گوشی a51 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 09:47:33

گوشی زیبایی a51 سامسونگ با قیمتی عالی در بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب با بهترین شرایط به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.


گوشی a51 سامسونگ


گوشی a51

هرچند خصوصیات این گوشی در حد یک گوشی پرچمدار است، ولی به عنوان یک گوشی میان رده توسط شرکت کره‌ای سامسونگ در سال 2019 معرفی و روانه بازار شده است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی a51 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی مناسب

این گوشی بدنه باریکی دارد و از یک نمایشگر 6.5 اینچی برخوردار می‌باشد. پنل موجود در این گوشی از تکنولوژی اینفینیتی O بهره‌مند است و همین سبب کمتر شدن بریدگی‌های نمایشگر می‌باشد. 

دوربین سلفی موجود در میانه بالای پنل در حد بسیار کوچکی است و سبب شده است تا این اسمارت فون از 87.4 درصد از صفحه بهره‌مند باشد. هر چند جنس بدنه پلاستیکی است ولی یک لایه شیشه‌ای گوریلا گلس 3 از نمایشگر محافظت می‌کند.

گلکسی A51 در چهار رنگ زیبا و پرفروش سفید، صورتی، آبی و مشکی با منشوری از طیف‌های رنگین کمانی به فروش می‌ر‌سد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a51 در جمع مثل ستاره بدرخشید!

نمایشگر محبوب

صفحه نمایش از فناوری Super AMOLED بهره‌مند است و رزولوشنی برابر باد 1080 پیکسل دارد. نسبت تصویر 20 به 9 و بسیار مناسب است. این گوشی قادر است تا از 16 میلیون رنگ زنده و واقعی پشتیبانی نماید. با خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ به آسانی بازی کنید، فیلم ببینید و لذت ببرید!

دوربین‌های چهارگانه و دوربین سلفی بی‌نظیر

دوربین اصلی یک دوربین 48 مگاپیکسلی است که در بخش مستطیلی پشت و سمت چپ بالا تعبیه شده است و کیفیتی بالا دارد. در کنار این دوربین اصلی که قادر است تا ویدیوهای با کیفیت 4K ضبط کند، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض نیز قرار گرفته است. 

دوربین‌های 5 مگاپیکسلی که یکی مربوط به عکاسی ماکرو و دیگری حاوی سنسور سنجش عمق است نیز، در کنار این دوربین قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی است که دارای مشخصات فوق‌العاده‌ای می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a51 سامسونگ حرفه‌ای فیلم بگیرید!

از جمله ویژگی‌های موجود در این دوربین‌ها، حالت دوست‌داشتنی فوکوس زنده است که سبب می‌شود تا بتوانید عکس‌های پرتره با محدودکردن پس زمینه بگیرید. این حالت به خصوص برای سوژه‌های دورتر بسیار مناسب است.

می‌توان یکی از ایرادات گرفته شده از دوربین را این چنین بیان کرد که زمانی که با دوربین اصلی شروع به فیلم برداری می‌کنید، قادر نیستید تا به دوربین فوق عریض بروید، بلکه باید ضبط قبلی را به پایان برسانید و اگر قبل از فیلم‌برداری نیز این دوربین را انتخاب نمایید، قادر به زوم کردن نخواهید بود. از دیگر امکانات موجود در این دوربین‌ها، وجود حالت لرزش‌گیر است.

از دیگر قابلیت‌های موجود در این دوربین‌ها، قابلیت عکاسی HDR، پانوراما، تشخیص چهره و ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده، می‌باشد.

مشخصات سخت افزاری

این گوشی از نظر رم دارای سه نسخه متفاوت 4، 6 و 8 گیگابایتی است. حافظه داخلی نیز در دو نسخه 64 و 128 گیگابایت تولید شده است. همچنین امکان اتصال یک حافظه Micro SD به اندازه یک ترابایت، نیز وجود دارد. با خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ دقت و سرعت را تجربه کنید!

باتری قدرتمند

این دستگاه از یک باتری لیتیومی پلیمری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره مند است و همچنین یک شارژر سریع 15 واتی دارد که امکان شارژ کامل را در کمتر از 80 دقیقه فراهم می‌سازد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a51 سامسونگ نگران شارژ گوشی نباشید!

خرید گوشی a51

در صورتی که مایل به خرید گوشی a51 هستید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید. 

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a51 سامسونگ از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

گوشی سامسونگ جدید

گوشی سامسونگ جدید
سامسونگ به تازگی گوشی های باکیفیت خود را با قابلیت های متفاوتی وارد بازار کرده است. یکی از جدید ترین گوشی های مطرح کمپانی سامسونگ s20 ....

ساعت هوشمند شیائومي

ساعت هوشمند شیائومي
گجت‌های پوشیدنی شیائومی تنوع و طراح‎‌های گوناگونی دارند و شما با داشتن یکی از این ساعت‌های هوشمند، استایل خود را تغییر خواهید داد...