خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:05:38

محصولات برند ایکس ویژن با ضمانت نامه مادیران در سراسر کشور به فروش می‌رسد و از کیفیت بالایی برخوردار است. برای خرید قسطی یخچال ایکس ویژن به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن


یخچال و فريزر سايد بای سايد ايكس ويژن مدل XTR-S920WD

برند تجاری ایکس ویژن متعلق به شرکت مادیران است. این شرکت در زمینه فروش و خدمات پس از فروش ماشین ‌آلات اداری، بانکی و کامپیوتری فعالیت دارد. قدمت مادیران به سال 1343 شمسی برمی‌گردد. در حال حاضر این شرکت به تولید لوازم خانگی مشغول است.

بازار محصولات این شرکت داخل کشور و منطقه خاورمیانه می‌باشد. یخچال فریزرهای این برند، در مدل‌های متنوعی عرضه شده و شامل کمبی، چهار درب، دوقلو و ساید می‌باشد. محصولات باکیفیت ایکس ویژن قابلیت رقابت با برندهای خارجی را دارد. قابلیت خرید قسطی یخچال ایکس ویژن در قسطی کلاب فراهم شده است. 

مدل XTR-S920WD 

این یخچال دارای ظرفیت خالص 597 لیتر و ظرفیت ناخالص 666 لیتر است. گنجایش خالص یخچال معادل 390 لیتر و ظرفیت خالص فریزر برابر 207 لیتر می‌باشد. این دستگاه در دو رنگ سفید و استیل، عرضه شده و مجهز به آبسردکن است.

در این یخچال استثنایی از سیستم نوفراست یا بدون برفک استفاده شده است و دارای یک پنل نمایشی لمسی با تکنولوژی LED می‌باشد. ناگفته نماند که این یخچال مجهز به یک سیستم دیجیتالی هوشمند برای کنترل است و قفل کودک دارد.

یخچال ایکس ویژن دارای یک سیستم هشدار دهنده مربوط به اخطار باز ماندن درب است. مادیران برای این محصول یک گارانتی 36 ماهه ارائه می‌دهد. با خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن از تولیدات باکیفیت داخلی حمایت نمایید. 

مشخصات ظاهری و امکانات خاص 

این یخچال دارای ارتفاعی برابر با 177 سانتی‌متر، عرضی معادل 92 سانتی‌متر و پهنای 73.5 سانتی‌متر است. یخچال شامل 4 طبقه و 2 کشو می‌باشد و فریزر نیز، 4 طبقه و 2 کشو دارد.

در این یخچال از ویژگی‌های متعددی مانند حالت اقتصادی، سرمایش سریع، لامپ LED برای روشنایی، سینی یخ، گردش هوای چندگانه و دریچه هوشمند گردش هوا برخوردار است. 

این یخچال دارای رتبه مصرف انرژی +A است، بنابراین در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. وزن این یخچال 95 کیلوگرم است و گنجایش آن برابر 24 فوت می‌باشد. با خرید قسطی یخچال ایکس ویژن در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید! 

محدوده گنجایش این یخچال بین 551 تا 700 لیتر است. این یخچال دارای سیستم تصفیه آب می‌باشد و امکان باز شدن درب از هر دو سمت را دارد. یخچال XTR-S920WD دارای مخزن اتصال به منبع یخساز نیمه اتوماتیک می‌باشد. بدنه این یخچال استحکام بالایی دارد و موتور کمپرسور اینورتر یخچال نیز از قدرت خوبی برخوردار است. 

با کمک این یخچال فریزر، مواد غذایی به مدت طولانی سالم خواهد ماند. المنت‌های مخصوصی در این یخچال وجود دارند که برفک‌های داخل یخچال را ذوب می‌کند تا شما مجبور نباشید به طور مرتب، یخچال را از برق کشیدن بکشید و آن را تمیز کنید. با خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن یک محصول باکیفیت را تجربه نمایید! 

با وجود آبریز و یخساز دستی، در گرماهای طاقت فرسای تابستانی از آبی گوارا بهره‌مند خواهید شد. سرو صدای این یخچال خیلی کم است و مزاحمتی برای شما فراهم نمی‌سازد، همچنین فاقد لرزش است. 

سیستم گردش هوای چندگانه در این یخچال، کمک می‌کند تا دمای یکنواختی در سرتاسر یخچال برقرار شود. این به بهداشتی ماندن غذاها، عدم ایجاد بو درون یخچال و ماندگاری مواد غذایی کمکی ویژه می‌کند. 

لامپ موجود در این یخچال از نوع کم مصرف LED است و به شما این توانایی را می‌دهد تا در تاریکی شب هم بتوانید محتویات درون یخچال را ببینید. باید بگوییم خدمات پس از فروش و نصب محصولات ایکس ویژن مناسب است. با خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن یک تجربه رضایت‌ بخش داشته باشید! 

پیشنهاد خرید یخچال و فريزر سايد بای سايد ايكس ويژن

برای تهیه لوازم خانگی ایکس ویژن می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی بهره‌مند شوید. با استفاده از روش‌های موجود در سایت برای کسب اعتبار اقساطی اقدام فرمایید و لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی یخچال ایکس ویژن از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اینترنتی سرویس آشپزخانه

خرید اینترنتی سرویس آشپزخانه
برای خرید نقدی یا اقساطی اینترنتی سرویس آشپزخانه سایت ها و فروشگاه های زیادی هستند که مجصولات مربوط به آشپزخانه را به فروش ...

فروش قسطي تلویزیون جی پلاس

فروش قسطي تلویزیون جی پلاس
برند جی پلاس با معرفی ماشین ظرفشویی سبد محصولاتی خود را تکمیل کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به بخش لوازم ...