خرید اقساطی کامپیوتر ام اس آی

تاریخ انتشار:
1403/2/17 07:03:29

برند Msi یکی از بهترین برندهای تولیدکننده کالاهایی دیجیتالی در دنیا است که در ایران طرفداران زیادی دارد. برای خرید اقساطی کامپیوتر ام اس آی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی کامپیوتر ام اس آی

معرفی شرکت ام اس آی 

کمپانی ام اس آی، سازنده قوی‌ترین و بهترین سیستم‌های شخصی کامپیوتری می‌باشد. این شرکت که با نام اصلی و کامل ماکرو استار اینترنشنال ثبت شده ‌است، با اسم اختصاری به نام MSI شناخته می‌شود.

این شرکت، یک شرکت تایوانی می‌باشد که عمده فعالیت آن در زمینه طراحی و تولید رایانه‌های شخصی و تجهیزات الکترونیکی می‌باشد. همچنین این شرکت از بزرگترین شرکت‌های سازنده مادربرد در دنیا است. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر ام اس آی مطلع گردید. 

محصولات شرکت ام اس آی 

از محصولات تولید شده توسط این شرکت می‌توان به ساخت انواع مادربرد، سرور، کارت گرافیک، کامپیوتر، لپ‌تاپ، مموری و ام پی تری اشاره کرد. در ادامه سعی داریم تا به شرایط خرید اقساطی کامپیوتر ام اس آی بپردازیم. 

کامپیوتر ام اس آی 

در سال ۲۰۱۲ بود که این شرکت تایوانی از اولین کامپیوترهای همه کاره خود یا به اصطلاح رایج all in one رونمایی کرد. این کامپیوترها که با نام تجاری Wind Top AE2081G شناخته می‌شدند، با ورود خود به عرصه تکنولوژی سر و صدایی به راه انداختند. 

کامپیوترهای همه کاره ام اس آی، با صفحه نمایشگر ۲۲ اینچی خود، گامی فراتر را در زمینه طراحی و ساخت سیستم‌های همه کاره کامپیوتری در جهان گذاشته‌اند. کیفیت نمایشگر این کامپیوتر‌ها با استفاده از پنل LED بسیار فراتر از HD می‌باشد.

کمپانی ام اس آی تمام تلاش خود را کرده‌ است تا محصولی را بسازد که در صحنه جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد و سبب ساز پیشرفت نوآوری، علم و تکنولوژی گردد. در ادامه برای خرید کامپیوتر ام اس آی همراه باشید. 

جدیدترین کامپیوتر‌های همه کاره ام اس آی 

از جدیترین سیستم‌های کامپیوتری all in one شرکت ام اس آی می‌توان به مدل Pro 20 EXT 7M- N که دارای صفحه نمایشگر ۱۹.۵ اینچی است اشاره کرد. این سیستم در دو رنگ مشکی و سفید طراحی شده ‌است. 

ظرفیت حافظه داخلی آن یک ترابایت می‌باشد و ظرفیت حافظه رم آن ۸ گیگابایت است. سری پردازنده به کار رفته در این سیستم کامپیوتری، corei 7 می‌باشد، دقت این صفحه نمایشگر 900 × 1600 است و دارای صفحه نمایشگر لمسی می‌باشد. 

همچنین در وزن ۶ کیلو و نهصد گرم تعبیه شده‌ است. هنگام خرید این دستگاه، به همراه مانیتور همه کاره، به شما ماوس و کیبورد همراه هم تعلق می‌گیرد. در ادامه برای خرید اقساطی کامپیوتر ام اس آی همراه قسطی کلاب باشید. 

خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر ام اس آی 

ممکن است شما نیز مانند تعدادی از مردم جامعه ترجیح بدهید که به جا خرید یکجا و نقدی سیستم کامپیوتری همه کاره ام اس آی، از شرایط خرید اقساطی سود ببرید. 

در شرایط خرید اقساطی شما می‌توانید در ازای پرداخت مبلغ اولیه با عنوان پیش پرداخت، شروع به خرید محصولات مورد نظر خود کنید و طی چندین ماه به راحتی بازپرداخت اقساط خود را انجام دهید.

به همین منظور سایت اینترنتی قسطی کلاب، شرایطی را برای پرداخت اقساطی مطرح کرده‌است که مشتریان می‌توانند به راحتی از این سامانه اینترنتی خریدهای خود را انجام داده و رضایت خاطر داشته باشند. برای آگاهی از شرایط خرید اقساطی کامپیوتر ام اس آی، پاراگراف آخر را مطالعه نمایید. 

خرید از سایت قسطی کلاب 

شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر ام اس آی، از طریق سایت اینترنتی قسطی کلاب اقدام نمایید. سایت اینترنتی قسطی کلاب با قرار دادن شرایط اقساطی ویژه خود به کمک تمام اقشار جامعه با هر سطح از درآمدی آمده ‌است. 

در شرایط خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب شما می‌توانیدبا انتخاب یکی از دو روش، خرید از بای چک یا خرید از لیزینگ خرید قسطی خود را تکمیل کنید.

در این شرایط از خرید شما قادر خواهید بود که به راحتی هرآنچه نیاز دارید را خریداری کرده و با سود بسیار پایین شروع به بازپرداخت اقساط خود نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ایرپاد

فروش اقساطی ایرپاد
ایرپاد یکی از کاربردی‌ترین محصولات شرکت اپل می‌باشد که هر ساله فروش بالایی را برای این کمپانی به ارمغان می‌آورد. برای خرید اقساطی ایرپاد به...

خرید قسطی گوشی ناتینگ

خرید قسطی گوشی ناتینگ
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی ناتینگ با شرایطی استثنایی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...