خرید هارد اکسترنال ای دیتا

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:25:30

داشتن یک هارد با ظرفیت بالا بسیار در زندگی ضروری است. برای خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید هارد اکسترنال ای دیتا


شرکت ای دیتا برند برتر حافظه در دنیا 

شرکت ADATA با پشتوانه تخصص فنی، امکانات پیشرفته درتولید و خدمات برتر به مشتری، راه حل‌های حافظه‌ای کاملی شامل ماژول‌های DRAM، درایوهای فلش USB، کارت‌های حافظه، درایوهای حالت جامد و هارد دیسک‌های قابل حمل را ارائه می‌دهد. با خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا از قسطی کلاب، صاحب یک هارد اکسترنال قدرتمند شوید. 

مدل 800HM 

مدل 800HM قابلیت پخش برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات ورزشی و فیلم‌های دلخواه خود را دارد و به علاوه، قابلیت رکورد و پشتیبانگیری آن‌ها را هم می‌دهد.

هیچ‌گاه سریال یا مسابقه تلویزیونی مورد علاقه خود را از دست ندهید، بلکه آن را روی 800HM ضبط کنید و سپس در تلویزیون با لذت ببینید. 

با وچود داشتن حداکثر 8 ترابایت فضای ذخیره‌سازی تا 10001 قسمت از سریال یا مسابقه تلویزیونی مورد علاقه‌ خود را ذخیره نمایید. بازی‌های PS4 یا Xbox را ذخیره کنید و تا زمانی‌که از آن‌ها خسته نشده‌اید، بازی کنید. 

این مدل دارای پشتیبان‌گیری لمسی و همگام‌سازی است که سبب آرامش خاطر مشتریان در ذخیره اطلاعات ضروری است. این مدل با روش رمزگذاری AES از داده‌ها محافظت می‌نماید. TurboHDD نیز سبب تسریع راندمان می‌شود. 

مدل HD710 

این مدل بسیار مقاوم در برابر ضربه و آب می‌باشد. همپای شما در دوچرخه‌سواری، قایق‌رانی و پیاده‌روی است. و نوع اتصال آن توسط سیم انجام می‌پذیرد. با خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا از قسطی کلاب، این مدل محبوب را خریداری نمایید. 

مدل HV320 

این مدل با ذخیره سازی زیاد و فرم ظریف عرضه شده است و دارای سنسورهای ضد شوک و محافظ است. ضخامت این مدل باریک فقط 10.7 میلی‌متر است و به راحتی در جیب شما جای می‌گیرد. 

این مدل فضای کافی برای ذخیره‌سازی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این مدل نیز دارای سنسورهای شوک هشدار دهنده می‌باشد و داده‌هایی رمز‌ شده و امن را تولید می‌کند. 

در ضمن دارای یک نرم‌افزار اخصاصی برای مدیریت داده است. با خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا از قسطی کلاب، این کالای ارزنده را تهیه نمایید. 

مدل عجیب و غریب HD330 

این هارد اکسترنال با ظرفیت حداکثر 5 ترابایت، داده‌ها را با پوشش سیلیکون در قسمت بیرونی ایمن نگه می‌دارد. داشتن سنسورهای شوک اختصاصی ADATA و نرم افزار HDDtoGO با رمزگذاری AES در داخل‌، از دیگر ویژگی‌های خاص این مدل می‌باشد. 

این مدل نیز ظاهر مناسبی دارد و به راحتی حمل می‌گردد. با پوشش محکم سیلیکونی می‌تواند در برابر ضربه‌ها و افتادگی‌های روزمره مقاومت کند و در سه رنگ مشکی، قرمز و آبی عرضه شده‌ است. 

مدل AHD650X-2TU3-CGN 

مدلی که بهترین گزینه برای ایکس باکس می‌باشد و ظاهری لطیف و در عین حال مدرن دارد. از مواد سیلیکونی سطح بالا تشکیل شده ‌ و دارای محافظ سه لایه‌ای است. 

سطح آن در برابر خراش مقاوم است و از رمزگذاری 256 بیتی الگوریتم AES استفاده می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا از قسطی کلاب، این محصول باکیفیت را از آن خود نمایید. 

مدل HD830 

در سه ظرفیت 3،2و4 ترابایتی و دو رنگ محبوب مشکی و آبی، عرضه ‌شده است. دارای دولایه محافظ آلومینیوم و سیلیکون می‌باشد. در رنج دمایی و ولتاژی منعطفی پایدار می‌ماند.

ابعاد و وزن مناسبی دارد. با ویندوزهای اکس پی گرفته تا 10 و سیستم عامل مک و لینوکس سازگار است و شرکت اصلی تا 3 سال این محصول را گارانتی می‌نماید. 

مدل HD650 

برای سخت‌ترین ضربه‌ها طراحی شده است. دارای مواد منحصر به فرد سیلیکونی با خاصیت ارتجاعی و استثنایی برای جذب عالی در تمام محورها می‌باشد. 

سطح آن دارای محافظ است و شاخص ال ای دی خیره‌کننده‌ای دارد. با خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا از قسطی کلاب، این پیشنهاد عالی را خریداری نمایید. ای دیتا مدل‌های گوناگون بیشتری دارد که با توجه به کیفیت و قیمت مناسب در دنیا محبوب و شناخته ‌شده است.

پیشنهاد می‌شود تا خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا را از قسطی کلاب انجام دهید. قسطی کلاب یک سایت معتبر است که به مشتریان این اجازه را می‌دهد تا با توجه به امکانات مالی خود در اقساطی که خود مشتریان تعیین می‌کنند، به خرید کالاهای مورد علاقه‌ خود بپردازند.

نحوه خرید قسطی از وبسایت قسطی کلاب به دو صورت خرید از بای چک و خرید از لیزینگ صورت پذیر است و هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خودش را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت ایسوس

خرید اقساطی تبلت ایسوس
ASUS در حقیقت از 4 کلمه آخر کلمه Pegasus یا پگاز در زبان یونانی گرفته شده است که مفهوم آن اسب بالدار جاودانی می­ باشد. این موجود افسانه ­ای ...

خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ

خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ
اگر به دنبال خرید یک لپتاپ برای گیم و بازی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ از بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب...