ماشین لباسشویی پاکشوما قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/5 13:42:51

برند پاکشوما جز برترین برندهای ایرانی است که در سال‌های اخیر با شرکت‌های اروپایی ادغام شده و تنوع و کیفیت بالایی به محصولات خود داده است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ماشین لباسشویی پاکشوما قسطی


کمپانی پاکشوما 

لباسشویی یکی از ملزومات مهم در خانه است. بنابراین برای خرید آن باید به موارد زیادی توجه کنیم. برای نمونه برنامه‌های شستشو، نوع باز شدن درب، اتوماتیک بودن دستگاه، وجود صفحه نمایشگر، میزان مصرف انرژی، مدل و قیمت از جمله موارد مهمی است که باید رعایت شود.

در ادامه به چند مدل پر فروش از محصولات لباسشویی پاکشوما اشاره می‌کنیم. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما از تولیدات باكیفیت داخلی حمایت نمایید. 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI 94401 

این ماشین لباسشویی فوق‌العاده دارای ظرفیت 9 کیلوگرمی است. درب آن از سمت جلو باز می‌شود. دارای 16 برنامه اصلی و 6 برنامه کمکی برای شستشو است. در این مدل، ورودی مستقلی برای آب سرد و آب گرم وجود دارد.

یکی از قابلیت‌های موجود در این ماشین لباسشویی، قابلیت تاخیر در زمان شستشو تا 24 ساعت می‌باشد. به علاوه، این ماشین قابلیت آبکشی بیشتر لباس‌ها را دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های موجود در آن، قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو است.

از دیگر قابلیت‌های آن، امکان شستشو با اتوکشی است. این قابلیت، تنظیم دمای آب بین 20 تا 90 درجه دارد. به علاوه می‌توانید سرعت دور خشک‌کن را بین 600 تا 1400 دور در دقیقه تنظیم نمایید. یکی از برنامه‌های شستشوی آن مربوط به لباس‌های کتان یا نخ است.

به علاوه قابلیت شستشوی پرسرعت 15 دقیقه‌ای، شستشوی لباس‌های ظریف، لباس‌های رنگی و لباس‌های کودک و ورزشی را نیز دارد. یک برنامه شستشوی مخصوص نیز برای تمیز کردن اتوماتیک محفظه است. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما لباس‌هایی در حد درخشیدن داشته باشید. 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFI-83405 

این ماشین لباسشویی نیز در دو رنگ زیبای سفید و نقره‌ای به بازار عرضه شده است. یکی از مزایای آن درجه مصرف انرژی A++ است که کمک می‌کند تا در مصرف برق و آب صرفه جویی به عمل آید. 

این ماشین دارای قابلیت اضافه کردن لباس در زمان شستشو می‌باشد. از نظر صدا نیز بسیار کم سر و صدا است و دارای 16 برنامه شستشوی اصلی و 6 برنامه کمکی است. 

این ماشین لباسشویی دارای قفل کودک است و مجهز به دو شیر آب سرد و گرم می‌باشد. سرعت چرخش موتور آن 1400 دور در دقیقه است. در این ماشین لباسشویی از موتور اینورتر استفاده شده است. این موتور دارای برق مصرفی پایین و عمری ماندگار است.

ظرفیت شستشوی ماشین لباسشویی 8 کیلوگرم می‌باشد. در این ماشین نیز می‌توانید برنامه‌هایی مانند شستشوی لباس‌های نخی و کتان، شستشوی ملحفه و روتختی، شستشوی سریع، شستشوی لباس‌های ضخمی، لباس‌های کودک را نیز داشته باشید. این ماشین نیز از جلو به سمت چپ باز می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما كیفیت و اقتدار ایرانی را تجربه كنید. 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94407 

این ماشین لباسشویی از موتور یونیورسال برخوردار است. دارای درب از جلو می‌باشد و سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه است. این مدل مجهز به بخار شو و قفل کودک است.

رتبه انرژی آن A+++ است و در دو رنگ زیبای سفید و سیلور عرضه شده است. این محصول دارای 24 ماه گارانتی است. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما محصولاتی داخلی و درجه یک داشته باشید. 

این ماشین از قابلیت‌های ویژه‌ای مانند قابلیت تاخیر در زمان شستشو، قابلیت آبکشی اضافه، قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن، تنظیم دمای آب، اضافه کردن لباس در حین شستشو، برنامه شستشوی ملحفه، شستشوی لباس‌های نخی و کتان، شستشوی سریع، شستشوی لباس‌های ضخیم، لباس‌های رنگی، کودک، ورزشی و هم‌چنین، از برنامه شستشوی خودکار محفظه برخوردار است. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما تفاوت را حس نمایید. 

ماشین لباسشویی پاکشوما قسطی 

در صورتی که مایل به تهیه یک لباسشویی باكیفیت هستید به شما توصیه می‌کنیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلتفرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباس شویی بست

خرید اقساطی ماشین لباس شویی بست
برند بست یکی از برندهای موفق در ایران می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی بست به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...

پلوپز اقساطی

پلوپز اقساطی
با توجه به تنوع زیاد وسایل و لوازم خانگی امکانات به روز دنیا مورد نیاز همه می باشد. لذا فروش اقساطی لوازم خانگی اهمیت زیادی دارد زیرا بیشتر افراد..