فروش قسطي موبایل سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/31 17:27:37

برند سامسونگ معروف‌ترین کمپانی تولید کننده محصولات دیجیتالی است که در زمینه تلفن همراه بسیار موفق عمل کرده است. برای خرید قسطي موبایل سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطي موبایل سامسونگ

معرفی موبایل سامسونگ A02

همیشه لازم نیست تا با صرف هزینه‌های زیاد، یک گوشی پرچمدار یا میان رده را خریداری کنید. گاهی لازم است تنها یک گوشی داشته باشیم که پاسخگوی تمامی نیازهای روزمره ما باشد، در عین حال که قیمت و کیفیتی مناسب داشته باشند. قابلیت خرید اقساطي موبایل سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

خصوصیات ظاهری بدنه

بدنه این گوشی از جنس پلاستیک است و بر روی نمایشگر نیز نوعی شیشه پوشانده شده است. هر چند که پیشنهاد می‌شود تا برای استفاده از این گوشی حتما از یک گلس محافظ و یا کیف موبایل استفاده کنید. 

ابعاد بدنه این گوشی برابر با 141.6 × 71 × 9.1 میلی‌متر مکعب و وزن آن 142 گرم است. این گوشی در تنوع رنگی طلایی، مشکی، آبی و قرمز به بازار عرضه شده است. با خرید اقساطي موبایل سامسونگ جوابگوی کارهای روزانه‌تان باشید!

خصوصیات نمایشگر

صفحه نمایش این اسمارتفون از تکنولوژی IPS و TFT برخوردار می‌باشد. رزولوشن تصویر نیز 960 در 540 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن چیزی در حدود 220 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. قسمت بالا و پایین نمایشگر حاشیه‌های ضخیمی دارد. بنابراین نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود 68.6 درصد است.

مشخصات نرم افزاری

سیستم عامل به کار رفته در این تلفن هوشمند، یک نسخه از اندروید 8 ادیشن گو می‌باشد. این سیستم عامل در مقایسه با سایر سیستم عامل‌های اندرویدی سبک‌تر است. با خرید اقساطي موبایل سامسونگ یک دستگاه تلفن برای پاسخگویی نیازهای روزمره خود داشته باشید.

مشخصات سخت افزاری

تراشه 14 نانومتری بکار رفته در این دستگاه اگزینوس 7870 می‌باشد. این پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاربردی 1.6 گیگاهرتزی عمل می‌کند و پردازنده گرافیکی مدل Mali-T830 می‌باشد. 

این پردازنده گرافیکی به آنالیز و تحلیل داده‌های گرافیکی دستگاه می‌پردازد. میزان رم موجود در این سیستم تنها یک گیگابایت است. البته حافظه داخلی در دو نسخه متفاوت 8 و 16 گیگابایتی تولید و به بازار عرضه شده است. البته به دلیل پر شدن سریع حافظه یک اسلات حافظه جانبی هم در دستگاه قرار گرفته است.

دوربین اصلی و سلفی

این اسمارتفون دارای دو دوربین 5 مگاپیکسلی است که یکی در نمایشگر به عنوان سلفی و دیگری در پنل پشتی به عنوان دوربین اصلی قرار گرفته‌اند. ناگفته نماند که دوربین اصلی قابلیت‌های زیادی دارد.

برای مثال قابلیت فوکوس خودکار، برخورداری از قابلیت HDR و امکان ضبط ویدیوها با کیفیت فول اچ دی را ساپورت می‌کند. این لنز در قسمت بالا و سمت چپ پنل پشتی جاسازی شده است و در زیر آن نیز یک فلش ال ای دی اختصاصی قرار دارد. با خرید اقساطي موبایل سامسونگ نیازهای ضروریتان را برآوده سازید.

خصوصیات باتری

در این دستگاه هوشمند از یک باتری لیتیوم یونی به ظرفیت 2600 میلی‌آمپرساعت بهره‌مند هستیم. اگر یک استفاده معمولی داشته باشید، با یکبار شارژ کردن این دستگاه، می‌توانید به اندازه یک روز کامل از آن استفاده کنید. 

به این نکته نیز توجه داشته باشید که شارژر این دستگاه از نوع پرسرعت نمی‌باشد. بلکه یک سوکت microUSB قرار گرفته است که بر خلاف سوکت‌های تایپ سی یک گذرگاه قدیمی می‌باشد. شارژ کامل در این گوشی چیزی در حدود 80 دقیقه زمان خواهد برد.

جمع‌بندی

در کل اگر بخواهیم یک جمع‌بندی انجام دهید، این گوشی را به عنوان یک گوشی ارزان قیمت و کار راه انداز برآورد می‌کنیم. اصلی‌ترین نقطه مثبت این دستگاه، قیمت ارزان آن می‌باشد. 

البته با توجه به قیمت گوشی بقیه امکانات هم مناسب برآورد می‌شود. با خرید اقساطي موبایل سامسونگ یک محصول مقرون به صرفه و مناسب خریداری نمایید.

پیشنهاد خرید موبایل سامسونگ A02

برای تهیه این گوشی مناسب برای نیازمندی‌های معمولی و روزمره به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این فروشگاه اینترنتی لیزینگ‌هایی وجود دارند تا بتوانید به راحتی از فروشگاه وام بگیرید و چند روز بعد کالای دیجیتالی مورد نظرتان را سفارش دهید. توصیه ما به شما خرید اقساطي موبایل سامسونگ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پرینتر لیزری اچ پی

خرید اقساطی پرینتر لیزری اچ پی
اگر تمایل به خرید اقساطی پرینتر لیزری اچ پی دارید به بخش پرینتر و کپی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید اقساطی گوشی گلکسی زد فولد 4

خرید اقساطی گوشی گلکسی زد فولد 4
گوشی متفاوت و منحصر به فرد z fold 4 را می‌توان یکی از برترین محصولات سامسونگ نامید. برای خرید اقساطی گوشی گلکسی زد فولد 4 به بخش...