خرید اقساطی موبایل سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:08:29

سامسونگ را می توان یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار نام برد که در عین اینکه قابلیت های بسیار خوبی ارائه می دهد، از قیمت نسبتاً بالایی نیز برخوردار است. برای خرید قسطی انواع گوشی های سامسونگ می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.
خرید اقساطی موبایل سامسونگ

اطلاعاتی  درباره خرید گوشی موبایل 

خرید اقساطی موبایل سامسونگ یکی از جذاب ترین پیشنهادات سایت قسطی کلاب به شما مشتریان عزیز است. در این طرح شما می توانید انواع گوشی های مختلف و متفاوت سامسونگ را تحت شرایط خاص و به صورت تمام قسط خریداری کرده و استفاده کنید. در این مقاله ابتدا شرایط و مزایای خرید اقساطی گوشی های سامسونگ و سپس به شرایط خرید قسطی یکی از پرفروش ترین مدل های برند سامسونگ اشاره می کنیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

طرح خرید اقساطی موبایل سامسونگ

برند گوشی سامسونگ بدون شک محبوب ترین و برترین برند مورد استفاده در بازار تلفن های همراه در ایران است. سامسونگ به دلیل تنوع فوق العاده بالا در ارائه محصولات خود به صورت سالیانه به بازار ایران، شهرت و محبوبیت فراوانی پیداکرده است به طوری که بدون رقیب در میان کاربران ایرانی تلفن های همراه چندین سال است که در صدر برند های تلفن همراه قرار دارد.

در سال 97 و به دنبال شوک ارزی شدید به بازار، قیمت گوشی های برند سامسونگ نیز به صورت ناخواسته به دو تا سه برابر قیمت قبلی افزایش یافت. این افزایش قیمت شدید باعث شده است تا توانایی اکثریت و توده افراد جامعه در خرید انواع قابل و با کیفیت موبایل سامسونگ به شدت کاهش پیدا کند. در چنین شرایطی، فروشندگان به دلیل افزایش مستمر قیمت ها هیچ ریسکی نکرده و برای جلوگیری از متضرر شدن، فقط به خرید نقدی راضی می شوند.

این شرایط کار را برای شما سخت می کند. اما باید بدانید که فروشگاه قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مراجع فروش کالاهای قسطی در ایران، با درک نیاز شما به این ابزار مهم و کارآمد در دنیای ارتباطی امروز، اقدام به ارائه طرح خرید اقساطی موبایل سامسونگ می کند. در این طرح شما با شرایط ویژه و فوق العاده قادر خواهید بود تا انواع مدل های گران و ارزان این برند را به صورت اقساطی از مجموعه قسطی کلاب خریداری نمایید.

مزایای خرید اقساطی موبایل سامسونگ

خرید اقساطی گوشی سامسونگ نسبت به خرید نقدی دارای مزایای فراوانی است. در خرید اقساطی شما قادر خواهید بود تا با استفاده از شرایط پرداخت ویژه، پول خود را در دراز مدت برای گوشی پرداخت کنید. مزایای مهم و اصلی در این طرح عبارتند از:

  • در صورت خرید اقساطی شما می توانید پولی که قرار است به صورت یکجا برای خرید موبایل سامسونگ هزینه کنید را ذخیره کرده و به تناوب و در طول ماه ها برای این منظور بپردازید.
  • در این طرح خرید اقساطی موبایل سامسونگ که توسط قسطی کلاب برای شما ارائه می شود، می توانید با کمترین ضمانت ها و همچنین تفاوت نسبت به حالت نقدی، محصول خود را خرید کنید.
  • محدودیتی در تعداد گوشی های اقساطی خرید شده توسط شما وجود ندارد.
  • با شرکت در این طرح عملا بدون پرداخت هزینه، از روز اول گوشی را در اختیار خواهید داشت!

پرفروش ترین گوشی موبایل سامسونگ در طرح خرید اقساطی قسطی کلاب

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A7 2018 ظرفیت 128 گیگابایت، محبوب ترین گوشی به فروش رسیده در این طرح است. مشخصات مهم این گوشی را در این قسمت برای شما آورده ایم:

  • تک  سیم کارت (نانو سیم کارت)/دوگانه سیم کارت (نانو سیم کارت، استندبای دوگانه)
  • صفحه نمایش 6 اینچی
  • صفحه نمایش لمسی
  • رزولوشن تصویر 2220*1080 پیکسلی
  • دارای قابلیت چند لمسی
  • رم 6/4 گیگابایتی
  • کارت حافظه جانبی micro SD تا 512 گیگابایت (اسلات اختصاصی)
  • دوربین 24+8+5  مگاپیکسل
  • شبکه های ارتباطی 2G،3G،4G
  • باتری غیر قابل تعویض Li-Ion 3300 mAh battery

با بالا رفتن قیمت ارز قیمت گوشی های موبایل سامسونگ نیز تا حد زیادی بالا رفته است و اغلب علاقه مندان به این گوشی ها توان خرید نقدی آن را ندارند. شما در طرح خرید اقساطی موبایل سامسونگ می توانید این گوشی را با اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه و بدون پیش پرداخت خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي m23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشي m23 سامسونگ
با خرید اقساطی گوشي m23 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب، یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید. ...

خرید گوشی

خرید گوشی
خرید گوشی برای بسیاری از خریداران یک پروسه دشوار و زمان بر تلقی می گردد. چراکه خریداران در صورت عدم آشنایی با قابلیت ها و عملکرد گوشی های هوشمند...