خرید گوشی سامسونگ سری a

تاریخ انتشار:
1403/2/5 06:09:51

برند سامسونگ یکی از برترین برندهای دنیا است که موفقیت‌های زیادی در زمینه طراحی تلفن همراه به دست آورده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ سری a به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


خرید گوشی سامسونگ سری a


برند خوشنام سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از بهترین و موفق‌ترین برندهای دنیا است که در زمینه‌های مختلفی به طراحی و تولید محصولات متنوع می‌پردازد. برند سامسونگ در زمینه تولید لوازم خانگی و تلفن همراه فعالیت می‌کند و تا به امروز جز برترین برندهای دنیا بوده است. 

شرکت سامسونگ یکی از شرکت‌های موفق کره جنوبی است و محصولات خود را به تمامی نقاط دنیا صادر می‌کند. در این مقاله قصد داریم در مورد جدیدترین تلفن‌های همراه تولید شده توسط شرکت سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ سری a تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. از توجه شما سپاسگزاریم.

معرفی گوشی‌های سامسونگ سری A

برند سامسنوگ در آوریل سال 2020 از سری جدید تلفن‌های همراه خود رونمایی کرده است. شرکت سامسونگ با رونمایی از تلفن‌های همراه سری A دریچه‌ای جدید به دنیای تکنولوژی باز کرده است.

گوشی‌های سری A سامسونگ دارای تنوع بسیار زیادی می‌باشند و از قیمت قابل قبولی برخوردار هستند. مدل‌های گوشی سامسونگ سری a به شرح زیر می‌باشد:

_ مدل گلکسی a01

_  مدل گلکسی a10

_ مدل گلکسی a11

_ مدل گلکسی a21

_ مدل گلکسی a30

 _مدل گلکسی a51

_ مدل گلکسی a70

_ مدل گلکسی a71

همانطور که مطالعه کردید، تلفن‌های همراه سامسونگ سری a از تنوع بالایی برخوردار می‌باشند و شما طبق نیاز و هزینه مد نظرتان، می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

اگر به دنبال یک فروشگاه آنلاین معتبر برای خرید هستید، توصیه ما به شما خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ سری a از قسطی کلاب است. با خرید از قسطی کلاب تجربه یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

بررسی گوشی a71 سامسونگ

همانطور که اطلاع دارید، جدیدترین گوشی سری a سامسونگ، مدل گلکسی a71 می‌باشد که بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. گوشی گلکسی a71 سامسونگ دارای یکی از بزرگترین صفحه نمایشگرها می‌باشد و اندازه آن نزدیک به 6.7 اینچ است. گوشی a71 سامسونگ از لحاظ اندازه فرق چندانی با گوشی‌های نوت سامسونگ ندارد و بسیار منحصر به فرد طراحی شده است.

پس اگر به تلفن‌های همراه بزرگ علاقه‌مند هستید به سراغ خرید گوشی a71 بروید از داشتن یک گوشی باکیفیت و بزرگ لذت ببرید. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ سری a به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق را تجربه کنید.

ویژگی‌های فوق‌العاده گوشی a71 سامسونگ

در طراحی ظاهری گوشی گلکسی a71 سامسونگ، ظرافت بی‌نظیری شکل گرفته است. جالب است بدانید که بیشتر از 87 درصد از صفحه نمایشگر، مخصوص صفحه نمایش است و دیگر مانند گلکسی a70 از ناچ قطره‌ای شکل خبری نیست، بلکه جایگاه دوربین سلفی مانند یک نقطه قرار گرفته است و از لحاظ ظاهری، گوشی a71 شبیه به گوشی‌های بالا رده و نوت‌های سامسونگ می‌باشد. 

اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ سری a دارید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

باتری قدرتمند گوشی سری a سامسونگ

گوشی سری a سامسونگ دارای یکی از قدرتمندترین باتری‌های دنیا است و ظرفیتی برابر با 4500 میلی‌آمپر دارد. جالب است بدانید که با یکبار شارژ کردن تلفن همراه می‌توانید، 16 ساعت وب‌گردی، 24 ساعت تماشای فیلم، 107 ساعت گوش دادن به موسیقی و 42 ساعت مکالمه با تلفن را انجام دهید و نگران خالی شدن شارژ باتری خود نباشید. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ سری a به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات بی‌نظیر ساعت بهره‌مند شوید.

شرایط خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ سری a از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و برترین سایت‌های فروش آنلاین در کشور می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. شرایط خرید از قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی است.

شما با توجه به شرایط مالی خود می‌توانید یکی از این دو روش را برای خرید از قسطی کلاب انتخاب کنید. با خرید نقدی گوشی سامسونگ سری a از قسطی کلاب، یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مانیتور هوشمند سامسونگ

خرید اقساطی مانیتور هوشمند سامسونگ
مانیتورها امروزه استفاده‌‎ها و کاربردهای حرفه‌ای بسیاری دارند و انتخاب آن‌ها سخت تر از گذشته شده است. برای خرید اقساطی مانیتور هوشمند...

خرید قسطی گوشی می 11 شیائومی

خرید قسطی گوشی می 11 شیائومی
برند شیائومی جز برترین برندهای کره جنوبی می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی می 11 شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...