خرید قسطی گوشي آیفون 14 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/11 23:40:46

جذاب‌ترین محصول شرکت اپل در سال اخیر گوشی آیفون 14 است. برای خرید قسطی گوشي آیفون 14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي آیفون 14 با چک



خرید آیفون 14 پرطرفدارترین کالای دیجیتال

یک کالای دیجیتال مدرن و پرچمدار جدید اپل که دارای نمایشگر بزرگ‌تر و فناوری‌های جدیدتری است، سری آیفون 14 می‌باشد. این سری آیفون، مانند دو نسل قبل چهار مدل آیفون جدید، آیفون 14، 14 پرو، 14 مکس و 14 پرومکس را معرفی کرده است. این کالای دیجیتال از شرکت اپل، دارای قطعات جدید و قدرتمندی می‌باشد. طراحی این مدل جدید نیز دچار تغییراتی شده که قابلیت‌های جذابی را ارائه می‌دهد. اما به طور کلی تغییرات و تفاوت‌های زیاد و چشمگیری را نسبت به سری‌های قبلی آیفون شاهد نخواهید بود. در مدل‌های این سری، اپل مدل مینی را حذف کرده و آیفون 14 مکس را جایگزین کرده است. برای خرید قسطی گوشي آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات کلی آیفون 14

با خرید آیفون 14 پرطرفدارترین کالای دیجیتال، یک گوشی مقاوم در برابر گرد و غبار و آب را خریداری کرده‌اید. صفحه نمایش این سری اپل دارای یک محافظ سرامیکی می‌باشد، که از ایجاد خط و خش جلوگیری می‌کند. مدل‌های 14 و 14 پرو دارای نمایشگرهای 6.1 اینچی و مدل 14 مکس و 14 پرومکس دارای نمایشگرهای 6.7 اینچی می‌باشند. این مدل در رنگ های بی نظیر آبی، بنفش، نیمه شب، نور ستاره و قرمز به بازار عرضه شده است. با خرید اقساطی گوشي آیفون 14 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

هنگام خرید این کالای دیجیتال می‌توانید آن را با حافظه‌های مختلف 128، 256 و 512 گیگابایتی خریداری کنید. با خرید آیفون 14 می‌توانید در مواقعی که اینترنت یا آنتن دهی مناسب وجود ندارد، تماس اضطراری با سرویس ماهواره‌ای برقرار کنید، این یکی از قابلیت‌های ویژه آیفون 14 می‌‎باشد. تراشه‌های داخلی سری جدید آیفون در هر چهار مدل ارتقا یافته و سرعت‌های سخت افزاری این گوشی را افزایش داده‌اند. با پیشرفت‌های سخت افزاری، گرافیک این مدل قدرتمندتر و پردازنده‌ها بهتر عمل خواهند کرد. این نکته نیز لازم به ذکر است که گوشی آیفون 14 ممکن است دارای محدودیت‌هایی باشد و مشخص نیست که قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید آن تا چه حد می‌توانند در دسترس کاربران ایرانی قرار بگیرند. با خرید قسطی گوشي آیفون 14 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

دوربین فوق العاده و باتری بی‌نظیر آیفون 14

مهمترین پیشرفت‌ها در این کالای دیجیتال معرفی شده در سال 2022، مربوط به دوربین‌های آن می‌باشد. وضوح تصویر در این مدل بهتر شده و در نور پایین، تصاویر بهتری را ارائه خواهد داد. دوربین جلو نیز دارای فوکوس خودکار بوده و می‌توانید سلفی‌های بهتر و واضح‌تری بگیرید. در نسخه‌های پرو آیفون 14 به دلیل وجود لنز 48 مگاپیکسلی، فریم دوربین‌ها بزرگتر شده‌اند. علاوه بر فریم دوربین، ناچ بالای نمایشگر از تغییرات مهم سری آیفون 14 می‌باشند. این کالای دیجیتال پرتوان، از یک باتری فوق العاده نیز برخوردار می‌باشد. می‌توان گفت ماندگاری باتری در این سری اپل، نسبت به سری‌های قبل پیشرفت داشته و عمر باتری یک ساعت بیشتر شده است. 

خرید اقساطی گوشي آیفون 14 در بزرگترین وب سایت اینترنتی

خرید قسطی گوشي آیفون 14، راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای خرید این مدل پرطرفدار می‌باشد. برای خرید آیفون 14 نسبت به دیگر گوشی‌های هوشمند، باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید. پرچمداران اپل به دلیل اینکه از بهترین و جدیدترین گوشی‌های هوشمند هستند، از ارزش خرید بالایی نیز برخوردارند. ویژگی‌های منحصر به فرد و طراحی‌های بی‌نظیر، علاقه مندان اپل را به خرید مدل‌های جدید ترغیب می‌کند. قیمت بالای سری جدید اپل، ممکن است بسیاری از علاقه مندان اپل را از خرید منصرف کند.

سایت قسطی کلاب، بزرگترین و بی‌نظیرترین سایت فروش نقدی و فروش قسطی در کشور می‌باشد که با فراهم کردن شرایط خرید اقساطی گوشي آیفون 14، امکان خرید را برای اکثر علاقه مندان به اپل فراهم کرده است. در این سایت می‌توانید با پرداخت مبلغ مشخص شده و شرایط منصفانه، خرید مقرون به صرفه ای را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام خرید، به سایت مراجعه کرده و با کارشناسان قسطی کلاب در تماس باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید تبلت هوآوی Mediapad T5

خرید تبلت هوآوی Mediapad T5
خرید تبلت هوآوی Mediapad T5 یکی از آن اقدامات مهم است که باید با دقت فراوان انجام شود که مشخص است نیاز به تحقیق و بررسی....