گوشی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/19 13:11:04

گوشی های موبایل در زندگی مدرن امروز فقط یک وسیله برای برقراری تماس نیستند و بخش های مختلف زندگی افراد را تحت تاثیر خود قرار می دهند. برای خرید اقساطی با کیفیت ترین گوشی های موجود در بازار می توانید به بخشکالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.گوشی قسطی

افزایش کاربرد گوشی موبایل در زندگی

در حال حاضر افراد برای انجام  کارهای روزمره خود از وسایل دیجیتال همچون گوشی موبایل و تبلت استفاده می نمایند. به همین دلیل این وسیله جز وسایل شخصی جدا نشدنی همه اقشار جامعه محسوب می گردد .

کاربرد گوشی های موبایل به قدر بالا رفته است که حتی کسب و کار ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است و با استفاده درست از آن ها می توان میزان درآمد را تا حد قابل قبولی افزایش داد.

همچنین با توجه به پیشرفت تکنولوژی و  کاربرد های مختلف این وسیله، هر روزه شاهد تغییرات عمده ای در شکل ظاهری و کارایی آن می باشیم.

همانطور که می دانید با پیشرفت گوشی های هوشمند بسیاری از شرکت ها فعالیت خود را در زمینه ساخت گوشی های هوشمند افزایش داده اند از جمله این کمپانی ها شرکت گوگل می باشد که توانسته است گوشی های هوشمند با کیفیتی را روانه بازار کند.

معرفی گوشی Pixel XL گوگل

ما در اینجا قصد داریم به شما گوشی Pixel XL معرفی کنیم. این محصول شباهت بسیار زیادی به گوشی دیگر گوگل یعنی Pixel دارد. این محصول 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند نمایشگر 5.5 اینچی این موبایل از نوع OLED است و در ساخت آن از فناوری آمولد استفاده شده است. این صفحه نمایش از تراکم پیکسلی 534 پیکسل به ازای هر اینچ برخوردار است .

صفحه نمایش آن با استفاده از نوع چهارم محافظ گوریلا گلس محافظت می شود. بنابراین هنگام استفاده از آن نگران برخورد صفحه نمایش با سطوح مختلف نباشید در این موبایل از تراشه اسنپدراگون 821 استفاده شده است که در کنار پردازنده چهار هسته ای با سرعت 1.6 و 2.15 کار پردازش اطلاعات را انجام می دهد. 4 گیگابایت رم نیز در کنار این مجموعه سخت افزاری قرار گرفته است که عملکردی روان به این مجموعه بخشیده است.

دوربین این محصول 12 مگاپیکسل می باشد که در آن از فناوری Dual Tone LED استفاده شده است و امکاناتی از قبیل ثبت موقعیت جغرافیایی عکس ها و فیلم ها را دارد همچنین از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز بهره می برد.

سیستم عامل این موبایل اندروید ۷ است و در آن از یک باتری لیتیوم یونی استفاده می شود.

خرید قسطی کالاهای دیجیتال از قسطی کلاب

با توجه به نوسانات اخیر در بازار موبابل و افزایش صعودی قیمت ها سایت قسطی کلاب این امکان را برای شما به وجود آورده است که اقدام به خرید گوشی موبایل از طریق قسطی کنید. در این سایت انواع مختلف گوشی با برندهای مختلف موجود است که شما بسته سلیقه خود می توانید این گوشی های موبایل را انتخاب کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی صورت می‌پذیرد و با انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید اقساطی از بای چک امکان پذیر شده است.

در قسطی کلاب شرایطی فراهم شده است که تمام کاربران بتوانند اقلام مورد نیاز خود و در میان آن ها کالاهای دیجیتال را خریداری کنند و برای انجام این کار کمترین فشار مالی را متحمل شوند. 

با قسطی کلاب تمام علاقه مندان به دنیای دیجیتال می توانند کالاهای مورد علاقه خود را به صورت اقساطی خریداری کنند و نگران هزینه کالا ها نباشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس چکی

خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس چکی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید نقدی گوشی s23 ultra

خرید نقدی گوشی s23 ultra
شما می‌توانید برای خرید نقدی گوشی s23 ultra با قیمتی ارزان به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...