویس قابلمه دلمونتی به رویا بروید! 

خرید نقدی یا اقساطی سرویس قابلمه دلمونتی 

قسطی کلاب سایتی معتبر است که در زمینه خرید و در زمینه فروش نقدی و اقساطی کالا های مورد نیاز ایرانیان خدمت رسانی می‌کند. در واقع، نوعی تامین‌ کننده کالا است.

همچنین سعی دارد خریدی آسان، مطمئن و بدون نگرانی را برای هم‌وطنان ایرانی فراهم آورد. شرایط قسطی و نقدی آن نیز بسیار مناسب است. همین حالا نسبت به خرید اقساطی سرویس قابلمه دلمونتی از قسطی کلاب، اقدام نمایید.

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب به گونه‌ای است که شما با توجه به شرایطی که دارید، یکی از دو روش خرید از لیزینگ یا بای چک را انتخاب می‌کنید و کالای خریداری شده را به آسانی درب منزل تحویل خواهید گرفت.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سرخ کن دسینی

خرید قسطی سرخ کن دسینی
سرخ کن یکی از وسایل مقرون به صرفه و همراه سلامت در آشپزخانه است. برای خرید قسطی سرخ کن دسینی به بخش سرخ کن در دسته بندی لوازم...

خرید یخچال هیمالیا

خرید یخچال هیمالیا
انتخاب یک برند مناسب برای خرید یخچال بسیار تصمیم سختی است. در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین برندهای ایرانی را برای خرید یخچال به شما...