خرید اقساطی A32 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 15:36:46

یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ بی شک مدل a32 می‌باشد. برای خرید اقساطی A32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی A32 سامسونگ


گوشی Galaxy A32 سامسونگ

شرایط خرید قسطی A32 سامسونگ چیست؟ گوشی A32 سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟ معتبرترین فروشگاه خرید اقساطی کالای دیجیتال کجا است؟‌ سامسونگ یکی از بهترین شرکت‌های سازنده کالای‌های دیجیتال است که در سال‌های اخیر گوشی‌های خوب و اقتصادی را تولید کرده است. یکی از این گوشی‌ها A32 سامسونگ است که در این مطلب به ویژگی‌های آن اشاره می‌کنیم.

طراحی

یکی از مهمترین مولفه‌های یک کالای دیجیتال، طراحی مناسب و خوش دست بودن آن است. این موضوع به اندازه‌ای اهمیت دارد که کاربران هنگام خرید گوشی ویژگی‌های ظاهری آن را بررسی می‌کنند. سامسونگ تلاش کرده است تا هنگام طراحی گوشی A32 سامسونگ، سادگی و زیبایی را به کار ببرد. طبق معمول پنل پشتی از بدنه پلاستیکی بهره گرفته که وزن گوشی را تا حد قابل قبولی سبک می‌کند. وجود نمایشگر 6.4 اینچی نیز لذت استفاده از یک گوشی اقتصادی را دو چندان کرده است.

از دیگر بخش‌های طراحی این گوشی می‌توان به دوربین سلفی موجود در ناچ و اسپیکر مکالمه اشاره کرد که بخش کوچکی از صفحه نمایش گوشی را به خود اختصاص داده‌اند. با این وجود باید جذابیت A32 سامسونگ را در پنل پشتی آن جستجو کرد. وجود چهار دوربین در پنل پشتی، می‌تواند هر کاربری را برای خرید گوشی ترغیب نماید. برای خرید اقساطی A32 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در لبه چپ گوشی خشاب کارت حافظه و سیم کارت و در لبه راست نیز دکمه پاور و تنظیم صدا را می‌توان مشاهده کرد. با این تفاسیر A32 به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه، نمره خوبی را از طراحی دریافت خواهد کرد.

سخت افزار A32

استفاده از یک پردازنده هشت هسته‌ای و سیستم عامل اندروید 11 در ساخت گوشی، استفاده از آن را دلچسب کرده است. گوشی A32 سامسونگ این قابلیت را دارد که تمام کارهای روزمره شما را تا حدود زیادی انجام دهد. فعالیت‌هایی مانند استفاده از اینترنت، اجرای بازی‌های معمولی و بهره مندی از نرم افزارهای نسبتا سنگین، با خرید قسطی A32 سامسونگ نیز امکان پذیر خواهد بود.

لذت استفاده از صفحه نمایش خوب

با افزایش زمان استفاده از گوشی، صفحه نمایش یکی از مهمترین بخش‌های گوشی خواهد بود. سامسونگ در این زمینه عملکرد بسیار مثبتی داشته است. استفاده از صفحه نمایش بسیار خوب و رزولوشن مناسب، نور قابل قبول صفحه و استفاده از قابلیت نمایش فول اچ دی، از گوشی A32 محصول خوبی ساخته است. 

امنیت و باتری

برای افزایش امنیت گوشی از یک حسگر اثر انگشت خوب استفاده شده است که در عین کارایی سرعت خوبی دارد. با وجود اینکه این گوشی در لیست گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نیست، اما خرید اقساطی آن به صرفه خواهد بود چرا که قابلیت‌های خوبی را برای کاربران خواهد داشت. برای خرید اقساطی A32 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

سامسونگ برای ساخت گوشی A32 باتری 5000 میلی‌آمپری را استفاده کرده است. با استفاده از توان این باتری می‌توان یک شبانه روز کامل را به مکالمه، تماشا ویدیو گذراند. پس از یک روز گوشی نیازمند شارژدهی خواهد بود که زمان خوبی محسوب می‌شود. 

خرید قسطی A32 سامسونگ از قسطی کلاب

یکی از معتبرترین مراکز فروش‌ قسطی گوشی، فروشگاه قسطی کلاب است. قسطی کلاب کالای دیجیتال و انواع گوشی‌های هوشمند را، با نازلترین قیمت یه مشتریان گرامی عرضه می‌کند. علاوه بر خرید نقدی، امکان خرید اقساطی نیز از سایت قسطی کلاب وجود خواهد داشت. شرایط خرید قسطی کالاها به طور کامل در سایت بررسی شده است.

با استفاده از خرید قسطی، امکان خرید اقتصادی گوشی فراهم خواهد بود. به علاوه شیوه پرداخت اقساط برای خریداران تسهیل شده است. اهداف ما، تضمین کیفیت و جلب رضایت مشتری است. لذا فروش قسطی گوشی را برای افزایش رضایت و تسهیل خرید شما در نظر گرفته‌ایم. با خرید اقساطی A32 سامسونگ از وبسایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی nova 9 se

خرید قسطی گوشی nova 9 se
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی nova 9 se دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی JBL

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی JBL
اگر به دنبال بهترین برند اسپیکر هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی JBL از بخش اسپیکر و بلندگو در دسته بندی کالای...