خرید قسطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/1/30 14:25:42

برند ایکس ویژن یکی از جدیدترین برندهای ایرانی است که در بین مردم شناخته شده است و شما به آسانی می‌توانید تمامی محصولات این برند را خریداری کنید. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن


معرفی برند ایکس ویژن 

برند ایکس ویژن، یک برند ایرانی می‌باشد که توسط شرکت مادیران تولید شده ‌است. در توضیح شرکت مادیران بایستی بگوییم که این شرکت از جمله شرکت‌های تامین کننده محصولات الکترونیکی در ایران و خاورمیانه می‌باشد. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن با ما همراه شوید. 

شرکت مادیران 

کمپانی مادیران، نزدیک به نیم قرن است که در زمینه عرضه کالاهایی با کیفیت در حوزه آی تی و ماشین‌های اداری در ایران تجربه دارد و کار ارائه محصول و خدمات پس از فروش آن را انجام می‌دهد. 

همچنین این شرکت ایرانی این روزها با راه اندازی برندی تحت عنوان ایکس ویژن، وظیفه طراحی و ساخت محصولات صوتی، تصویری و کالاهای خانگی را به عهده دارد. در ادامه همراه قسطی کلاب باشید تا از شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مطلع گردید. 

فعالیت شرکت مادیران 

کمپانی مادیران از دهه 1340 شمسی، نمایندگی انحصاری محصولات خارجی چون ال جی، دل، ایپسون، نستل، شارپ، کنون، ایسر، میوا، اچ پی و دیگر برندهایی از این دست را بر عهده داشته ‌است. 

شرکت مادیران طی این سال‌ها وظیفه فروش و خدمات پس از فروش این محصولات را به دوش داشته و توانسته با عمل کردن به وظایف خود، انجام کار درست و اصولی، مشتری مداری، احترام متقابل، جلب اعتماد مشتری و دیگر فاکتورهایی از این دست، خوب درخشیده و اعتماد مشتریان ایرانی را به کار خود جلب نماید. در ادامه با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مطلع گردید. 

ماشین لباسشویی 

ماشین لباسشویی، امروزه یکی از مهم‌ترین وسایل‌ها در آشپزخانه همگی خانوارها می‌باشد. این سیستم کاربردی می‌تواند در وقت و هزینه‌های شما جلوگیری کرده و لباس‌هایی پاک و خوشبو را در کمترین زمان به شما تحویل بدهد. در ادامه همراه قسطی کلاب باشید تا از شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مطلع گردید. 

این روزها، ماشین‌ها به کمک انسان‌ها آمده‌اند تا انسان‌ها بتوانند وقت بیشتری برای کار، مطالعه و بودن با خانواده‌ها پیدا کنند. ماشین‌های لباسشویی ایکس ویژن، یک محصول به طور کامل ایرانی می‌باشند که توانسته‌اند با ارائه محصولاتی با کیفیت و در عین حال قیمت به صرفه، مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب نمایند.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن 

از جدیدترین ماشین‌های لباسشویی شرکت ایکس ویژن که به تازگی رونمایی شده است، می‌توان به مدل XTW-852SB اشاره کرد. این نوع از ماشین لباسشویی در اندازه هشت و نیم کیلویی طراحی شده‌ است و دارای برچسب انرژی A+++ است که ناشی از کارکرد عالی این ماشین لباسشویی می‌باشد. 

این برچسب نشان دهنده کارکرد عالی محصول از نظر مصرف انرژی می‌باشد و بیان می‌کند که این کالا دارای بالاترین بازدهی انرژی است. به طور خلاصه این ماشین لباسشویی، با توجه به انرژی دریافتی خود، کارکرد بسیار بالایی دارد.

 سرعت موتور این ماشین 1200 دور در ثانیه می‌باشد و دارای صفحه نمایشگر ال ای دی است که زمان باقی مانده شستشو را در آن اعلام می‌کند. در ادامه با قسطی کلاب همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن مطلع گردید. 

خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن 

جهت خرید اقساطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن، شما می‌توانید به سایت اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید. قسطی کلاب یک وب سایت اینترنتی می باشد که توانسته ‌است با قرار دادن شرایط فروش محصولات خود به صورت نقدی و اقساطی، مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب نماید.

 در شرایط خرید به صورت اقساطی، شما قادر خواهید بود که به دو روش بای چک و لیزینگ محصولات مورد نظر خود را سفارش داده و در طولانی مدت با سود بسیار پایین شروع به پرداخت اقساط خود نمایید. 

در شرایط فروش اقساطی به صورت بای چک، سقفی برای خرید محصول مورد نظر وجود ندارد، اما بایستی یک چهارم مبلغ کالا به صورت پیش پرداخت واریز گردد.

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون ال جی قسطی

تلویزیون ال جی قسطی
شرکت ال جی از دیرباز توجه خود را روی تولید تلویزیون های خوش قیمت، باکیفیت، کامل و زیبا معطوف ساخته است. بر همین اساس، خرید تلویزیون ال جی قسطی...

سایت خرید لوازم خانگی

سایت خرید لوازم خانگی
با گسترده شدن بستر اینترنت و استفاده همگانی مردم و جامعه از اینترنت، سایت های مختلف آموزشی، خبری و موضوعات مختلف دیگری به وجود آمدن ...