خرید نوت 20 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:59:30

برند سامسونگ از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرده است و اشتیاق جهانیان را برای بار دیگر بر انگیخته است. برای خرید اقساطی نوت 20 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نوت 20 اولترا


خرید نوت 20 اولترا

شرکت سامسونگ ادعا دارد که گوشی جدید گلکسی نوت 20 اولترا چیزی فراتر از یک گوشی معمولی و یک کامپیوتر همه‌جانبه است. دوربین این گوشی از کیفیت بسیار بالایی بهره‌مند است و خصوصیت ویرایش سریع، آن را به یک ابزار حرفه‌ای مبدل کرده است.

این گوشی دارای یک باتری ماندگار است که به سرعت شارژ می‌شود و یک تجربه حیرت‌آور در اختیار کاربران قرار می‌دهد! قابلیت خرید نقدی یا اقساطی نوت 20 اولترا در قسطی کلاب فراهم شده است.

این محصول در سه رنگ بی نظیر سفید، مشکی و برنزی به بازار عرضه شده است، رنگ‌هایی که هیچگاه قدیمی نمی‌شوند و همواره دارای شیکی و استایل بی‌نظیری هستند. این دستگاه از یک بدنه فلزی تشکیل شده که یک لایه محافظ گوریلاگلاس ویکتوس آن را فرا گرفته است. 

صفحه نمایش یک مانیتور 6.9 اینچی است که بیشتر حالتی فبلت را دارد و امکان دیدی گسترده را در بازی و تماشای فیلم به شما ارائه می‌کند. همچنین این صفحه دارای فناوری داینامیک سوپر آمولد دو ایکس است که در حدود 1500 نیت روشنایی را برای شما به ارمغان می‌آورد سرعت پاسخگویی صفحه نیز در حدود 120 هرتز می‌باشد.

زیباترین قلم هوشمند

قلم S PEN یک تجربه استثنایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این قلم استثنایی با بلوتوث متصل می‌شود و به کنترل جسچر و دیگر امکانات می‌پردازد. با خرید اقساطی نوت 20 اولترا تفاوت را احساس کنید!

به راحتی می‌توانیم موبایل خود را با ویندوز همگام سازی نمایید. بالغ بر 100 بازی ایکس باکس را در این تبلت تجربه نمایید. وارد اکانت مایکروسافت خود شوید و با پرداخت حق اشتراک از بی‌نهایت مرحله جدید در بازی بهره‌مند گردید! 

با این دستگاه به راحتی به تلویزیون یا مانیتور خود متصل شوید و عکس‌ها و فیلم‌های داخل گالری خود را تماشا کنید. با استفاده از امکان Point to Share فایل‌های مختلف را با دوستانتان اشتراک گذاری نمایید. سرعت اتصال در این تلفن جادویی خیره‌کننده است!

با داشتن یک دوربین 108 مگاپیکسلی ویژه و در کنار آن دو دوربین 12 مگاپیکسلی که یکی دارای زاویه دید گسترده و دیگری مخصوص به تله فوتو است به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل شوید.

این امکان را نیز دارید که با استفاده از بلوتوث میکروفون صدا را از فیلم جدا نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی نوت 20 اولترا یک عکاس حرفه‌ای شوید!

باتری استثنایی

این گوشی هوشمند دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که با شارژر فوق سریع 25 واتی به سرعت، شارژ می‌شود. همچنین می‌توانید از خصوصیات ویژه‌ای برای بهینه سازی شارژ استفاده نمایید. این دستگاه از اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.5 برخوردار می‌باشد. با خرید اقساطی نوت 20 اولترا نگران شارژ نباشید!

از نظر فنی، دارای تراشه اگزینوس 990 است. این پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانسی بالاتر از 2 گیگاهرتز کار می‌کند. همچنین پردازنده گرافیکی از نوع Mali-G77 است و عملکرد بی‌نظیری دارد. 

این دستگاه در سه نسخه متفاوت حافظه 128، 256 و 512 گیگابایت عرضه شده است و رم 12 گیگابایتی دارد. با خرید نقدی یا اقساطی نوت 20 اولترا سرعت و عملکرد را تجربه نمایید!

قسطی کلاب

برای تهیه این محصول به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید. در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی نوت 20 اولترا از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي اپل واچ اولترا با چک

خرید اقساطي اپل واچ اولترا با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطي اپل واچ اولترا با چک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی Mi 10 شیائومی

خرید قسطی Mi 10 شیائومی
برند شیائومی برندی موفق در زمینه تلفن همراه می‌باشد که بسیار پر طرفدار است. برای خرید اقساطی Mi 10 شیائومی به بخش کالای دیجیتال در ...