خرید اقساطی a11 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/1/28 19:24:28

برند سامسونگ در حوزه کالای دیجیتال توانمندی فوق العاده‌ای دارد. برای خرید اقساطی a11 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی a11 سامسونگ


معرفی کامل گوشی A11 سامسونگ 

سامسونگ برندی کره‌ای است و دفتر اصلی این شرکت در سئول واقع است. سامسونگ در زمینه‌های متعددی مانند تولید کالای دیجیتال، لوازم خانگی، موبایل فعالیت می‌کند. برای مشاهده و خرید قسطی a11 سامسونگ و انواع محصولات دیگر این برند، شما عزیزان می‌توانید به فروشگاه سایت ما مراجعه کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا یکی از موبایل‌های پرفروش این شرکت را با هم بررسی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید. 

سامسونگ در تاریخ 13 مارس 2020 به طور رسمی با تیزری اقدام به معرفی سری جدید گوشی‌های خود کرد. سری A گوشی‌های سامسونگ یکی از بهترین و پرطرفدارترین سری گوشی‌های تولیدی توسط این شرکت است. سامسونگ در نسخه یازدهم از سری A موبایل‌های خود از صفحه نمایشی 6.4 اینچی نوع  PLS LCD استفاده کرده است. استفاده از این نوع صفحه نمایش به دلیل کمتر شدن هزینه تمام شده برای خریدار می‌باشد. 

این صفحه نمایش توانایی پشتیبانی از رزولوشن 720 در 1560 پیکسلی را دارد که براساس اطلاعات رسمی اعلام شده از وبسایت سامسونگ تراکم پیکسلی این موبایل 268 پیکسل بر اینچ است. در نگاهی مقایسه‌ای، این موبایل نسبت به نسل قبلی خود در ابعادی بزرگتر و همچنین وزنی سنگین تر به بازارهای جهانی عرضه شد. جنس بدنه A11 از جنس پلاستیک فشرده می‌باشد. باز هم دلیل استفاده از پلاستیک به جای فلز و شیشه، کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کنندگان می‌باشد.

بررسی فنی گوشی سامسونگ

از جمله نکاتی که قبل از خرید قسطی a11 سامسونگ باید به آن توجه کنید تراشه‌های به کار رفته در آن است. اگر سامسونگ در قسمت‌های دیگر این گوشی سعی کرده تا از لوازم مقرون به صرفه استفاده کند، در این قسمت سنگ تمام گذاشته است! سامسونگ در A11 از تراشه‌ای 8 هسته‌ای با مشخصات 1.8 گیگاهرتز Cortex-A53، استفاده کرده است. پردازنده گرافیکی مورد استفاده در این موبایل از نوع Adreno 506 است. با نگاهی کلی به مشخصات سخت افزاری این موبایل می‌توان گفت که نسبت به قیمت آن، از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد.

گوشی‌های سامسونگ به عنوان دارندگان بهترین دوربین در میان موبایل‌های اندروید شناخته می‌شوند. دوربین پشت A11 متشکل از یک لنز واید 28 میلی متری بوده که مجهز به فناوری فوکوس خودکار می‌باشد. وجود این فناوری‌ها در کنار وضوح 13 مگاپیکسلی دوربین این گوشی همگی سبب می‌شود تا عکس و فیلمبرداری با این موبایل بسیار لذت بخش باشد. دوربین سلفی تعبیه شده در این سری از موبایل‌های سامسونگ 8 مگاپیکسلی است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080 با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه را دارد. 

از جمله ویژگی‌های مهم دیگری که قبل از خرید نقدی گوشی A11 سامسونگ باید به آن دقت کرد و سپس با توجه به نیازهای خودتان اقدام به خرید کنید، باتری موبایل مورد نظرتان است. باتری استفاده شده در A11 باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم یونی است. سامسونگ با قرار دادن شارژر فست شارژ 15 واتی توانسته تا زمان شارژ این موبایل را در برابر نسل قبلی این گوشی به طور چشمگیری کاهش دهد.

خرید قسطی a11 سامسونگ

فروشگاه قسطی کلاب در سال 1396 با هدف آسان تر کردن فرایند خرید برای شما هموطنان عزیز تاسیس شد. این فروشگاه با شعار آنلاین خرید کنید و اقساطی پرداخت کنید، اقدام به اضافه کردن قابلیت خرید اقساطی به فروشگاه خود کرد. در راستای تحقق این هدف، فروشگاه قسطی کلاب اقدام به ارائه طرح‌های متعدد فروش قسطی کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، در بعضی از طرح‌های فروشگاه ما، فروش محصولات به صورت از دم قسط است و نیازی به پیش پرداخت هم نمی‌باشد!

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی موبایل هواوی

 فروش قسطی موبایل هواوی
امروزه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، امکان فروش قسطی موبایل هواوی می تواند یک خبر خوب و خوشحال کننده برای خریداران این مدل از گوشی ها...

خرید اقساطی هنذفری شیائومی

خرید اقساطی هنذفری شیائومی
اگر به دنبال خرید یک هنذفری کاربردی و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی هنذفری شیائومی از بخش موبایل در دسته بندی...