تبلت مایکروسافت مدل surface pro

تاریخ انتشار:
1403/2/22 15:52:50

در این مقاله قصد داریم در مورد تبلت‌های استثنایی مایکروسافت مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید اقساطی تبلت مایکروسافت مدل surface pro به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


تبلت مایکروسافت مدل surface pro

surface pro 

شرکت مایکروسافت با ارائه نسخه تبلت ویندوزی توانست افراد زیادی را نسبت به خرید این محصول تحریک نماید. همانطور که می‌دانید تبلت‌های شرکت مایکروسافت سورفیس نام دارند و نسبت به تبلت‌های موجود در بازار قیمت بالاتری دارند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی تبلت مایکروسافت مدل surface pro در قسطی کلاب فراهم شده است.

این محصول طراحی ظاهری و کیفیت بی‌نظیری دارد. ترکیب رنگ‌هایی که در کیبورد آن قرار گرفته است، زیبایی این محصول را چند برابر می‌کند. این تبلت از نوع تبلت‌های هیبریدی یا دوکاره است که هر وقت نیاز باشد کیبورد به آن متصل می‌گردد. 

اتصال بین صفحه کلید و تبلت به صورت مغناطیسی می‌باشد. در این تبلت می‌توانید از ویژگی‌های تاج و لمسی نیز استفاده نمایید. ابعاد این تبلت معادل 8.5*201*292 میلی‌متر مکعب است. این تبلت بسیار باریک و سبک است و همین دو ویژگی سبب شده است تا بتوانید آن را به راحتی حمل نمایید.

در این تبلت از یک عدد پورت USB نوع C و جک 3.5 میلی متری نیز برخوردار می‌شوید. همچنین این تبلت از شتاب سنج مغناطیسی، سنسورهای تشخیص نور محیط و ژیروسکوپ نیز بهره مند است. 

قلم لمسی موجود در این تبلت به صورت اختصاصی و به خوبی عمل می‌کند. با این قلم می‌توانید به ویرایش و ادیت بپردازید، کارهای گرافیکی انجام دهید و یا از نرم‌افزارهایی مانند فتوشاپ استفاده نمایید. 

سرفیس پرو دارای تکنولوژی بلوتوث 5 است و از وای‌فای پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطی تبلت مایکروسافت مدل surface pro همیشه متصل بمانید!

صفحه نمایش

بر روی صفحه نمایش یک لایه محافظ گوریلا گلاس 4 وجود دارد که سبب می‌شود تا در برابر اشیا نوک تیز و خراش مقاوم باشد. اندازه صفحه نمایش طوری است که تماشای فیلم، بازی کردن و وبگردی را با لذتی چند برابر برای شما فراهم می‌سازد. همچنین در کاربردهایی مثل ویرایش فیلم و عکس نیز یک استفاده آسان را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

از نظر تیزی و کنتراست نیز یکی از ایده‌آل‌ترین لپ تاپ‌های موجود است. یکی از امکانات ویژه در صفحه صفحه نمایش این تبلت وجود قابلیت برایتنس است که سبب می‌شود تا روشنایی بیشتری داشته باشیم. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت مایکروسافت مدل surface pro آزادانه کار کنید!

در این دستگاه از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می‌شود. یکی از قابلیت‌های نرم افزاری موجود در این تبلت قابلیت ویندوز 10 می‌باشد که قادر است تا از طریق دوربین سلفی تبلت، چهره شما را تشخیص دهد و به تایید هویت شما و باز کردن قفل بیانجامد. با خرید اقساطی تبلت مایکروسافت مدل surface pro کارایی را تجربه کنید!

نسخه ارزان‌قیمت از پردازنده دو هسته‌ای Corei3 بهره‌مند است. نسخه میانی پردازنده چهار هسته‌ای Corei5 دارد و نسخه برتر یک تراشه‌ چهار هسته‌ای Corei7 خواهد بود. 

از نظر رم نیز آپشن‌های 4 ، 8 و 16 گیگابایتی وجود دارند که نوع حافظه آنها از نوع ssd است و حافظه نیز در ظرفیت‌های 128، 256 ،512 و 1 ترابایت به بازار عرضه شده‌اند.

دوربین اصلی این محصول یک دوربین 8 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی می‌باشد. باتری این تبلت در حدود 10 ساعت شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌سازد. با خرید نقدی یا اقساطی تبلت مایکروسافت مدل surface pro همیشه در صحنه باشید!

خرید تبلت مایکروسافت مدل surface pro

اگر می‌خواهید يك تبلت ایده‌آل سورفیس پرو تهیه کنید، این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. قسطی‌کلاب فروشگاهی آنلاین است در زمینه ارائه خدمات نقدی و یا اقساطی کالای دیجیتال به کاربران ایرانی فعالیت می‌کند.

برای خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت عمل کنید. با خرید اقساطی تبلت مایکروسافت مدل surface pro لحظاتی شیرین را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا با چک

خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا با چک
شما می‌توانید به سادگی خرید اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا با چک را از بخش هارد اکسترنال در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

فروشگاه اینترنتی موبایل قسطی

فروشگاه اینترنتی موبایل قسطی
امروزه در سرتاسر دنیا گوشی موبایل وسیله ای است که در دسترس تمامی افراد است و استفاده از آن در همه فراگیر شده است، شاید تا همین چند سال پیش افراد کمی