خرید قسطی تلویزیون daewoo

تاریخ انتشار:
1403/2/25 13:42:43

تلویزیون وسیله بسیار مهمی در هر خانه و محیط کاری است. بنابراین بهتر است در هنگام خرید تلویزیون دقت ویژه‌ای داشته باشید. برای خرید قسطی تلویزیون daewoo به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تلویزیون daewoo


تلویزیون دوو مدل DLE-43K4400

برند دوو آشنای دیروزی که به تولیدات لوازم خانگی فعالیت داشت و کالاهایی با کیفیت به بازار عرضه می‌کرد، امروزه توانسته است تا نسل متمایزی از تلویزیون‌های تخت را تولید کند. طراحان حرفه‌ای این شرکت، تلاش می‌کنند تا تلویزیونی کارا با طراحی ظریف و در رنگ زیبای نوک مدادی تولید کنند. 

این دستگاه با طراحی حاشیه بسیار باریک طراحی شده است تا ظرافت بیشتری داشته باشد و مورد پسند افراد زیادی قرار گیرد. قابلیت خرید اقساطی تلویزیون daewoo در قسطی‌کلاب فراهم شده است.

ویژگی‌های نمایشگر

این تلویزیون 43 اینچی، صفحه‌ای تخت دارد و از تکنولوژی LED استفاده می‌کند. رزولوشن صفحه 1920 در 1080 پیکسل است و کیفیت فول اچ دی دارد. 

نسبت تصویر تصویر به صفحه 16:9 می‌باشد. قابلیت انطباق 1000 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 5 میلی ثانیه است. همچنین، دارای ساختار پنل IPS با زاویه 178 درجه می‌باشد.

وزن این دستگاه بدون پایه‌ها 6.6 کیلوگرم و با احتساب پایه‌ها 6.7 کیلوگرم است. یکی از نقاط مثبت موجود در این تلویزیون، داشتن محافظ چشم است که سبب می‌شود بدون آسیب دیدن چشم‌ها تصاویر را به خوبی مشاهده کنید.

گیرنده دیجیتالی و قفل کودک

این دستگاه تلویزیونی دارای گیرنده دیجیتالی از نوع تیونر DVB-T2 است. بنابراین، می‌توانید به کمک آن از مزیت تماشای تمامی شبکه‌های استانی برخوردار شوید.

همچنین، تلویزیون دارای قفل کودک است و شما را قادر می‌سازد تا تنظیماتش را جهت ایمن بودن کودکان از تماشای برنامه‌هایی که مربوط به بزرگسالان است، فعال نمایید. با خرید قسطی تلویزیون daewoo تمامی شبکه‎‌های داخلی را رصد کنید!

گذرگاه‌ها، ورودی و خروجی

این تلویزیون دارای دو عدد درگاه USB، سه درگاه HDMI، یک کامپوزیت و یک کامپوننت است. همچنین، دارای ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال و خروجی هدفون است.

از طرفی، خروجی صدای دیجیتالی از نوع کواکسیال است. از جمله قابلیت‌های موجود در این تلویزیون قابلیت MHL و قابلیت ARC است. با خرید قسطی تلویزیون daewoo همیشه به همه چیز متصل شوید!

فناوری MHL

MHL فرم کوتاه شده عبارت Mobile High-Definition Link می‎باشد. این فناوری به شما کمک می‌کند تا بتوانید تصاویر موجود در گوشی همراه خود و یا تبلتتان را با ابعادی بزرگتر بر روی صفحه نمایش تلویزیون‌های اچ دی به نمایش بگذارید.

در واقع سبب می‌شود تا اسمارتفونتان تبدیل به یک سینمای خانوادگی گردد. همچنین، صدا و تصویر با کیفیتی فرا واقعی به تلویزیون منتقل می‌شود. علاوه بر این، می‌توانید تجربه بازی‌های آنلاین را به صورتی مهیج و جالب‌تر از پیش داشته باشید.

سیستم صوتی

این تلویزیون دو کاناله دارای دو بلندگو با توان خروجی 10 وات می‌باشد. بنابراین، توان خروجی کلی صدا در تلویزیون 20 وات است. این تلویزیون از استانداردهای صوتی Dolby Digital و Virtual Surround پشتیبانی می‌کند. محل قرارگیری بلندگوها در قسمت لبه پایین کابینت پشت است. با خرید اقساطی تلویزیون daewoo کیفیت صدا را طور دیگری تجربه نمایید!

قابلیت‌های دیگر

این دستگاه علاوه بر اینکه پایه رومیزی دارد، قابلیت اتصال به دیوار دارد. همچنین، دارای خصوصیات ویژه‌ای است. برای مثال قابلیت‌هایی مانند ضبط تصاویر بر روی حافظه جانبی، قابلیت ماشین زمان، وجود راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها، قابلیت خاموش شدن به صورت خودکار، امکان جستجوی خودکار کانال و وجود تلتکس دارد. 

همچنین برای سهولت استفاده در این دستگاه، از یک ریموت کنترلی استفاده می‌شود تا به راحتی بتوانید از امکانات آن برخوردار شوید. این تلویزیون دارای یک ضمانت دو ساله است و به راحتی نصب می‌شود.

ضبط تصاویر بر روی حافظه

قابلیت PVR کمک می‌کند تا بتوانید با یک ضبط کننده شخصی تصویر، هر کاری را انجام دهید. بر روی فلش خود، فیلم‌های مورد علاقه‌تان را ضبط کنید، حتی محتوای در حال پخش را بر روی حافظه جانبی بریزید و از قابلیت‌های ویژه تلویزیون لذت فراوانی ببرید. با خرید قسطی تلویزیون daewoo صحنه‌های فوتبالی محبوبتان را ذخیره‌سازی کنید!

خرید تلویزیون دوو قسطی

برای خرید این محصول مناسب می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما از خدمات اقساطی موجود در این فروشگاه بهره‌مند شوید. 

از یکی از چهار لیزینگ موجود در این سایت اقدام به گرفتن وام کنید و چند روز بعد تلویزیون محبوبتان را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما، خرید اقساطی تلویزیون daewoo از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباسشویی آبسال

خرید قسطی ماشین لباسشویی آبسال
برند ایرانی و موفق آبسال یکی از شناخته شده‌ترین برندهای کشور است که محصولات باکیفیت و عالی طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی ...

خرید ماشین لباسشویی

خرید ماشین لباسشویی
ماشین لباسشویی یکی از لوازم اساسی و مهم در آشپزخانه می باشد. برای خرید ماشین لباسشویی با شرایط اقساطی به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی....